Koncept farmářských prodejen

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Struktura členění (dělení) členských příspěvků (14
Advertisements

REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Tržní opatření Březen 2003 Žatec. 22 Společných organizací trhu - chronologicky •nařízení Rady (EHS) č. 136/1966, o zřízení společné organizace trhu olejů.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Implementace SAP Business One
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Daň z přidané hodnoty.
Projekt BIOŠKOLY ZAVÁDĚNÍ BIOPOTRAVIN DO ŠKOL A PŘEDŠKOLNÍCH ZAŘÍZENÍ veřejná zakázka Ministerstva zemědělství ČR realizátor projektu: Country Life.
Integrovaný dopravní systém
Audit IT procesů ve FNOL
Předpokládaný vývoj české elektroenergetiky Pozice ERÚ seminář VSE 28. května 2007 – Praha Josef Fiřt - ERÚ.
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
© NSZM ČR1 Zdravé město C H R U D I M Fórum, 11. dubna 2011.
Zemědělství má budoucnost Ing. Jiří Papež Místopředseda zemědělského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
Konference „ Farmářské trhy – módní výstřelek nebo vzkříšená tradice?“ Národní zemědělské muzeum Praha MVDr. Jan Váňa Státní veterinární správa.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
Cesta potravin na náš stůl.
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
Mgr. Ing. Drago Sukalovský, starosta města Kuřimi
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
4/6/20151 České potravinářství a reformovaná SZP EU v období Seminář, Pardubice 2012 Ing. Tomáš Kreutzer.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Mgr. Jaroslav Melša, starosta JARMARKY REGIONÁLNÍCH PRODUKTŮ Zdravé město Dobříš.
BROWNFIELDS vs. GREENFIELDS Dr. Ing. Vávra Přemysl, MBA
Blanická 3, Olomouc, tel.: fax.: web: portál: Žofínské fórum.
DOBROVOLNÁ CERTIFIKACE DĚTSKÉ OBUVI PhDr. Vlasta Mayerová Česká obuvnická a kožedělná asociace Praha,
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Představení projektu Rozvoj strojnické výroby - KOVO UNI s.r.o.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
Analýza rozmístění prodejen a služeb na vybraném území
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Nadregionální síť středních zdravotnických škol pro vyšší kvalitu vzdělávání a praxe (reg. číslo CZ.1.07/1.1.00/ ), OPVK Klíčová aktivita č. 2 –
MARKETINGOVÝ MIX.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
DISTRIBUCE.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Nejčastější závady v označování
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Předběžná studie proveditelnost - shrnutí Závěrečná konference přeshraničního projektu Slavice,
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
Zásobování prodejny Zpracoval Ing. Jan Weiser. Obsah výkladu 1.Požadavky na zásobování prodejen 2.Dodavatele 3.Dodavatelsko-odběratelské vztahy 4.Rozdělení.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
FINANČNÍ GRAMOTNOST NAKUPOVÁNÍ ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Finanční nástroje v podpoře energetické účinnosti
Tel: U Nisy 745/ 6a , Liberec 3 - Jeřáb Tel: 
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Velkoobchod Autor: Ing. Sikorová Renata VY_32_INOVACE_Sikorová_
Autor: Ing. Sikorová Renata
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Speciální technologie 3. ročník - kuchař
ZAVÁDĚNÍ PŘÍKRMŮ.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
PROJEKT PNS Praha
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Transkript prezentace:

Koncept farmářských prodejen Aleš Kotěra, 13.12.2011 Koncept farmářských prodejen

Situace na trhu – prodejní kanály Farmářské trhy Prodej ze dvora Kamenné prodejny Specializované farmářské Nespecializované Řetězce Internet Každá cesta má své opodstatnění

Prodejna = koncentrované tržiště Přímý výkup od farmářů Cca 40 – 50 dodavatelů na jednom místě Plný sortiment zboží Sýry a mléčné výrobky Maso a uzeniny, ryby Ovoce, zelenina Pečivo Mošty, vína Med, vejce, ostatní Regionální výrobky a potraviny

Kamenný prodej a trhy Farmář Konečný spotřebitel Organizátor + kamenné prodejny Bez starosti o zabezpečení prodeje (časové i finanční) Celoroční odbyt výrobků Možnost vlastní prezentace na prodejně Kvalitní české potraviny na jednom místě Stálý výběr Záruka kvality a hygieny v celé síti prodejen Výnos z prodeje zboží vs. Nesrovnatelně vyšší časová i finanční náročnost + farmářských trhů Přímý kontakt se zákazníkem Možnost vyšší marže Přímý kontakt s farmářem Zpestření běžného nákupu Populární způsob prodeje Kvalita na vybraných trzích Výnos z poplatků Dotace a příspěvky Oba způsoby prodeje mají své benefity, své zákazníky a své opodstatnění Trhy a kamenný prodej fungují jako komplement

ČESKÝ GRUNT První koncept farmářského prodeje v kamenných prodejnách v ČR První prodejna otevřena v červenci 2010 K dnešnímu dni otevřeno 7 prodejen, další 3 v přípravě na začátek roku 2012 Praha 2x Pardubice Příbram Olomouc Tábor Písek

Koncept ČESKÝ GRUNT Jednotný vzhled prodejen Definovené standardy Regionální dodavatelé Preference Regionální potraviny Úzká spolupráce s dodavateli Síť budována vlastními prodejnami a franšízou Plánováno pokrytí všech krajských a části okresních měst

Děkuji za pozornost Ing. Aleš Kotěra Tel.č.: 602 964 125 Mail: kotera@ceskygrunt.cz www.ceskygrunt.cz