Peter Griffin ja zhruba č ty ř iceti letý mu ž. Pracuje jako d ě lník v továrn ě na hra č ky. Jeho nejoblíben ě jší č inností je koukání na televizi,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fotbal. Jmenuji se Petr Šmíd a pocházím z malebné vesnice Klobou č ky, ale te ď pobývám n ě jakou dobu v D ě tském Domove v Uherském Ostrohu. Navšt ě.
Advertisements

Změň, co změnit můžeš, ostatní nech být..
• N ě mecký ekonom a myslitel • P ř edch ů dce marginalismu • Autor tzv. Gossenových zákon ů z roku 1854.
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_KOUTENSKA_16.
Trhlina ve džbánu.
Ekologický seminá ř (7.ro č ník + 6.A) Hledání bod ů Kolumba (
DOMOV A CENTRUM AKTIVITY, p.o.
LÁSKA.
Co napsat do pisku Co vytesat do kamene.
Mgr. Michal Oblouk PŘÍMÁ A NEPŘÍMÁ ŘEČ. PŘÍMÁ ŘEČ reprodukuje to, co n ě kdo ř ekl nebo si myslel, p ř ímo, doslova obsahuje č asto oslovení osoby, ke.
Letošní spá č i – Jarda, Honza, Markétka, Martinka, Standa, Št ě pán, Jirka a Martin. Najdete vet ř elce? (já to nejsem )
SHODA PŘÍSUDKU S PODMĚTEM
Nábo ž enství  islám  nejmladší z 3 tzv. abrahamových nábo ž enství  druhé nejrozší ř en ě jší nábo ž enství  Korán  monoteismus  46 stát ů  Šárí‘a.
 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak.
ŽIVOT VE STŘEDOVĚKU Vlastivěda pro 4. ročník Gabriela Mikulková 2011.
Výuka biologie Tomáš Klinger, Sp, b ř ezen  Co je to biologie?  U č ebny  Profesorky  Po č ty hodin v týdnu  U č ivo.
Pica pica Straka obecná.
Základní škola a mateřská škola, Praha - Nebušice od 1. 7
Ud ě lej si č as! Udělej si čas na lásku … Je to tajemství věčného mládí.
Milan Bu ř i č 18.listopadu  Pokud se do po č íta č e dostane škodlivý kód, m ůž e vykonat n ě kterou z t ě chto č inností: Ovládnutí po č íta.
Konference UNIV 2K 1. a Ing. Petr Richter ředitel školy VOŠ, SPŠ a OA Čáslav Přemysla Otakara II. 938 VOŠ, SPŠ a OA Čáslav.
Č ím se zabývám ve volném č ase Já se ráda ve volném č ase zabývám tím, ž e kreslím na malí ř ském stojanu, hraju na po č íta č i a ráda chodím na krou.
Krou ž ky školní dru ž iny Výtvarný krou ž ek  Ve výtvarném krou ž ku d ě ti zkoušejí malovat r ů znými technikami  Uplat ň ují výtvarný talent  Pracují.
Jsou v ž ivot ě chvíle, kdy nám p ř ítomnost druhého velmi chybí, a stále by jsme jej cht ě li mít p ř i sob ě.
Centrum pro katechezi Olomouc, Nem ůž eme ho vid ě t o č ima kolem sebe, proto ž e je neviditelný. Nem ůž eme ho vid ě t ani rozumovou úvahou, proto.
Automatická presentace se zvukem
Prezentace o tom co nám FYZIKA dala a vzala
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Tak jsme se p ř átelé p ř es všechny potí ž e, na našem podzimním setkání všichni sešli. Chyb ě l Petr, toho jsme omluvili. 20. zá ř í jsme se zase sešli,
Chci vám ř íci - DĚKUJI ! Za všechny ty v ě ci, o které jsem sice nikdy nežádal,
Skokan hn ě dý Rana temporaria. Popis Skokan hn ě dý má velký areál rozší ř ení, ž ije v Evrop ě od Pyrenejí a ž k Uralu v č etn ě Č R. Je rozší ř en.
ˇ (H2O).  Voda je velmi č astým nám ě tem v um ě ní. Vyskytuje se tém ěř ve všech um ě leckých sférách….a ť u ž se jedná o fotografii, obrazy, hudbu.
Photo by Aneta Brožovská Present by Aneta Brožovská.
-Dalším hr ů zostrašným místem je práv ě „uli č ka smrti“ -Pro č zrovna „uli č ka smrti“? -Šlo o to, ž e z podzemní místnosti vyšla nap ř. č ty řč.
2014 / 2015 Na č em stojí skauting? Jan Peroutka - Rocky Ideologica.
Milý č loví č ku…. Ur č it ě se najde n ě kdo, koho máš opravdu rád…
M a y a A n g e l a a j e j í m o u d r á s l o v a K l i k e j.
Je závislost na práci Workholismus je choroba typická p ř edevším pro yuppis.
SPRÁVNÍ ORGÁNY OBCE Mgr. Michal Oblouk.
2014 / 2015 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
Jméno autora: Mgr. Hana Bohá č ová Datum vytvo ř ení: Č íslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_CJL_1 Ro č ník: III. Č eský jazyk a literatura Vzd ě lávací.
Zuby Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_10_Chrup Vytvo ř eno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Stran č ice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Ř ehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_ Slovní úlohy s procenty TEMA:
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
Ž áci poprvé zasedli do zdejších školních lavic 1. zá ř í Naše škola má vytvo ř ený školní vzd ě lávací program s názvem Aktivita, tvo ř ivost,
Název školy: Základní škola a mate ř ská škola Doma ž lice, Msgre B. Staška 232, p ř ísp ě vková organizace Autor: Mgr. Dana Dufková Název : VY_12_INOVACE_28_Karel.
Adolf Hitler Tereza Šlechtová. Obecné informace Německý nacistický politik Německý nacistický politik Rakouský původ Rakouský původ * Braunau.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti Vzdělávací materiál: Prezentace.
Malí ř ská esence 20. století Č íslo DUM: VY_32_INOVACE_DVK_4_18 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ / Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ / Název.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_1102_STAVEBNÍ SP. Téma: Pojem F. G._ Stavební spořitelny Číslo.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0801_ŽIVOTNÍ Ú. Téma: Pojem _ŽIVOTNÍ ÚROVEŇ Číslo projektu:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_IVOVACE_2902_TYPY ÚVĚRŮ Téma: Pojem F. G._ Typy úvěrů Číslo projektu:
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Včela Medonosná.
SLOVESA SE SLŮNĚTEM PRO DRUHÁČKY
Doplňující učivo k národnímu obrození
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.21_Etapy_lidskeho_zivota.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
PRAVĚK.
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Životní cyklus.
Basketbal.
PRAVĚK.
Děti odsouzených rodičů
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola Karviná Etapy lidského života Mgr. Růžena Blechová.
Jazyk a jazyková komunikace
Transsexualita.
Označeno za nejlepší roku
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Transkript prezentace:

