KIV/PRO. Taktika Máme hřiště čtvercového tvaru – Rozdělené na 8x8 polí, každé pole ohodnocené – Bude v něm hrát 8 hráčů – Hráči musí dobře vidět na všechny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sestavení kombinační logické funkce
Advertisements

Co mám udělat, aby byl příklad po formální stránce správně?
Programování funkcí v Excelu (pole)
PERMUTACE S OPAKOVÁNÍM
ALGO – Algoritmizace 6. cvičení
Fraktálová komprese obrazu
Algoritmy I Cvičení č. 5.
Elektronická učebnice - I
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Sylabus V rámci PNV budeme řešit konkrétní úlohy a to z následujících oblastí: Nelineární úlohy Řešení nelineárních rovnic Numerická integrace Lineární.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá Mat.metody příklady.
Lineární algebra.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Gaussova eliminační metoda
KIV/PRO Cvičení Přátelské mince Mějme nově založený stát – Je potřeba vydat vlastní měnu – Uvažujme pouze mince, bankovky zanedbáme Vstup:
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
Matice.
KIV/PRO Cvičení Tiskárna Pěnezokazi mají tiskárnu (kopírku) na peníze – co vložím na vstup, dostanu na výstupu 2x Poté přidám jednu novou.
KIV/PRO Cvičení Otrávené fazole Mějme pytlíků fazolí – V každém je 1717 – fazolí – Jeden pytlík obsahuje otrávené fazole.
KIV/PRO Cvičení Částečný součet v posloupnosti Najděte maximální částečný součet v posloupnosti Vstup: – Reálná čísla Výstup: – Maximální.
KIV/PRO Cvičení N nejvyšších hodnot Mějme 2D čtvercové pole [1,..., n][1,..., n] – n 2 vzájemně různých kladných celých čísel Zkonstruujte.
Jak tvořit magické čtverce?
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
minimalizace kombinační logické funkce Karnaughovou mapou
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Statické paměti RWM – RAM 1. část Ročník:3. Datum.
KIV/PRO Cvičení Nejkratší cesta Vstup – N měst – Mezi některými dvojicemi měst vedou obousměrné silnice, zadány délky cest Výstup – Nejkratší.
KIV/PRO Cvičení Násobení matic Najděte nejúčinnější způsob, jak vynásobit matice M 1, M 2,...,M n, kde matice M i má r i-1 řádek a r i.
MALÉ SOCIÁLNÍ SKUPINY.
Průměr Maximum Minimum
Základní operace s maticemi
Opakování lekce 4,5,
DATABÁZOVÉ SYSTÉMY Ing. Roman Danel, Ph.D.
sestavení 1. kanonického tvaru kombinační logické funkce
Sestavení kombinační logické funkce
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Databázové systémy 2 Zkouška – 8:00. Příklad I - Funkce Vytvořte funkci ZK_DIFF_MIN_MAX (P_ZAM_ID NUMBER) RETURN VARCHAR2. Funkce může vracet.
Vstupně-výstupní porty
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Vstup: Úplný graf G=(V,E), ohodnocení hran d:E → R + Výstup: Nejkratší Hamiltonovská cesta HC v grafu G Najdi minimální kostru K grafu G Pokud K neobsahuje.
ALGO – Algoritmizace 7. cvičení – ročník, ZS Ing. Zdena DOBEŠOVÁ, Ph.D.
Kontingenční tabulka Mgr. Jan Vavřík
Práce pro profesionály Cvičíme se v MATLABu © Leonard Walletzký, ESF MU, 2003.
© Institut biostatistiky a analýz INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ANALÝZA A KLASIFIKACE DAT prof. Ing. Jiří Holčík, CSc.
Vysoká škola ekonomická v Praze :: Jména a příjmení Datum vyhotovení: Bakalářská práce.
Obvod čtverce Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Jak řešit kakuro Autor: Jakub Solovský. Jak řešit kakuro Nejdříve najdeme místa kde je jen jedna možnost řešení Tady můžeme napsat jen čísla 1; 2; 4 Tady.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Elektrické vlastnosti látek (6. ročník) Zdroj: Wikimedia. Suitcase icon.jpg [online] [cit ]. Dostupný pod licencí.
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vedení elektrického proudu v polovodičích (9. ročník) Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Kombinatorické hry.
Ukázka Výklad pravidel Bodování
Logické úlohy Matematika 4. ročník Lenka Blažková 2013.
KIV/ZD cvičení 7 Tomáš Potužák.
Bingo – vzory podstatných jmen
FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Vedení elektrického proudu
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Stany Řešení hlavolamu.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Lineární optimalizační model
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_09
Povrch krychle a kvádru.
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Geometrické tvary.
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_29
Transkript prezentace:

KIV/PRO

Taktika Máme hřiště čtvercového tvaru – Rozdělené na 8x8 polí, každé pole ohodnocené – Bude v něm hrát 8 hráčů – Hráči musí dobře vidět na všechny strany, tzn. ve stejném řádku, sloupci nebo jakékoli diagonále se nesmí vyskytovat 2 hráči. Úkol: – Najděte nejúspěšnější taktiku, tj. maximální možný součet ohodnocení pozic hráčů.

Taktika Příklad Odpověď? – Nejlepší ohodnocení je 260.

Střelci Vstup: šachovnice NхN Výstup: největší počet střelců, které můžeme na šachovnici umístit, aniž by se vzájemně ohrožovali