Propagace ve firmách Zlínského kraje

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Advertisements

Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
ÚVOD DO MARKETINGU.
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
I NTERNETOVÉ OBCHODY - PRODEJCI SPOTŘEBNÍ ELEKTROTECHNIKY Zdeněk Doležel.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Sleva -73,80 Suma EUR 418,18 Celkem před slevou 491,98
Věrnostní program.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Implementace SAP Business One
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Vznik JČP obchodní, s.r.o. Řešitel: Václav Pech Školitel: Prof. Ing. Jan Váchal, Csc. Bachelor of Bussines Studies 2004/2005 Institute of Technology, Sligo.
Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Martin BOLESLAV, Jakub IHM, Zdeněk MÍČ
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
DOBROVOLNÁ CERTIFIKACE DĚTSKÉ OBUVI PhDr. Vlasta Mayerová Česká obuvnická a kožedělná asociace Praha,
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
A podpora prodeje.  Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Distribuce - placement
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
American Diamond Traders inc.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Distribuční politika klíčová slova
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Propagace ve firmách Zlínského kraje KAMARo hračky Zlín

KAMARo hračky Zlín www.blaznidohracek.cz Bc. Tomáš Vitásek

Obsah Historie firmy Některá důležitá data o firmě Distribuce zboží Dosavadní propagace firmy Elektronická podpora prodeje Diskuse

Historie firmy 1992 pan Martin Klinkovský začíná obchodovat s několika druhy plyšových a plastových hraček 1994 první pevné sídlo velkoobchodu hračkami KAMARo v Otrokovicích (vzorkovna, kancelář, sklady) 1997 po povodních se firma stěhuje do současného sídla ve Zlíně na Kvítkové ulici, začíná se více zaměřovat i na prodej konečných zákazníkům 2007 nově otevřená specializovaná prodejna se značkovým zbožím 2009 spuštěn nový e-shop bláznidohraček.cz

Značková prodejna

Některá důležitá fakta o firmě plocha prodejen 570 m2 roční nájem Kč 978 000,-- skladem cca 98 000 ks zboží hodnota zboží skladem cca Kč 4 000 000,-- personální obsazení: 1 administrativní pracovník 2 obchodní zástupci 2 vedoucí prodeje 2 prodavačky se zaměřením na logistiku 1 prodavačka specialistka externí spolupracovníci (účetní, IT specialista)

Obrat firmy

Distribuce zboží prostřednictvím obchodních zástupců - objednávky včetně kompletního servisu zboží pro maloobchodní prodejny zajišťují 2 obchodních zástupci prostřednictvím e-shopu - objednávky pro obchodníky i konečné zákazníky prostřednictvím objednávkového systému ORDIS dodání zboží k zákazníkům veřejnými přepravci, v současné době PPL

Dosavadní propagace firmy KLAUN – předávání dárků a kupónů na slevy dětem v prodejně a okolí prodejny letáky do schránek katalogy volně k dispozici na prodejně inzerát ve ZLÍNSKÉM KALENDÁŘI s kupónem na slevu inzerce ve Zlatých stránkách

Dosavadní propagace firmy reklamní plochy na parkovišti OC Čepkov na ulici Dlouhá na náměstí Práce

Dosavadní propagace firmy reklama v rádiu

Sponzoring ZOO Lešná Zlín – dětské dny Centrum pro rodinu Zlín – dětské akce ples Obchodní akademie T. Bati a VOŠE Zlín veřejný lyžařský závod – Memoriál Miroslava Bodanského, Javorníky – Kohútka projekt Dvojí radost za jeden nákup

Elektronická podpora prodeje srovnávače cen

Elektronická podpora prodeje e-shop http://www.blaznidohracek.cz

Elektronická podpora prodeje objednávkový systém ORDIS ORDIS Server ORDIS Manager ORDIS Klient ORDIS Dealer ORDIS E-shop

Elektronická podpora prodeje objednávkový systém ORDIS KLIENT

Připravujeme

Diskuse Myslíte si, že se firma KAMARo dostatečně věnuje propagaci a podpoře prodeje? Jaké byste navrhli zlepšení? Domníváte se, že fenomén dneška – Facebook – může firmě KAMARo pomoci zlepšit propagaci a podporu prodeje? V příštím roce oslaví firma 20 let na trhu, jaké byste navrhli akce na oslavu tohoto jubilea?

Děkuji za Vaši pozornost