Peter Griffin ja zhruba č ty ř iceti letý mu ž. Pracuje jako d ě lník v továrn ě na hra č ky. Jeho nejoblíben ě jší č inností je koukání na televizi, co ž jeho inteligenci ani jeho ladným k ř ivkám moc neprospívá. Jedna z mála v ě cí co ho od televize zvedne ja bu ď to hospoda a nebo ryba ř ení.

Brian není ledajaký pes, chodí po dvou, pije martini a má rád ž eny. Mluví č ty ř mi sv ě tovými jazyky. Pak mu ale hrábne a za č ne aportovat, honit ko č ky a utíkat p ř ed vysava č em! Jeho identita je zkrátka lidská jen č áste č n ě. Brian je Peter ů v nejlepší p ř ítel, a č koliv je Brian mnohem inteligentn ě jší ne ž Petr. Brian krátce pracoval jako hleda č drog na letišti, č íšník, ř e ž isér pornofilm ů, telemarketer, obchodní zástupce a taxiká ř. Je t ěž ký ku ř ák, t ěž ko ho uvidíte bez martini a cigarety.

Stewie je nejmenší č len rodiny má megalomanské touhy i nenávist. Roztomilému robátku sice všichni rozumí, ale v ě tšinou ho ignorují nebo ho neberou vá ž n ě. Stewie má dva cíle, zabít matku a ovládnout sv ě t. Stewie Griffin je génius, kdy ž dokázal navrhovat sofistikovanou technologii. P ř ání dobýt sv ě t je reakce na to, ž e je bezmocné dít ě, které je totáln ě závislé na dosp ě lých. Jeho touha, aby dobyl sv ě t, se zakládá na jeho touze po kontrole nad jeho vlastním ž ivotem.

Lois Griffinová je Peterova ž ena, narodila se do bohaté rodiny Pewterschmidt ů. Lois je ž enou v domácnosti, nestará jen o domácnost, ale vlastn ě úpln ě o všechno. Do rodinného rozpo č tu p ř ispívá tím, ž e u č í hru na piano. Ráda zpívá a umí karate. Lois se poprvé setkala s Peterem ve sportovním klubu, kde pracoval Peter jako roznaše č ru č ník ů. Do Petera se zamilovala proto, ž e se jí líbila d ě lnická t ř ída, bezstarostná hloupost oproti lidem jejího sociálního kruhu.

Meg Griffinová je st ř edoškola č ka vrstevníky neoblíbená, kterou stále neopustila puberta a plá č. Krásy mnoho nepobrala, trochu svým vzhledem p ř ipomíná kluka. Budoucnost vidí ve zm ě n ě svého t ě la v mu ž ské. K tomu by se také ráda p ř ejmenovala z Meg na Rona.

Chris Griffin je starší sin z rodiny Griffin ů chodí na st ř ední školu Jamese Woodse. Je hloupý, zábavný a má um ě lecké nadání. Lomcuje s ním puberta. Nemá ž ádné p ř átele – s výjimkou stromu –, všichni mu d ě lají naschvály a posmívají se mu. Obává se zlé opice, která sídlí u n ě j ve sk ř íni. Takové báchorce však nikdo nep ř ikládá význam.