Inovace akreditovaného studijního programu VŠP, a.s. do modulárního členění CZ.1.07/2.2.00/15.0425 Konference 8.6. 2012 CZ.1.07/2.2.00/15.0425

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

IBM … creating the future of learning Konference ISSS 2005, Hradec Králové Omyly při přípravě i realizaci distančního vzdělávání dospělých RNDr. Jana Pradlová,
Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Inovace vzdělávání na školách zaměřených na ochranu osob a majetku Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.07/ Zahájení a ukončení:
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Exkurz realizací projektu. Celospolečenský význam projektu  Soudobé antidiskriminační a inkluzivní tendence  obsahové zaměření vychází z aktuálních.
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika – Polská republika 2007 – 2013 „Rozvoj lidských zdrojů česko-polského Slezska“ Program Operacyjny.
Standardy pro onkologické pregraduální vzdělávání: cesta ke zkvalitnění vzdělávání i lepší uplatnitelnosti absolventů lékařských fakult na trhu práce.
ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ. Projekt je zaměřen na inovaci výuky odborných a všeobecně vzdělávacích předmětů za pomoci ICT, interaktivních a multimediálních.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Národní soustava povolání III Konference Národní soustava povolání - moderní nástroj světa práce Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
Cesta k modernímu vzdělávání
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
Rámec kvalifikací VŠ vzdělávání Tomáš Fliegl, Odbor VŠ, MŠMT
Projekt OP VK „Teorie – dovednosti – praxe: inovace studia práva“ (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/ ) Jan Neckář
PRAXE PRO ŽIVOT PRAXE PRO ŽIVOT CZ.1.07/1.1.00/ Projekt určený gastro oborům.
Role projektu „Klíče pro život“ v podpoře práce s dětmi a mládeží.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Program motivačního semináře a workshopu „Proč učit nově“ Úvodní slovo k Projektu „Sociální podnikání jako způsob myšlení a tvořivosti “ (RNDr. Vladimír.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Název projektu: Inovace praktického vzdělávání Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.28/ Zahájení realizace: Ukončení realizace :
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Zkušenosti se zaváděním moderních metod.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Konference projektu UNIV 2 KRAJE ve Zlínském kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Opava Modulární systém studijních programů na vysokých školách v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Modulární systém výuky na VŠP, a.s. CÍL = kvalitní, evropské a moderní studijní programy a obory Renáta Nešporková.
VYSOKÁ ŠKOLA PODNIKÁNÍ, a.s., OSTRAVA PREZENTACE K DS LABEL SEMINÁŘ RADY VŠ
Aktivizační a vzdělávací centrum Masarykova univerzita.
Konference projektu UNIV 2 KRAJE v Královéhradeckém kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Výměna zkušeností s realizací projektů OP VK 13. března 2013 Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s. Jihlava.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Vysoká škola sociálně správní, Havířov. jedna z nejmladších soukromých vysokých škol v ČR státní souhlas od listopadu 2007 výuka zahájena v září 2008.
ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 3 Seminář Seč 6. října 2015.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Podpora procesů uznávání
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Transkript prezentace:

Inovace akreditovaného studijního programu VŠP, a.s. do modulárního členění CZ.1.07/2.2.00/ Konference CZ.1.07/2.2.00/

PROČ modulární systém? Evropský rámec kvalifikací Strategický záměr VŠP, a.s. Strukturalizace studijních programů Kvalita Modularizace Bc SP (2009)

Projektové aktivity 01 Vypracování metodiky tvorby modulů Zpracování studie o modulárním členění výuky včetně dobrých příkladů z oblasti podnikání Analýza klíčových kompetencí pro podnikání Vytvoření metodiky pro tvorbu vlastních výukových modulů Vytvoření systému rozvoje profesní zdatnosti posluchačů studijního programu

Projektové aktivity 02 Vytvoření výukových modulů Vytvoření vlastních výukových modulů s využitím zpracované metodiky Zpracování metod výuky pro jednotlivé moduly a jejich části Zpracování studijních materiálů a opor pro prezenční a kombinované studium

Projektové aktivity 03 Pilotní ověření výukových modulů Realizace praktického ověření možnosti realizace výukových modulů. Proškolení vyučujících pro výuku v modulárním systému

Projektové aktivity 04 Vytvoření a správa informačního portálu a inovace informačního systému Nový informační portál a jeho kompletní dokumentace Uživatelská dokumentace a návod na jeho naplnění daty Adaptovaný informační systém pro potřeby modulárního členění výuky

Zásadní výstupy projektu Obsahy modulů Sylaby modulů Studijní opory Průvodce prezenčním a kombinovaným studiem

Proces tvorby studijních materiálů Tvorba Interní a externí evaluace materiálů Pilotní ověřování studijních materiálů Finální korekce Předání do rutinního využívání

Zaměření modulů 3. ročník Oborová specializace I Oborová specializace II Volitelná specializace specializace oboru Podnikání specializace oboru PvO specializace oboru PvŽP specializace oboru IP

Zpracované moduly a jejich vlastník Pokročilé financeKÚF Logistika a jakostKKE Mezinárodní obchodKMO Tvůrce systémuKAI Business modelováníKAI Programování businessKAI aplikací Podnikání na internetuKAI Business FinanceKÚF Oceňování složek vKÚF podnikání

Zpracované moduly a jejich vlastník Podnikání v CR a VAKMO Mezinárodní podnikáníKMO Ekologické aspekty podnikáníKKE Uplatnění na trhu práceKE Bakalářská práce a praxe KSV Intrapodnikání …KSV Ekologické aspekty ochrany ŽP KKE Právo v podnikáníKP CR a volnočasové aktivity KMO