Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010
Sebe-prezentace Jak využít reklamu efektivně? Co o sobě / firmě chci sdělit ? Co potřebuji, aby ostatní slyšeli ? Kdo je můj zákazník ?
Na počátku je kvalitní značka Promyslete si, co je Vaším cílem Myslete na zákazníka a komunikujte s ním Odlište se, jste jedineční! Jednoduchost a emoce vítězí Myslete ekonomicky: 1-2 barvy ušetří Vaše náklady při tisku Elektronická podoba loga
Provozujeme aktivní marketing ? Sleduji aktivně proměny trhu a komunikuji s ním - nové značky, zboží, služby? Analyzuji průběžně potřeby firmy? Mohu řídit veškeré úkony, které zajistí cestu výrobku / služby od výrobce k zákazníkovi?
Zvolte pečlivě cíl a načasování Zvolte cíl a načasování reklamní kampaně výrobek cena propagace distribuce prodej
Efektivní mediální komunikace Reklama v tisku Vytvoříme si vlastní inzerát, leták, plakát? - titulek musí zaujmout - výstižnost a přesvědčivost - použijeme jazyk spotřebitele Vždy můžeme využít pomoc odborníků
Vizitka Logo Jméno a příjmení Předmět podnikání Adresa Telefonní číslo www stránky
Typy reklamy OutdoorIndoor
Kdy využijeme Rozhlas Televizi Kino Internet
Čemu se vyhnout v reklamě ? Co naopak přispěje k úspěchu? Reklama klamavá Reklama skrytá Reklama podprahová Reklama nevyžádaná … Zakázané druhy reklam Základem úspěchu jsou Opakování Znalost potřeb zákazníka Přesvědčování Humor …