 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
VEKTOR A POČETNÍ OPERACE S VEKTORY
Kótované promítání – procvičení
Rovnice roviny Normálový tvar rovnice roviny
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Osová afinita.
Konstrukce rovnoběžníku
 př. 5 výsledek postup řešení Zjistěte, zda body A[3;-1], B[-1;5], C[2;-4] leží v přímce.
Vlastnosti čtyřúhelníků v příkladech
 př. 7 výsledek postup řešení Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]
 př. 4 výsledek postup řešení Zjistěte, zda jsou vektory a, b, c lineárně závislé. a=(1;2;3), b=(3;0;1), c=(-1;4;5)
Čtverec v obecné rovině – kótované promítání
Analytická geometrie pro gymnázia
Průsečík grafu s osou x a y
Konstrukce rovnoběžníku z trojúhelníku
ÚHEL DVOU VEKTORŮ Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Poznámky v PDF.
* Rovnoběžníky Matematika – 7. ročník *
Rychlost okamžitá rychlost hmotného bodu:
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
Skládání sil. NNa většinu těles působí více než jedna síla. PPůsobení více sil na těleso se dá nahradit jedinou silou, jejíž účinek je stejný jako.
př. 8 výsledek postup řešení Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH.
př. 6 výsledek postup řešení
Osová afinita. je zobrazení, ve kterém bodu odpovídá bod a přímce přímka je zobrazení, ve kterém bodu odpovídá bod a přímce přímka je určena osou a dvojicí.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Cílová skupina: 4. ročník (oktáva) gymnázia Oblast podpory: III/2 Inovace výuky prostřednictvím.
Grafické řešení Jediné optimální řešení. Zadání příkladu z = 70x x 2 → MAX omezení:  x 1 + 2x 2 ≤ 360  x 1 + x 2 ≤ 250  x i ≥ 0, i= 1, 2.
 př. 2 Jsou dány vektory u=(4;-1;2), v=(0;5;6), w=(s;t;5). Určete souřadnice s, t vektoru w, jestliže víte, že vektor w je kolmý k vektoru u i k vektoru.
VY_42_INOVACE_409_ROVNOBĚŽNÍKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM květen 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Matematická olympiáda 2009/10
Čtyřúhelníky a rovnoběžníky
KOULE objem a povrch.
Vektory Mgr. Alena Tichá. x y Narýsujte libovolné dva vektory se souřadnicemi (-2;3)
S omezeným definičním oborem
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vzdálenosti v tělesech
Operace s vektory Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Skalární součin 2 vektorů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Povrch hranolu – příklady – 1
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
OBVOD ROVNOBĚŽNÍKU: Obvod rovnoběžníku vypočítáme jako součet délek všech jeho stran: a)obvod čtverce a kosočtverce (mají všechny strany stejně dlouhé)
Obvod a obsah rovnoběžníku VY_42_INOVACE_26_02. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
OBSAH KRUHU MARKÉTA LIŠKOVÁ. Odvození vzorce rozdělíme kruh na větší počet stejných částí.
Kosodélník 1. Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_37_M7_kosodelnik_1.
Obvod rovnoběžníku. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvořeníProsinec 2012 Ročník: 7. Tematická oblast: Matematická gramotnost Téma:Rovnoběžník.
Konstrukce rovnoběžníku Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – Planimetrie Datum vytvoření
NÁZEV ŠKOLY Autor NázevVY_32_INOVACE_01_téma Téma Číslo projektu NÁZEV ŠKOLYZákladní škola Kolín V., Mnichovická 62 AutorMgr. Aleš Polívka NázevVY_32_INOVACE_04_AJ4.
SKLÁDÁNÍ SIL Zpracovala: Ing. Alena Pawerová. ZOPAKUJME SI… SÍLA JE VEKTOROVÁ VELIČINA, PROTOŽE MÁ VELIKOST A SMĚR Znázorňujeme ji pomocí orientovaných.
Cvičení V této kapitole můžete procvičit probrané téma. Jednotlivá cvičení obsahují správné řešení s postupem. Po zobrazení zadání se dalším(dalšími) kliknutím(kliknutími)
Volné rovnoběžné promítání - řezy
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
SKLÁDÁNÍ SIL Zpracovala: Ing. Alena Pawerová.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE V ROVINĚ vzdálenost dvou bodů střed úsečky
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků.
Konstrukce čtyřúhelníků, konstrukce rovnoběžníků
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Operace s vektory Znázornění vektoru koncový bod vektoru
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ROZBOR Čtverec a příčka:
Konstrukce rovnoběžníku
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Pravoúhlá soustava souřadnic
Konstrukce rovnoběžníku
Konstrukce rovnoběžníku
Transkript prezentace:

 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení

 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD.

 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. Bod D získám tak, že k bodu A přičtu vektor

 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. Bod D získám tak, že k bodu A přičtu vektor

 př. 1 Jsou dány body A[6;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. Bod D získám tak, že k bodu A přičtu vektor

 př. 1 Jsou dány body A[6;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. Bod D získám tak, že k bodu A přičtu vektor

 př. 1 Jsou dány body A[6;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. Bod D získám tak, že k bodu A přičtu vektor

 př. 1 Jsou dány body A[6;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. Bod D získám tak, že k bodu A přičtu vektor

 př. 1 Jsou dány body A[6;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek zadání