Jak uspět na trhu sdílených služeb v Brně?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Shrnutí výhod při použití plukotraku 1.
Advertisements

Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Název projektu: „Aby byl domov domovem I“ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/3.3.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Aby byl domov domovem I“ realizovaném.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
„Aby peníze sloužily, nikoliv vládly“ Encyklika „Charitas in veritate“ jako reakce na finanční a ekonomickou krizi a proč se o ní u nás moc nemluví.
© Interface Wien GmbH Interface Wien GmbH Vítejte v Interface Wien!
Příležitosti a hrozby rozvíjejících se trhů BRICS Ing. Olga Girstlová
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Siemens Business Services: Vedoucí poskytovatel eGovernment řešení v Evropě Pasová agenda.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Základní škola, Brno, Štolcova 16
European Commission Enterprise and Industry Evropské rámcové programy – podpora inovací a rozvoje MSP Ing. Václav Suchý, CSc. Technologické centrum AV.
Flexibilita a Inovace Outsourcing mezd Outsourcing účetnictví Účtárny na klíč Daňové a ekonomické poradenství E-Consulting Czech, s.r.o Václavské nám.
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Moravskoslezský kraj, Ostrava – Jak dál?. Počet obyvatel Moravskoslezský kraj – dnes (2010) – tis. obyvatel - pokles za posledních 20 let o 40 tis.!
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Středočeský kraj Česká republika
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU: INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI CZ.2.17/1.1.00/36093 Úspěch přeje připraveným II 1.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Pro vás Aleš Michl 2000: ČR = 0,46% 2011: ČR = 0,93% Zdroj dat: Bloomberg.
Oracle a svět HCM Alexandr Pomazal Senior Sales Manager.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Koncepce IQ Industry jako součást aktivit rozvoje HR Alexandr Jakobe Projektový manažer, oddělení AfterCare 1.října 2008.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
ČR jako atraktivní lokalita pro umístění centra sdílených služeb Petr Pospíšil| ředitel Divize Investic
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Business Partnering „Nejdůležitější přísadou receptu na úspěch je umění vycházet s lidmi.“ Theodore Roosevelt.
Zhodnocení naplnění 2. Komunitního plánu sociálních služeb města Olomouce v letech Zdislav Doleček Olomouc.
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Program 4. krajského setkání metodiků Metoda CLIL a výuka odborného cizího jazyka Brno Blanka Cabáková Process & BPI Manager ve společnosti Edwards.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Pečovatelské centrum Praha 7 Realizace systému profesního vzdělávání v Pečovatelském centru Praha 7.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
P. SHRNUTÍ DOBRÉ PRAXE ZE ZAHRANIČÍ Lenka Hrkľová Odborný garant mezinárodního projektu Péče o děti jako mezigenerační most Nikola Křístek odborný expert.
UNIV2 Kraje Obchodní akademie, Kostelec nad Orlicí Federal-Mogul Friction Products a.s. Henri Ramczyk.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
SOCIÁLNÍ DOPADY FINANČNÍ NEGRAMOTNOSTI U HANDICAPOVANÝCH OBČANŮ Mgr. Olga Rosenbergerová předsedkyně Asociace TRIGON místopředsedkyně pro projekty a fondy.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
ANECT a.s. – představení společnosti
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
IBM Global Services ČR © 2006 IBM Corporation April, 2006 E-stát a EU Pavel Hrdlička.
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
5. PROJEKCE MODERNÍCH ORGANIZAČNÍCH A ŘÍDÍCÍCH PODNIKOVÝCH STRUKTUR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Transformace sociálních služeb z pohledu obce Jméno: Mgr. Alena Krušinová Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Integrace cizinců v Jihomoravském kraji Zasedání Rady pro rozvoj lidských zdrojů 21. září 2010.
Aktualizace Strategie rozvoje Moravskoslezského kraje (SRK) Jednání pracovní skupiny č. 2 Návrh nové struktury specifických strategických cílů
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Analýza potřebnosti rozvoje sociálních služeb v Brně pro další osoby ohrožené sociálním vyloučením Dílčí odborná studie pro tvorbu 5. Komunitního plánu.
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
ESPON – Identifikace územních aspektů informační společnosti
Sdružení AMIGA - Agency for Migration and Adaptation
Prezentace k výzkumu cílové skupiny Další osoby ohrožené sociálním vyloučením pro přípravu 5. komunitního plánu Autorský tým Centrum praktických a evaluačních.
Subjekty a objekty veřejných politik
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Mabistrát hlavního města Prahy
Transkript prezentace:

