Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: D OPLŇ DO OBRÁZKU NÁZVY ČÁSTÍ ROVNORAMENNÝCH VAH.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Těžnice a těžiště trojúhelníku
Advertisements

Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhElektrický obvod.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhMagnetismus TémaMagnetická.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 6.
Titul - název Případný podtitul Sada č. X VY_32_INOVACE_X_01_nazev Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ , „Modernizací výuky.
Název příjemce Základní škola, Bojanov, okres Chrudim Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Škola nás baví Výukový materiál.
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem listopad 2011
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhElektrické vlastnosti.
Autoři:Jakub Janisch a Tereza Krsková
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Úvodní hlavička Doplň číslo lab. práce. Úvodní hlavička Doplň číslo lab. práce.
zpracovaný v rámci projektu
V ý u k o v ý m a t e r i á l zpracovaný v rámci projektu Ověření ve výuce: Třída: Datum: Šablona: Sa da: Ověření ve výuce: Třída: Datum: Pořadové číslo.
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
Téma: Fyzikální veličiny – hustota
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: Z OPAKUJ ZÁKLADNÍ POSTUPY PŘI MĚŘENÍ OBJEMU 1) Měření objemu kapalin dílek na stupnici může mít různé.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_161_Hmotnost tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Hustota Hustota látky (Učebnice strana 86 – 89)
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
GRAVITAČNÍ SÍLA. MĚŘENÍ SÍLY. - OPAKOVÁNÍ
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhElektrické vlastnosti.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhTěleso a látka.
MĚŘENÍ HMOTNOSTI TĚLESA
Vážení na laboratorních vahách Pracovní činnosti 6. ročník
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Měření hmotnosti tělesa
Měření hmotnosti.
Měření hmotnosti tělesa.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhElektrické vlastnosti.
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: O DPOVĚZ NA OTÁZKY 1) Definuj rychlost (popis, značka, jednotka, značka jednotky) Popis: dráha, kterou.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Měření hmotnosti.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: Z OPAKUJ ZÁKLADNÍ POJMY 1) Co je to hustota? odvozená fyzikální veličina, která určuje hmotnost látky.
Hustota dřevěného hranolu
FYZIKA 8. ROČNÍK PRÁCE Autorem materiálu je Ing. Jitka Hadamovská,
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření hmotnosti
FYZIKA Měření hmotnosti tělesa. Vypracoval: Lukáš Karlík.
F YZIKÁLNÍ VELIČINY - HMOTNOST Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
PŘEVODY JEDNOTEK.
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Jméno autora: Mgr. Roman Holoubek Datum vytvoření:
Měření hmotnosti těles K určování hmotnosti používáme různé druhy vah. K určování hmotnosti našeho těla používáme osobní váhy. Obr.1 – foto autor.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/10 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Měření hmotnosti Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
MĚŘENÍ HMOTNOSTI TĚLESA
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_INOVACE_
AUTOR: RNDr. Ivana Bělohradová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_F+Z_06
Průměrná rychlost VY_32_INOVACE_06_Průměrná rychlost
Teplo VY_32_INOVACE_19_Teplo Autor: Pavlína Čermáková
Graf závislosti rychlosti na čase
Měření hmotnosti.
zpracovaný v rámci projektu
HMOTNOST AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Tání = děj, při kterém se pevná látka mění na kapalinu.
Paralelní zapojení rezistorů
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_20 20 HMOTNOST TĚLES autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
Sériové zapojení rezistorů
Transkript prezentace:

Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce

Ú KOL 1: D OPLŇ DO OBRÁZKU NÁZVY ČÁSTÍ ROVNORAMENNÝCH VAH

Ú KOL 2: P OPIŠ ( ÚSTNĚ ) POSTUP PŘI MĚŘENÍ ROVNORAMENNÝMI VAHAMI 1) Postav váhy pomocí stavěcích šroubů do vodorovné polohy, kterou ověříš pomocí olovnice na sloupku vah. 2) Závěsy misek polož na břity. 3) Správnou funkci vah ověř kontrolním odaretováním, popřípadě vyrovnej misky pomocí malých tělísek (vždy musíš při vložení tělísek na misky váhy zaaretovat a odaretovat!) 4) Těleso, jehož hmotnost zjišťuješ, polož na levou misku aretovaných vah.

Ú KOL 2: P OPIŠ ( ÚSTNĚ ) POSTUP PŘI MĚŘENÍ ROVNORAMENNÝMI VAHAMI 5) Ze sady vyber vhodné závaží a polož je na pravou misku vah (radši o něco větší) 6) Pokud je závaží těžší (miska se závážím klesne), vyměň ho za menší. Až klesne těleso, závaží nech na misce (do konce měření už s ním nemanipuluj!!) a přidej o krok menší závaží. 7) V postupu pokračuj, dokud se jazýček vah nezačne kývat okolo střední čárky stupnice. 8) Zaaretuj a odebírej postupně závaží, každé si pořádně zapiš. Potom hodnoty sečti.

Ú KOL 3: U RČI HMOTNOST VYBRANÉHO TĚLESA Pomůcky: zapiš vše, co použiješ Výpočet: zapiš hodnoty všech použitých závaží a sečti je (pozor na jednotky!) Odpověď: Pokud jsi vážil předmět, u kterého výrobce udává hmotnost, porovnej zhodnoť měření – např. kde se mohla stát při měření chyba, …

Zdroje: RAUNER, Karel. Fyzika 6: učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2004, 120 s. ISBN RAUNER, Karel. Fyzika: pracovní sešit pro základní školy a víceletá gymnázia : [s přílohou Přehled učiva]. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2004, 60 s. ISBN Ostatní materiály: vlastní