Reklamština Jak ji pochopit.. XXL Tlustý – řečeno slušně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Bažant obecný (Phasianus colchicus)
Advertisements

VÍTAJÍ VÁS VESMÍRNÍ LIDÉ
Kamarádi :o) :o).
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
BEZPODMÍNEČNÁ LÁSKA – lekce i příběh
Všechny žáby jsou modré.
Úvahy v ranní mlze….
DESATERO DO ŽIVOTA.
Přírodní společenstvo řeky
V Bibli je napsán příběh, kdy Ježíš šel na horu se svými učedníky, aby jim vysvětlil některé velmi důležité věci. Toto je velmi volná parafráze toho,
Optické klamy Martina Mihalíková 8.Au.
Budí mě ten nový mobil od Vodafonu za 1Kč. Je to tedy v mých rukou, jestli vstanu nebo ne.
Budí mě ten nový mobil od Vodafonu za 1Kč. Je to tedy v mých rukou, jestli vstanu nebo ne.
Přijď Duchu svatý.
Interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci
SUŠMÁNIE aneb všechny barvy SUŠ. SUŠMÁNIE Poděkování:
Jednej tak, abys byl šťastný. Ne aby ses šťastným jen zdál.
Tělní tekutiny 1. Tkáňový mok tvoří prostředí všech tkáňových buněk
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Základní kategorie ekonomie  Vztah ekonomie.
Když je nejhůř Když je nejhůř. Byly 2 žáby Žily spolu.
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
Š I L H Á N Í (strabismus) zraková vada, při které je porušena vzájemná spolupráce obou očí každé oko míří jiným směrem v naprosté většině případů se jedno.
Dialog o podstatě matematiky Kristýna Pítrová, 2.B
Klíčová otázka č. 5 Jakou roli by měli hrát různí aktéři (zejm. veřejná správa na všech úrovních, poskytovatelé služeb, volení představitelé, sdělovací.
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla. Teď je čas na mužská pravidla.
Vendula Smékalová VŠLG
Výukový modul projektu: Nové formy výuky ve školách kraje Vysočina Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Každý den jsme trochu starší…
Vše co nebylo dosud známo o mužích! Vytvořila: Marcela Holečková.
Pavouci Josef Šťastný.
BLÁZNIVÁ FAKTA !.
CHUDOBA.
Píseň: Anne Murray - Mě potřebuješ.
Posun : Auto nebo S láskou je to jako s máslem: občasná trocha chladu ji udržuje svěží.
Nova uniforma. Je pravda, ze se meni uniforma? Udelali jsem male zmeny, abyste meli vice moznosti vyberu: Muzete nosit bile triko s limeckem (s golierikom)
FEMINISTICKÁ STUDIE CHLAPŮ
… aneb život podle reklamy. Zapni si zvuk !!!
Základ hry HEX: dva matematické výsledky Nejvýš jeden hráč vybuduje cestu. Aspoň jeden hráč vybuduje cestu.
Co máme společného Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Poznámky k testu Z uvedených otázek je vždy jedna odpověď správná.
…a jak Nemoc… jí předcházet Lenka Dvořáková.
Vypracoval: Petr Ponížil 2. ročník OTŽP. Knihy ze kterých jsem čerpal.
Technika řízení LH Přednáška 2 Vladimír Mana. Vybavení a výstroj rozhodčího Brusle Přilba a chránič očí Ostatní chrániče Dres a kalhoty Píšťalka Ostatní.
DOPIS PRO TEBE.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR. JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_10_NÁKUP.
N ÁZEV ŠKOLY : SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR : MGR. JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY _32_INOVACE_15_NEBEZPEČNÉ.
Prezentace – David Schröpfer
Čím chci být až vyrostu ? Proč zrovna plavčice ? Pomáhá a zachraňuje lidské životy. Má to hodně těžké protože, když se člověk topí je velice těžké si ho.
Reklamština Jak ji pochopit..
Sortiment JOVI Pro školy a školky
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_12_Televize
Čím chci být až vyrostu M. Krátká.
VÍTAJÍ VÁS VESMÍRNÍ LIDÉ
DOPIS PRO TEBE.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Drogy dnešní doby Študáci.
V červnu jsme se už všichni těšili na prázdniny
Tři muži na výletě došli k velmi prudce tekoucí řece,
BLÁZNIVÁ FAKTA !.
Zdálo se mi, že jsem měl rozhovor s Bohem ...
Každý den jsme trochu starší…
Reklamština Jak ji pochopit..
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se navrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů svým rodičům.
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Reklamština Jak ji pochopit..
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
PANDA Sylva Havránková.
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se navrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů svým rodičům.
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Transkript prezentace:

Reklamština Jak ji pochopit.

XXL Tlustý – řečeno slušně.

Actimel Syrovátka. Mimochodem dobrý nápad prodávat draze a po malých dávkách odpad, který se dříve vyléval do kanálu.

Šampón Tekutina sloužící k umytí vlasů. Polovina komické dvojice „šampón a kondicionér“ Aby se mohly prodávat stále nové druhy šampónů, vymýšlejí výrobci stále nové druhy vlasů (zdravé, narušené, s roztřepenými konečky, s matným leskem, atd), které dříve neexistovaly.

Úvěr Vždy výhodný. Dokonce i tehdy, když kvůli němu přijdete postupně o dům, auto i děti.

Prostata Ubohý orgán, o kterém všichni muži v reklamě neradi mluví, protože jim způsobuje problémy s močením. Naštěstí se vždy objeví zkušený kamarád, který prostatu přečurá a díky správným práškům močí tři metry na všechny strany.

Zdarma Zdálo by se, že zdarma je opravdu zdarma, ale tak to v reklamštině nechodí. Aby jste dostali něco zdarma, musíte koupit něco, co vůbec nepotřebujete, ale třikrát dráž.

Vrásky Mizí do čtrnácti dnů. Není to žádný problém, pokud to předvádějí devatenáctileté modelky, které ještě žádné vrásky nemají.

Bílá Barva, která se neustále vyvíjí. Nikdo nedokáže říci, kdy bude bílá nejbělejší, ale každým rokem je objeven ještě bělejší odstín, než byly všechny předchozí. Podobně se vyvíjí i barva černá, která je rok od roku černější. Zvláštní je, že nikdo nevylepšuje modrou, červenou nebo hnědou.

Obranyschopnost Tajemná vlastnost, kterou je třeba neustále posilovat. Není třeba vědět, proti čemu se bránit, což reklamě pomáhá dělat z nás paranoiky, kteří se bojí všeho. Ve skutečnosti potřebuje posílit obranyschopnost jen národní hokejový tým.

Bakterie Zákeřný tvor, v reklamách zobrazovaný ve velikosti cca 50 cm. Obvykle žije v záchodové míse, a když se objeví nový čisticí prostředek, bakterie se nechá teatrálně a pateticky spláchnout do záchodu.

Menstruace Snad nejpříjemnější období v životě ženy, spojené s bezstarostným mazlením s partnerem, radostným pobíháním po pláži, nebo oblékáním těsně přiléhavých kalhot, ovšem za podmínky, že použijete tu jedinou správnou hygienickou pomůcku.