Jak uspět na trhu sdílených služeb v Brně? Nov, 2013 Dobry den, jmenuju se Frank van Bommel, a rad vas predstavim Dixons Retail a nase organisace tady v Brne. Pracuju jako Manager Training & Development, jsem Holandan, a bydlim tady s Ceskou manzelku a doujazicniho syna v Brne. Moje cestina neni dokonala, takze skusim to v cestine, a kdyz nezlvadnu tak doufam ze v anglictnine to zvladnete vy. Dixons Retail ma Anglicky koreni, a proto bych chtel s vama mvluvit o tom jak uspet na trhu sdilenych sluzeb pro anglickou firmu. November 2012 1

Program Dixons Retail plc SSC průmysl SSC/BPO trh v Brně Dixons Retail SSC Proč Česká republika, Proč právě Brno? Integrace do místní komunity Integration into local community Klíčové faktory úspěchu Výzvy a (dosažené) úspěchy Challenges and Achievements Obsah presentaci je tak, a velice rad odpovidam na vasi otazky na konci.

Evropě specializující se na prodej spotřební elektroniky a s tím Největší společnost v Evropě specializující se na prodej spotřební elektroniky a s tím související služby 14 zemí přes 1,100 obchodů přes 36,000 zaměstnanců jednička na trhu ve VelkéBritánii, Irsku, Skandinávii a Řecku Dixons Retail je ....

Hlavní SSC / BPO BSS projekty v České republice Česká republika je druhou nejlepší lokalitou pro SSC/BPO ve Střední Evropě 200+ center, 50,000 zaměstnanců, 23% : 77% BPO vs SSC Centrum sdílených služeb je organizační jednotka zodpovědná za plnění konkrétních úkolů a podporu hlavních aktivit společnosti. Taková centra mohou existovat jako captive centra, tj. oddělené právní entity nebo jen jako organizační jednotky mateřské společnosti. V případě BPO poskytovatelů vykonávají jejich centra různé typy centralizovaných služeb pro klienty třetích stran. Takdy v Brne mame SSC, a to je centrum sdilenych sluzeb Ceska Republika je popularni lokalita pro takovy centra, a reknu vam proc pozdeji April 17 Dixons SSC

SSC aktivity 10/04/2017 Single- vs. Multi-function Global Business Services organisations Functions included in Global Business Services SSC’s jsou vice a vice multi-funkcni a stale rosiri spektrum sluzeb. V minulosti, a to znamene pred deseti lety, vetsinou SSCka se zabyvalyi administrace, a to hlavne v finance. V dnesni dobe se zabyvaji vice o visi posici v finance, zakasnicky servis, IT, Human Resources a tak dale. Source: Hackett’s performance studies

Dixons Retail SSC 10/04/2017 Jsme interním poskytovatelem finančních, transakčních a IT služeb pro společnost Dixons Retail Zpočátku pouze služby v oblasti financí, nyní rozvoj v oblasti finančního i nefinančního sektoru - IT, HR, logistiky a WebContent 368 zaměstnanců v říjnu 2013 V září 2013 Dixons Retail podepsala dohodu o prodeji PIXmanie S.A.S společnosti Mutares A.G., německá holdingová společnost 70% vysokoškolských absolventů 11 cizích jazyků využívaných ve firmě v rámci pracovních aktivit 23 různých národností Pro Dixons uz pracujeme 7 let tady v Brne, a my jsme zacali klasicky s finance, a to hlavne spracovat faktury, kontakt s dodavatelama a s obchody. Dneska uz mame visi posicy v finance, delame i IT, Human Resources, Logistiku a tak dale.

