Martin BOLESLAV, Jakub IHM, Zdeněk MÍČ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logistické náklady Ivan Gros
Advertisements

Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
Hračky z Ledárny Prezentace.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
Vědecko-technologické parky, technologická centra – zkušenosti z budování a provozu (Ostrava, Praha) Jaromír Dudek Bratislava,
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
Tvorba cen v maloobchodě
Stanovení ceny v marketingu
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Obchodní logistika Přímá výrobková rentabilita

SYSTÉMY ŘÍZENÍ ZÁSOB Jana Burešová Kateřina Cimická
Holínská, Eva: Základy účetnictví BIVŠ LS 2009/ Stručný obsah 7. přednášky účetní zobrazení koloběhu aktiv a pasiv na rozvahových účtech (tzv. jednořadově)
Význam informací v podnikání
Deterministické modely zásob Model s optimální velikostí objednávky
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
4 Optimalizace úrovně dodavatelských služeb zákazníkům
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Ekonomika investic.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
Výroba elektřiny z obnovitelných zdrojů v ČR v roce 2004 Ladislav Pazdera Ministerstvo průmyslu a obchodu Seminář AEM MSV Brno,
Real Estate Market > Autumn 2006 Komerční nemovitosti a budoucnost výnosů Současný vývoj výnosů na trhu nemovitostí v České republice PRAHA, 5. října 2006.
3 Simulace řízení informačního a materiálového toku - logistická hra
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Dopady obchodování s povolenkami CO 2 na průmyslovou energetiku Ing. Bohuslav Bernátek Jarní konference AEM Poděbrady 22. –
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Se stochastickou poptávkou
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
IAS 1 - Sestavování a zveřejňování účetní závěrky
Lenka Zahradníčková
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
8. Marketing.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Personální plán pro podnikatelský plán
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Financování podniku. náklady přímé – stanoví se na jednotky (materiál, úkolová mzda, pojištění z úkol. mezd) přímé – stanoví se na jednotky (materiál,
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Změny devizového kurzu ČNB a vývoj mezd doc. Ing. Jaruše Krauseová, CSc.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
ANALÝZA POČTU PŘEDŠKOLÁKŮ A ŠKOLÁKŮ
Stanovení ceny v marketingu
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Název společnosti Obchodní plán.
Marketingový systém řízení
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Řízení zásob ve výrobním podniku
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Martin BOLESLAV, Jakub IHM, Zdeněk MÍČ Hračky z ledárny Martin BOLESLAV, Jakub IHM, Zdeněk MÍČ

Hračky z ledárny Zásilkový obchod pod hlavičkou firmy pana Mastného Vznik 1990 Sídlo v historické ledárně z 18. století Zaměřený na katalogový prodej

Změny pro letošní rok Rozšíření provozních prostor Spolupráce s jiným obchodem Získání nových potencionálních zákazníků Vyšší investice do propagace Získání nových zákazníků Vyšší podíl webových stránek na prodeji

Úzká místa zásilkového prodeje nedostatečné prostory historické budovy Není možná rekonstrukce Vysoké ceny nedovolují přestěhování nerovnoměrná poptávka během roku (XI. a XII.) omezené prostory oddělení a počet zaměstnanců firemní politika zaměřená na garanci vyřízení (odeslání) objednávky do tří dnů

Prostor pro zásilkový obchod třípodlažní budova po 2 * 600m2 sklady 1800m2 kompletace a balení 330m2 -> nejslabší článek distribuce 270m2 operátoři a kanceláře 600m2 600m2 volných → 3 kompletáři a 20 baličů na 420m2 a 6 distributorů na 180m2

Překonání kapacitního omezení ovlivněním poptávky dříve rozesílat katalogy slevy pro měsíc říjen nebo slevy za brzké objednávky i možnost prodloužení pracovní doby Ve vytyčeném 5letém horizontu není nutné

Provozní dopad webových stránek Očekává se využití stránek u 5 % stávajících zákazníků a za každý další rok dvojnásobek růst počtu objednávek → rozšíření zás. obchodu růst zatížení skladů → změna politiky Rychlejší práce operátorů Vyšší tržby/objednávku a zisky Problémem nesplnění očekávání 15% růstu nebude dosaženo Na provoz nemá zásadní vliv

Dlouhodobé plánování a 15% růst tržeb Rok X-1 X X+1 X+2 X+3 X+4 Objednávky 22600 31 387,5 32 517,5 34 777,5 39 297,5 48 337,5 Hrubý zisk/ 1 objednávka 760 1 012 1 301,8 1 635,07 2 018,33 2 459,08 Díky rozšíření obchodu zvládneme objednávky zpracovávat a odesílat do 3 dnů i za 5 let Pak už ne! Změna nákupní politiky -> více objednávek v menším množství, ztráta množstevní slevy

Náklady související s prodloužením pracovní doby Při využití volného prostoru pro příštích 5 let není nutné prodlužovat pracovní dobu V dlouhodobém horizontu prodloužení nutné Porostou tak náklady – např. bonusy ke mzdě. V krajním případě nutnost přestěhování

Děkujeme za pozornost… …prostor pro diskusi