Je vzdělávání dospělých příležitostí pro další rozvoj středních škol? Pro závěrečnou konferenci UNIV2 dne připravil Kamil Ubr OŠMS Krajského úřadu Kraje Vysočina
Kamil Ubr2 SWOT analýza z marketingových plánů + - Prostory Máme je Obsazenost Atraktivita Didaktická technika
Kamil Ubr3 + - Vybavení Máme jeObsazenost Soudobost Specifické pro odbornost SWOT analýza z marketingových plánů
Kamil Ubr4 + - Tým lektoři, řízení Odbornost učitelů Manažer DV Vytíženost Aktuálnost vzdělání Ochota Vytíženost Ochota SWOT analýza z marketingových plánů Zkušenosti
Kamil Ubr5 + - Vazba na PV Zkušenosti s výukou Odborný potenciál Zpětná vazba Zánik oborů Aktuální potřeby trhu práce Děti x dospělí Veřejná služba x podnikání Prestiž školy SWOT analýza z marketingových plánů
Kamil Ubr6 + - Legislativa Otevírá prostor Sledování Výběrová řízení SWOT analýza z marketingových plánů Akreditace
Kamil Ubr7 + - Klienti Někde jsou a možná jich bude i více Marketing Závislost na ekonomice Kvalita, certifikace Cesta za klienty Konkurence Ochota spolupracovat SWOT analýza z marketingových plánů
Kamil Ubr8 Je vzdělávání dospělých příležitostí pro další rozvoj středních škol? Manažer DV (podnikavá mysl, aktivní sledování vývoje, odvaha, komunikativnost) Překročení hranic školy (externí lektoři, prostory, technika, zaměření dle vývoje trhu práce, spolupráce s dalšími subjekty) Cesta za klientem (kvalita, propagace, dobré jméno značky) Ano, vzdělávání dospělých může být pólem růstu středních škol. Výzva
PREZENTUJÍCÍ9 Výzva Střední školy 70 programů 45 kurzů 311 účastníků 222 lektorských osvědčení Marketingové plány Ekonomická recese Prudký demografický pokles Optimalizace Projekty
Kamil Ubr10 Děkuji za pozornost.