Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Advertisements

Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
PROPAGACE MARKETING.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_03.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Komunikace a stimulování prodeje
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_20.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
9.Komunikace.
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Marketingová komunikace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Poznámky k průzkumu.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ. Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Mikroprostředí firmy.
8. Marketing.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
Historie marketingu
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová

Reklama Jakákoliv placená forma neosobní prezentace a propagace zboží a služeb. Většina firem k reklamě svých výrobků a služeb používá externí reklamní agenturu. Postup tvorby reklamy: –identifikace cílového trhu –zjištění motivů kupujících –určit cíl reklamy –stanovit sumu peněžních prostředků pro reklamu –co se má sdělit –prostřednictvím čeho se má sdělit –určení média –jak zjistit zpětnou vazbu reklamy

Reklamní cíl Reklamní cíle lze rozdělit, podle toho, zda-li mají informovat, přesvědčovat, připomínat či posilovat: –Informativní reklama –Přesvědčovací reklama –Připomínková reklama –Posilující reklama

Reklamní média: Noviny, televize, rozhlas, časopisy, zlaté stránky letáky, brožury, internet. Noviny zajišťují pružnost, aktuálnost, věrohodnost, dobré lokální tžní pokrytí, ale krátkou životnost, špatnou reprodukci. Televize kombinuje obraz, zvuk, pohyb, ale je drahá, malá selektivita cílové skupiny.V posledních letech průzkumy ukazují sníženou účinnost televizní reklamy.

Reklamní média: Rozhlas je masově využitelný, nízkonákladový, nižší pozornost než u televize, neboť je zaměřena na jedem vjem. Letáky zajišťují vysokou selektivitu, relativně nízké náklady, delší dobu pro nákup a vládne zde vysoká konkurence.

Venkovní reklama Je reklama umístěná nejen na pracovištích, místech, kde lidé nakupují, ale i na veřejných místech, podél silnic či železnic. Lidé jsou často podrážděni reklamou umístěnou ve školách, policejních autech, v ČR nedávno na autobusech městské hromadné dopravy.

Tištěná reklama Tištěná reklama: může poskytnout detailnější informace o produktu. využívá symboliky. Využívá se pro místní cílovou skupinu, pro maloobchod. Dopad reklamy ovlivňuje formát (velikost, barvy a ilustrace reklamy. Výzkumy ukázaly, že na plakátu se nejdříve hodnotí obrázek, potom titulek a nakonec text.

Hodnotící kritéria tiskové reklamy 1.Je sdělení jasné na první pohled? 2.Je výhoda uvedena v titulku? 3.Podporuje ilustrace titulek? 4.Podporuje nebo vysvětluje první řádka textu titulek a ilustraci? 5.Je snadné text reklamy číst a pochopit? 6.Je produkt snadno identifikovatelný? 7.Lze jasně indetifikovat značku či zadavatele? Kotler, Keller: MARKETING MANAGEMENT;2007, Grada Publishing,a.s., 12. vydání, ISBN , str. 611

Příklad: Vytvořte v Corelu reklamní plakát na vánoční koncert pořádaný naší školou. Plakát bude splňovat následující parametry: – formát A3, barevný, parametry pro tisk – text bude obsahovat:

Střední průmyslová škola stavní, akademika Stanislava Bechyně, Jihlavská 628, Havlíčkův Brod pořádá pro všechny žáky a zaměstnance školy Vánoční varhaní koncert. V podání absolventa školy Lukáše Adamce zazní: J.S. Bach, J. Pachelbel, D. Buxtehude, Jan Křtitel Kuchař. Středa ve 12:00 Klášterní kostel v Havlíčkově Brodě