Multimédia Mikuláš Fořt. Multimedia S trochou nadsázky lze říci, že snad již ani neexistují počítače domácích uživatelů, které by neměly schopnost pracovat.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 6.3 (Data vložená z MS Excel)
Advertisements

Autor výukového materiálu: Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Září 2011 Číslo.
Úvod do médií PaedDr. Zdeněk Pejsar, Ph.D.. Při vytváření pojmu multimédia je vhodné vyjít ze syntaktického složení tohoto slova. Pod pojmem multi najdeme.
Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Výstupy z GIS Pojmy a typy výstupů, aneb pro koho, co a jak Ing. Jiří Fejfar, Ph.D.
Jak učit práci s videem.. Body učiva k práci s videem: 1. Co jsou videosoubory. 2. Typy videosouborů. 3. Kvalita videosouborů. 4. Jak přehrávat videosoubory.
R ESEARCH S TARTERS V EBSCO D ISCOVERY S ERVICE Tutoriál support.ebsco.com.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT34.04 Téma: Multimédia Číslo.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
TEXTOVÝ EDITOR.
INFORMATIKA 8 Videosekvence, webkamera III2 – I8- 20.
MULTIMEDIA RADEK BEINHAUER.
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE II. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Začlenění multimédií do HTML dokumentu Moderní počítačové aplikace.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
INFORMATIKA 9 Využití multimédií
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Efektivní vyhledávání na internetu
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 6.4 (Videosekvence)
GNU /Linux Jakub Konečný Simona Bartková. CO nabízí? moderní koncepce stabilní systém svoboda použití žádné viry žádný spyware ohromná základna aplikací.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_FOTF11960ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_166_IT 9 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Digitální učební materiál
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/18.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_19.
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
1. 2 Hypertextové odkazy Na stránce se mohou nacházet místa, na která když klepnete myší, dostanete se na jinou stránku, na jiný server nebo na jinou.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Multimédia.
Školní vzdělávací program výuka informatiky
Grafika Vytvořil Filip Grela.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_198.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: USB zařízení Číslo DUM: III/2/VT/2/1/17 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Jiné typy počítačů Číslo DUM: III/2/VT/2/1/19 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro multimédia Číslo DUM: III/2/VT/2/2/33 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Miroslava Tomanová Číslo VY_32_INOVACE_3466 NázevInternet - úvodní pojmy Téma hodinyInternet – úvodní.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika VY_32_INOVACE _GRAF_18.  přidáním barevného odstínu vznikne tmavší barva, tento způsob používají například tiskárny.
Internet Internet je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí („síť sítí“), ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
Vyhledávání na Internetu. Webové vyhledávače Webový vyhledávač je služba, která umožňuje na Internetu najít webové stránky, které obsahují požadované.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
Vyhledávání v Internetu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Panel úloh.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro multimédia
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_12 Škola:
Předmět: Informatika Ročník: VI.
Transkript prezentace:

Multimédia Mikuláš Fořt

Multimedia S trochou nadsázky lze říci, že snad již ani neexistují počítače domácích uživatelů, které by neměly schopnost pracovat s multimédii. Tato kapitola si klade za cíl definovat a vymezit oblast počítačových multimédií.

Multimedia Počítače v dnešní době dokáží přehrávat zvuk, zobrazit obrázek, přehrát a editovat videozáznam a počítat trojrozměrnou grafiku v reálném čase. Spojením obrazu, zvuku a videosekvence vznikl nový směr v oblasti výpočetní techniky — multimédia. Co způsobuje oblíbenost multimediálních programů Interaktivnost — multimediální programy jsou tzv. interaktivní. Znamená to, že komunikuji S uživatelem.

Multimédia Grafika — programy jsou většinou zpracovány v kvalitní počítačové grafice. lnformace je tak podána nenásilnou a názornou formou a práce s multimediálním programem je často zábavná a poutavá.

Multimédia Hypertext — podobně jako u internetových stránek je i v multimediálních programech s oblibou používán hypertext. Prostřednictvim hypertextu se lze plynule dostat z jednoho tématu do jiné tematické oblasti pouhým klepnutím myši.

Multimédia Podpora zvuků a videosekvencí — dnes naprosto samozřejmá součást každého většího multimediálního projektu. Existují stovky multimediálních encyklopedií, jež obsahuji obrovské množství oborů lidské činnosti.

Multimédia Kniha versus multimediální program Zatímco v klasické knize musíte listovat a hledat v jednotlivých kapitolách, v počítačové encyklopedii stačí požadované slovo napsat do dialogu a system vyhledá všechny výskyty daného slova. Na druhé straně, k procházení multimediálním programem je pochopitelně nutne mít k dispozici počítač s odpovídajícími technickými parametry.Knihu prostě stačí vložit do tašky a číst ji můžete ve vlaku, v lese atd.