Chytrá řešení s omezenými rozpočty
NĚCO MÁLO O NAŠEM BUSINESSU
BIZ DOVOZ -1% LOKÁLNÍ LIHOVINY +8%
BIZZ ON-TRADE (BARY) BIZ -20% POKLES FREKVENCE NÁVŠTĚV ORIENTACE NA CENU (OFF-TR.)
BIZZZ VS. PRÉMIOVÁ ZNAČKA (A CENA) NO ATL ZAMĚŘENÍ NA ON-TRADE
BIZZZZ
JAK NA TO - KLIENT „(ZNE)UŽÍVEJTE“ SOCIÁLNÍ SÍTĚ, DOKUD TO JDE
6.5. ZALOŽENO/ 1120 ČLENŮ ALE NEIVESTOVAT $$! – RISK!!!
CO FUNGUJE BATTLE FOTEK
JAK NA TO - KLIENT ŘEKNI NE FEE NEIVESTUJTE DO DRUHÝCH, INVESTUJTE DO SEBE (ALE DO VĚCÍ, KTERÉ VYDĚLÁVAJÍ DRUHÝM)
JAK NA TO - KLIENT FYZICKÝ MATERIÁL
A IDEÁLNĚ UNIKÁTNÍ....
JAK NA TO - KLIENT SLUŽBA
JAK NA TO - KLIENT NE ATL BEZ DALŠÍHO PŘESAHU!!!
JAK NA TO - KLIENT NE ATL BEZ DALŠÍHO PŘESAHU!!!
JAK NA TO - KLIENT ŽIJTE SVOJÍ ZNAČKOU!!! BUĎTE NEKOMPROMISNÍ, ZNOVU SI PŘEČTĚTE BRAND POSITIONING!!!
JAK NA TO - KLIENT VAŽTE SI DLOUHODOBÝCH VZTAHŮ Z AGENTUROU, ALE NEBOJTE SE EXPERIMENTOVAT S NOVOU KRVÍ AGENTURNÍ TRH JE DNES PLNÝ PROFÍKŮ!!!
JAK NA TO - AGENTURA HLEDEJTE SPOJENÍ S DALŠÍ FIRMOU/ ZNAČKOU – ALE NE CROSS PROMO (DEJ SI PANÁKA A VYHRAJ TELEFON)
JAK NA TO - AGENTURA NOKIA = DENNÍ AKTIVITY JÄGERMEISTER = VEČERNÍ PÁRTY
JAK NA TO - AGENTURA NELEZEME SI DO ZELÍ ALE EXEKUCI MŮŽE ZAŠTÍTIT JEDNA AGENTURA