10/04/2017 SSC a Brno 400,000 obyvatel, druhé největší město, 5 státních a 9 soukromých univerzit s 80,000 studenty (představuje 20% populace města) Nezaměstnanost 7% Brno vs. 8% Česká republika Průměrná měsíční mzda : Brno 790 GBP, Praha 1060 GBP, Velká Británie/Francie 2210 GBP* Středoevropský čas, dostupnost z většiny evropský měst díky mezinárodnímu letišti v Brně, Bratislava (1.5hod.) a Vídeň (1.5 hod.) Zralost SSC/BPO trhu: 50 SSCs v České republice čítajících v průměru 15.000 zaměstnanců Jazyková vybavenost: 73% populace má znalost alespoň jednoho cizího jazyka Prague SSC Proc to ale delame vsechno v Brne? Tady vidite proc Dixons Retail management byl presvedcen otevrit kancelar prave tady. Navic bylo duleziti ze mame v CR retez Electroworld. Nechteli jsme byt nekde kde nic nezname, a kde lidi neznaji nas. Store Store Distribution Centre *Office for National Statistics, Guardian, Nov 2012 Bratislava, Vienna

Brno je na 4.místě v Tholons hodnocení Top 100 Outsourcing lokalit Trh v Brně Brno je na 4.místě v Tholons hodnocení Top 100 Outsourcing lokalit SSC / BPO Company Scope Size Year of Project Deloitte  SSC (fin/audit) 35 2012 KBC  SSC (fin/acc/HR) 200 2011 Gardner Denver  SSC (fin/acc) 150 Edwards 100 2009 PPG SSC (fin/acc/HR)  350 2005 Norgren SSC (fin/acc) 30 Monster Worldwide SSC (fin/acc/IT), Customer Contact Centre 300 2004 Lufthansa Customer Contact Centre  280 Infosys BPO (fin/acc/IT/Procurement) 550 Motorola SSC/IT/Customer Contact Centre 2003 IS SolarWinds IT 250 2008 AT&T  IT 700 Acision IT/Customer Contact Centre 500 2006 RedHat IT  IBM 3000 2001 AVG 400 Nejsme jedini v Brne. Tady vidite ze vice nez 7.500 lidi pracujou bud pro SSC nebo BPO centrum. Potreby na měkké, tvrdé a jazykove schopnosti jsou v techtech centrach celkem stejni. April 17 Dixons SSC

Klíčové faktory úspěchu Lidé Kultura Podpora vedení Průhlednost Neustálé zlepšování Lokalita Úspory Muzu rict ze v oboru Finance a Administrace jsme velmi popularni pro studenty a mlade lidi s zkušenosti v zahranici. Navice Dixons Retail management nas chvali a ocenuji, a chteji abychom delaji stale vice a vice. Klicovy duvody proc jsme uspesny jsou ruzne. Zaprve je to kvuli lidma. Mame jasny metody a podminky jak nabrat novy lidi to tymu, a stale pracujeme a investujeme abychom je rozvijeli. Jestli chce clovek jen pracovat, furt delat to stejni a nekomunikovat s lidma tak asi nebude moc spokojeni u nas. Za druhe mame mezinarodni a professionalni kulturu. Mame kolem 17 narodnosti v kancelari. Pak jsme professionalove, to znamena pro nas ze jsme transparanti a ukazeme co delame nasim zakaznikum, a skusime se slepsit. Ze jsme v Brne, to znamena celkem blizko Anglie a Skandinavie a ne v Indie nebo dal taky pomaha. Navstevnici radi jsou v Brne. Jsou vzdycky v hotelu v meste, a libi se ji tady. No a nakonec setrime penize. Je to tady trouchu levnesji nez v Londyne nebo v Kodani.

