Náklady Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vliv ocenění vytvořených výkonů na měření zisku
Advertisements

Optimalizace chování firmy v podmínkách dokonalé konkurence
Jak v praxi využít analýzu bodu zvratu?
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01 2. ročník.
3. Dlouhé období.
D) Produkční a nákladová funkce
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
Výroba Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Číslo-název šablony klíčové aktivity
Mzdové výpočty II. Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Daňové odpisy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
Využití členění nákladů na variabilní a fixní pro řízení
Mzdové výpočty I. Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Veřejná obchodní a komanditní společnost
Technické zhodnocení Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
4.Kalkulace nákladů.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Náklady Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Základy teorie nákladů
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Ekonomická stránka činnosti podniku Vypracoval : Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných.
Výrobní náklady firmy a jejich vztah k nabídce
Nabídka Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Náklady a příjmy firmy Analýza chování výrobce. Racionální chování výrobce Cíl výrobce/producenta: Prostřednictvím vstupů (výrobních faktorů) dosáhnout.
Konkurence Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
André Gide Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Náklady.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Účetní odpisy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Daňový systém Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
HERMANN HESSE Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Teorie mezního užitku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Nezaměstnanost Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Motivační dopis zadání
Oceňování DM Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Poptávka Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
PLANIMETRIE MATEMATIKA - 2.ROČNÍK Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad.
HOSPODAŘENÍ PODNIKU listopad 2012 VY_32_INOVACE_EKO_060106
Výrobní faktory Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Evidence DM Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Vladimir Vysockij Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Formy podnikání Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Marcel Proust Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Hlavní druhy bank Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Celkový a mezní produkt
Anton Pavlovič Čechov Višňový sad
126FIP Bod zvratu 3. týden.
Úspory z rozsahu Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Eskontní (směnečný) úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Dlouhodobé financování podniku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Hospodaření s DM Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Druhy trhů Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
SYMBOLISMUS 2 Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Druhy bankovních úvěrů Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Hospodářský výsledek firmy Stanovení zisku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Karel Zíka. Dostupné z Metodického portálu.
NákladyNáklady. Osnova výkladu 1.Definice nákladů 2.Třídění nákladů na explicitní a implicitní 3.Různé způsoby rozlišení nákladů 4.Způsoby snižování nákladů.
MIKROEKONOMIKA Efektivnost podniku a její základní kategorie.
Reálná úroková míra Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Analýza nákladů TNH 1 – (4.) seminář
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Tržní mechanismus Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Zásahy do tržního mechanismu
Náklady CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Sféry obyvatelstva – hospodářská činnost
Transkript prezentace:

Náklady Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí

Náklady materiálové, mzdové, ostatní podle průběhu rozlišujeme náklady na fixní a variabilní

Fixní náklady nezávislé na objemu výroby např. odpisy, nájemné, daně z nemovitostí… mění se skokově např.: pořízení stroje (1 stroj za 100´000 vyrobí 100 součástek)

Okamžité fixní náklady

Průměrné fixní náklady

Variabilní náklady závislé na objemu výroby mzdy výrobních dělníků, přímý materiál CN = VN + FN dle závislosti rozlišujeme následující:

Proporcionální nákladynáklady N Qmnožství

Podproporcionální množství Q nákladynáklady N

Nadproporcionální N Q

Variabilní náklady Výroba v (ks) Celkové FN Průměrn é FN Celkové VN Průměrné VN Průměrné CN 0120´ ´000120´00070´000 3´000120´000 5´000120´000150´000 6´000120´000162´000 8´000120´000280´000 10´000120´000460´000

Variabilní náklady Výroba v (ks) Celkové FN Průměrné FN Celkové VN Průměrné VN Průměrné CN 0120´ ´000120´ ´ ´000120´ ´ ´000120´ ´ ´000120´ ´ ´000120´ ´ ´000120´ ´

Variabilní náklady Ze zadání vyplývá, že optimální množství výroby činí 6´000 kusů. Do 6´000 VN na jednotku výroby klesají, nad 6´000 VN rostou tak, že převáží pokles průměrných fixních nákladů (FN). Pokles VN na kus je způsoben lacinějším materiálem nebo specializovaným sub- dodavatelem při nákupu více kusů.

Variabilní náklady Růst je způsoben např. růstem mzdových nákladů (noční směna, přesčasy apod.).

Variabilní náklady Podproporcionální: 1 stůl1´200,- 2 stoly2´000,- 3 stoly3´000,- 10 stolů9´000,- 11 stolů9´600,- Čím více kusů, tím výhodnější cena.

Náklady Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí