Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_ 32_INOVACE_Čj.Žá.13.
Advertisements

SITUACE NA TRHU PRÁCE Ing. Denisa Klingerová, Lucie Persichová
Stimulace a motivace zaměstnanců
Jak se uplatnit na trhu práce
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
1 Hodnocení zaměstnanců v DT – Výhybkárna a strojírna, a.s. Manažerská snídaně – Fórum personalistů.
Dokáže člověk vytvořit něco tak dokonalého jako je příroda ? …snad možná hudbu..
 Stanovení a upřesnění potřeby a to v množství, kvalitě i čase  Profil pracovního místa a profil personálu  Zmapování zdrojů uchazečů  Volba dokumentů.
Projekt Pracujte na dálku, registrační číslo CZ.1.04/5.1.01/
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Běžné chyby při řízení procesů PPP Maarten Groothuis.
ŽIVOTOPIS (curriculum vitae)
jdu na … pohovor, ÚP, do zaměstnán
Klíčová otázka č. 4 Zaměstnanost a práce Pavel Pěnkava 26. – 27. listopadu 2014.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Přijímací pohovor nanečisto
Občanská nauka 2. ročník dvouletého učebního poměru SOU
Logo společnosti Název společnosti Jméno a příjmení přednášejícího společnosti.
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Clever spokesman aneb jak chytře na novináře Ladislav ŠTICHA.
Personální řízení Cvičení 1
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Specifický typ osobnosti
Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.
PŘÍPRAVA NA ZAMĚSTNÁNÍ:  V následující prezentaci se dovíme, jak úspěšně zvládnout POHOVOR, aby úspěšně zvládnout POHOVOR, aby nás zaměstnavatel nemohl.
Personální mamagement
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
Přijímací pohovor Pokud jste pozváni na přijímací pohovor, znamená to, že máte pro danou práci - pozici předpoklady Pečlivě se připravte na přijímací pohovor.
ZÍSKÁVÁNÍ A VÝBĚR PRACOVNÍKŮ
Přijímací pohovor Doporučení a rady.
Absolventi na trhu práce
Personální strategie mezinárodní firmy
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE osnova. PRÁCE A PRACOVNÍ SÍLA  Trh práce  Pracovní síla  Potřeby  Pracovní kapitál  Lidský kapitál.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Příprava na přijímací pohovor JUDr.Andrea Hrdličková, Ph.D.
Název:VY_32_INOVACE_VVP_9A_5F Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Helena Židová Ročník:9.r. Tematický okruh,
PERSONALISTIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Co dělat když ztratíte práci… ?. Ztráta zaměstnání….  Pro mnoho lidí je to nepříjemnou záležitostí.  Dokáže pořádně zacloumat životem a odráží se i.
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
MONDRAGON Cooperative Corporation (MCC) Příklad z dobré praxe - Best practice Červen 2015.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
-MOTIVAČNÍ DOPIS- OV 9. ročník, ZŠ.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ŽIVOTOPIS Mgr. Michal Oblouk.
Zaměstnání členů rodiny
Zaměstnávání osob po výkonu trestu: nebo nevyužitá příležitost?
Název společnosti Obchodní plán.
Assessment centrum.
Umění ptát se Jitka Navrátilová, Ph.D
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Motivační dopis Většinou se přikládá k životopisu
Den otevřených dveří Název školy Datum.
Název společnosti Obchodní plán.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Prezentace obchodního plánu
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

Bc. Jitka Hošková

pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt nejvhodnějšího uchazeče znamená pro společnost najít člověka schopného okamžitě reagovat na zadané požadavky. Ještě důležitější bývá, zda má uchazeč potenciál stát se v budoucnosti dlouhodobým přínosem pro firmu.

 Vezměte si na přijímací pohovor životopis. Pokud se obáváte, že zapomenete, noste několik kopií vždy u sebe.  Naplánujte si čas tak, abyste přišli včas nebo několik minut předem. Pozdní příchod na pohovor je neomluvitelný.  Přihlášku nebo jiné materiály vyplňte jasně a přesně. Nespoléhejte však na to, že úspěch Vám zajistí přihláška či životopis. Zaměstnanci firmy očekávají, že budete hovořit sami za sebe.

 Vypněte si mobilní telefon.  Pokud jste si jisti výslovností jména člověka provádějícího pohovor, pozdravte ho příjmením. Pokud si jisti nejste, požádejte ho, aby své jméno zopakoval. Jméno během pohovoru občas použijte.  Buďte plní energie.Usmívejte se a tiskněte pevně ruku.  Počkejte, dokud Vám nebude nabídnuto místo k sezení.  Pozorně a se zájmem poslouchejte po celou dobu přijímacího pohovoru.  Dívejte se dotyčnému co nejvíce do očí.

 Nechte personalistu vést pohovor, ale pokuste se ho přimět k tomu, aby vysvětlil nabízenou pozici a povinnosti, které jsou s pozicí spojeny, co nejdříve, abyste mohli nabídnout své vzdělání, schopnosti a úspěchy.  Neodpovídejte pouze „ano“nebo „ne“. Pokud je to možné, poskytněte detaily. Zmiňte se o úspěších, které s dotazem souvisí. Na otázky odpovídejte pravdivě.  V odpovědi na výzvu „řekněte mi něco o sobě“ se držte profesních informací o své osobě.

 Pozitivní informace o sobě sdělte fakticky a upřímně. Zdůrazněte své úspěchy jako např. vyvinuté metody, prodejní úspěchy, úspory nákladů, zavedené systémy apod.  Nevyjadřujte se negativně o svých bývalých či současných zaměstnavatelích. Je jasné, že existují důvody, proč jste bývalé zaměstnavatele opustili či proč se chystáte opustit současného zaměstnavatele. Při jejich vysvětlování se však omezte pouze na nezbytná fakta a uvádějte adekvátní důvody.

 Neodpovídejte na otázky příliš dlouho. Pokud je konverzace řízena směrem k politickým či kontroverzním tématům, snažte se více poslouchat, než mluvit. Může se jednat o citlivou situaci.  Při prvním pohovoru se neptejte na plat, dovolenou či zaměstnanecké výhody. Na otázku, jaký očekáváte plat, uveďte sumu v rozmezí, které dle Vašich informací odpovídá schopnostem a zkušenostem požadovaných na dané pozici.  Chovejte se tak, jako byste byli odhodlaní pozici získat. Nikdy si nenechte uniknout příležitost.  V procesu přijímacího pohovoru je důležitá rozhodnost. Jestliže máte o danou pozici zájem, sdělte to. Může Vám to pomoci dostat se do dalšího kola pohovoru. Pokud o pozici zájem nemáte, sdělte to také. Zodpovědnost je znakem Vaší profesionality.