Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Cíle a postupy empirického výzkumu
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Lokalizace průmyslových (ekonomických aktivit)
India fashion Simona Turecká. SÁRÍ SARI Klepněte pro úpravu formátu textu osnovy  Druhá úroveň Třetí úroveň  Čtvrtá úroveň osnovy Pátá úroveň.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
1 Audit software Petr SLOUP Cíl Cílem auditu je sestavit přehled a základní popis používaného software (aplikací)
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Mechanismy evaluace kulturních služeb
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu Jednotný energetický trh – blízká vize nebo vzdálená budoucnost?
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Digitální správa věcí veřejných
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Odbor veřejné správy a eGovernmentu v roce 2013
KREATIVNÍ ODVĚTVÍ A EVROPSKÉ FONDY NOVÁ SCÉNA ND MARTA SMOLÍKOVÁ Proč podporovat kulturní a kreativní průmysly.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Genderové aspekty rozvoje klastrů v ČR Ing. Markéta Novotná Praha.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Tvorba prezentace Rozložení snímků Vkládání obrázků do snímků
Veřejné finance a penzijní systémy - klíčová východiska Státem provozovaný penzijní systém ve své stávající podobě je součástí veřejných rozpočtů váhově.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů. Etické aspekty KDP Kateřina Ivanová Lékařská fakulta UP 11Etické aspekty KDP.
MD, 7. listopadu Analytická část (2011)  Vyhodnocení plnění opatření a indikátorů stávající DP  Doprava jako podmínka konkurenceschopnosti ČR.
1 1 Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. Druhá úroveň Třetí úroveň Čtvrtá úroveň Pátá úroveň 1 Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. –Druhá.
1 1 Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. Druhá úroveň Třetí úroveň Čtvrtá úroveň Pátá úroveň 1 Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. –Druhá.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
1 1 1 Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. Druhá úroveň Třetí úroveň Čtvrtá úroveň Pátá úroveň 1 Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. –Druhá.
Program ESPON 2013 Témata aktuální výzvy Národní informační den Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 21. února 2011.
Struktura podnikatelského plánu
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Informovanost o fondech EU Únor Background a cíle projektu MMR spustilo novou kampaň na čerpání prostředků z fondů EU v období Hlavním.
Dopady CMU na reálnou ekonomiku a související změny ve fungování finančního trhu Rozvoj a inovace finančních produktů /2/2016.
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Strategie rozvoje zemského televizního vysílání 3. prosince 2015 Volební výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Martin Gebauer Generální.
ETICKÉ HRANICE ZOBRAZOVÁNÍ UTRPENÍ A SMRTI. Kliknutím lze upravit styly předlohy textu. Druhá úroveň Třetí úroveň Čtvrtá úroveň Pátá úroveň Slavná fotografie.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
25 / 1 / 2011.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Strategie regionu, obce
Vztahy se zákazníky.
Klíčové aktivity projektu
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Transkript prezentace:

Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna výzkumu sledovanosti v souvislosti s digitalizací a změna „systému pravd“ Štěpán Wolde Digimedia 2009

Jak se novým podaří zajistit výnosy? Jaký prostor jim stávající uvolní/ponechají? Jak dlouho jim vydrží nadšení/odvaha/peníze/trpělivost? Jaké zdroje (know-how) budou mít k dispozici? Jaké nástroje k prosazení na trhu dokáží získat? klíčový nástroj: jednotná měna trhu (peoplemetrový výzkum) rovný, rychlý, spravedlivý, relevantní přístup » Digitalizace – nástup nových stanic je realita … … s mnoha otazníky

Změna přístupu k popisu trhu –Fragmentace auditoria –Fragmentace přijímacích a distribučních platforem Proměna financování výzkumu & redefinice (?) fungování ATO Změna kvality výzkumu (viz nástup peoplemetrů) –metodologie/technologie řešení –změny panelu Změna výstupů výzkumu výsledků, způsobu používání,...) –citelná (ne masivní) změna výsledků –redefinice ukazatelů –Proměna způsobu používaní Dopad na přístup k mediálnímu plánováí TV kampaní » Peoplemetrový výzkum a nová realita

Potenciál (obnovený?) pro kvalitativní proměnu přístupu k plánování –optimalizační modely –únik z clusteru klasické reklamy, přístup k primetime, cílovým skupinám,... –kreativní plánování Postupně, opatrně,... –proces kalibrace trhu » Přístup k plánování TV kampaní a nová realita

implementace stanic do výzkumu proměny výzkumu představení „nových” dat sběr a vyhodnocení dat (pro mediální plánování) „pionýrské” GRP/CPP kampaně vyhodnocení odpovídající zapojení » Kalibrace trhu na novou situaci

.. ale –na trhu chybí peníze –není hlad po GRP a souboj o pt časy... a navíc obchodní vs. analytická racionalita –dopad obchodní reality –diktát obchodního modelu velkých stanic –Potřeba koncentrované nabídky časový horizont –nejde (pouze) o data, jde o přístup k reklamním investicím, resp. o přežití nových stanic –2009 –2010 –2011 » Kalibrace trhu – racionální proces …