Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Malování v MALOVÁNÍ Copyright © 2006 PaedDr. Hana Horská.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Ročník : roč. Vzdělávací oblast : ICT Vzdělávací obor : ICT Tematický okruh : Program Malování Učivo : Kreslení čar a základních tvarů  Název operačního.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Malování ve Windows Počítačová grafika
VY_I/2_INOVACE_64_WordPad
VY_I/2_INOVACE_66_Word Word Miroslav Kaňok.
č. 12 – Vesmír a Země, planeta Země
Malování Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_malovani
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
4-ČR- POLOHA, ROZLOHA, SOUSEDNÍ STÁTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou: A. Strádalová, Mgr. D. Nováková. Vytvořeno dne.
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Po stopách slovanských jazyků
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Inovace bez legrace CZ / /01
Základní pojmy Grafiky
Podstatná jména pomnožná, hromadná, látková a abstrakta
MALOVÁNÍ.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Počítačová grafika a prezentace 1 Radek Pinc
Výukový modul projektu: Nové formy výuky ve školách kraje Vysočina Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Ing. Bohuslava Vitekerová
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Malování – popis programu
Malování.
Počítačová grafika a prezentace
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Informatika Autor: Mgr. Marie Makovská 36.1 Malování.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Součásti osobního.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ EU peníze školám MODERNÍ ŠKOLA – ZKVALITNĚNÍ VÝUKY Registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Č.j.: 14863/ Tento.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_383_Malování AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 4. ročník,
Příslušenství Kde najdeme příslušenství? Pracujeme s kalkulačkou? Malujeme? Píšeme do poznámkového bloku?
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Počítačová grafika VY_32_inovace_01_infgrafika_05 Vypracovala: Mgr. Lucie Bernátová Datum: březen 2014 Předmět:Informační technologie Ročník:8. ročník.
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
CorelDRAW – vlastnosti objektů
VY_12_INOVACE_22_PROGRAM MALOVÁNÍ_KOŠUTOVÁ
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/01.0070 Malování – úkoly Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/01.0070 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Úkol č.1 Nakresli střelecký terč podle vzoru. Nápověda: - použij kružnice Vzor:

Úkol č.2 Nakresli robota. Nápověda: - použij obdélníky, kružnice, elipsy Vzor:

Úkol č.3 Nakresli hlemýždě podle vzoru. Nápověda: - použij křivky, kružnice, elipsy Vzor:

Úkol č.4 Nakresli vejce podle vzoru. Nápověda: - vejce nakresli pomocí elipsy Vzor:

Úkol č.5 Nakresli západ slunce podle vzoru Nápověda: oblohu nakresli pomocí křivek na slunce použij elipsu Vzor:

Úkol č.6 Nakresli pomeranče podle vzoru. Nápověda: na pomeranče použij elipsu - misku nakresli pomocí elipsy (půlkruh) Vzor:

Úkol č.7 Nakresli znaky hlaholice podle vzoru. Nápověda: - použij štětec Vzor:

Úkol č. 8 Pomocí nástroje sprej nastříkej oblíbený nápis. Vzor:

Úkol č.9 Pomocí nástroje sprej vybarvi geometrické tvary. Vzor:

Úkol č.10 Pokus se nakreslit 3D objekt. Nápověda: - pomocí obdélníku vytvoř libovolná písmena - 3D objekt vytvoř pod úhlem 45° Vzor:

Otázky 1) Patří Malování mezi hardwarově náročné programy ? 2) Jde v Malování upravit obrázek? 3) Lze uložit obrázek s jinou příponou než .bmp (bitmapa) ? 4) Jak se anglicky nazývá Malování ? 5) Kterého softwaru je Malování součást? 6) Kde najdeme program Malování? 7) Jak zvětšíme velikost bílé plochy, na kterou malujeme? 8) Které nástroje v programu Malování lze použít?

Odpovědi 1) Ne, tento program není náročný. 2) Ano, tento program upravuje obrázky 3) Ano, pomocí přípon: .png, .jpg .. atd. 4) Paintbrush 5) Je to část softwaru Microsoft Office. 6) Start – Programy – Příslušenství – Malování 7) Pomocí čtverečků po stranách a v rozích. 8) Tužka, guma, štětec, plechovka, sprej, kapátko, křivka, lupa, text, rýsování.

Použité zdroje: Ukázka: http://cs.wikipedia.org/wiki/Hlaholice.

Inovace bez legrace CZ. 1. 07/1. 1. 12/01 Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/01.0070 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.