Sociální uvědomělost Některé z organizací, které jsme podpořili: Klokanek – Fond ohrožených dětí Krtek – Nadační fond dětské onkologie  Základní škola Štolcova pro děti s autismem APCA (Organizace pomáhající chudým dětem v Africe) LILA – Domov pro postižené děti SPONDEA – Krizové centrum pro děti a mládež a intervenční centrum EMIL – Nadační fond pro děti se zdravotním postižením APLA - Asociace pomáhající lidem s autismem. Chceme byt integrovani do spolecnosti. Nejsme, ani nechceme byt levni kancelar ktery se vubec nestara nebo nezajma o okoli. Proto delame vsechno pro to abychom podporili mistni organisaci a projekti. Na nasi ‘social events’ podporime vzdicky charitu. Tu charitu z zvolen zamestnancum

Spolupráce s univerzitami a jinými organizacemi Spolupracujeme i univerzitama a jinymi organizacemi. Podporujeme stazi a diplomovou praci. S AIESECEM spolupracujeme na mezinarodni stazi ktery trvaji vetsinou pul roku nebo rok.

Výzvy - - - - Ted bych vam kratce rikal o nasi vyzvy. Co jsme se ucili behem spolupraci. Zaprve jsme se ucili ze kdyz se stehuju praci z Anglie do cizine, je hodne duleziti byt transparanti co nevice. Da se ocekavat ze je strach ze ta nova organisace bude takova cerna dira. Na druhe strane je duleziti aby nova organisace (SSC) mela svobodu delat co musi tak jak bere za spravne, a aby neproacovala na vykazy/zpravy. X a Y je propojen k generační propast, a to ne mezi Velkou Británií a ČR, ale mezery mezi UK a CZ zaměstnanců při Dixons, když jsme začali SSC. Generace X méně cestoval, mluvil méně jazyky, ma méně skusenosti s moderní technologií a preferuje face-to-face komunikace. Generace Y na druhé straně cestoval mnohem více, je pohodlný s moderními technologiemi a nevadí komunikaci pres technologie. Čaj a pivo, stejně všichni víme, co jsou výrazy znamenaji Jsou to kulturní stereotypy, které jsou důležité být si vědom, a bojovat v případě potřeby. Někteří britští kolegové očekávat čeští kolegové pít pivo k obědu a někteří byli velmi překvapeni, když slyším, že někteří lidé nelíbilo pivo, a nejedl guláš každý den, a to v tom, že je maďarský pokrm. Grafy se vztahují k práci a styl komunikace, který v mnoha ohledech se vrátí ke kulturním rozdílům. Z hlediska stylu práce, britský styl je mnohem více tekutin, flexibilní a otevřený. Je založen na vizi a trvalého dialogu na všech úrovních. Česká mentalita je mnohem více zaměřena na krok-za-krokem způsobu práce, na znalosti podrobností o tom, jak dosáhnout vize, a být poučeny těmi u moci. To také se odkazuje na styl komunikace. Britský komunikace je mnohem méně primo/direct nez v České republice, k lepšímu nebo k horšímu. Takže Češi mohou zmást frázemi takový jak: “I am not entirely comfortable with that” “That’s an interesting thought” “I am not convinced you are quite right“ “Could we perhaps consider some other options?” “I was a bit dissapointed that” Češi, na druhé straně by měli být opatrní a věty jako: "Není to tak“ - “It’s not like that” "Co mám dělat“ - “What should I do” "Není to moje vina“ - “It’s not my fault”

Co si myslí Vaši zaměstnanci a zákazníci? Spokojenost zákazníků Průzkum prováděn na roční bázi 97% zákazníků je spokojeno nebo velmi spokojeno Poskytují významnou zpětnou vazbu pro zkvalitnění služeb Nejlepší výsledky v oblastech : postoj týmu, rychlost odezvy na dotazy Spokojenost zaměstnanců Roční průzkum, prováděn již 5 let – pozitivní trend 89% zaměstnanců je spokojeno nebo velmi spokojeno Nejlepší výsledky v oblastech: kolektiv, vedení, školení a rozvoj Nase zakaznici i zamesnanci jsou spokojeni muzu rict. Jsou rady ze jsme mezinarodni firma, ze nabizime ruzne posici, a ze se da neco noveho ucit u nas. Nase Anglicke koreni budou vzdicky jasne