1. 2 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODU
POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODU
Pojištění firemní flotily
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Reformy v sociální oblasti Změny ve financování sociálních služeb Ing. Ondřej Mátl.
Celkově mají Češi půjčeno kolem 800 miliard korun, z toho přes 650 miliard u bank. S rostoucím počtem půjček však narůstá také množství lidí, kteří mají.
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
1. cvičení úrokování.
Solární systémy pro aktivní topení
Rozhodovací matice.
 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
Analýza Centra ProEquality
Prémiová automatická objednávka
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Věrnostní program.
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Daně – opakování I Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO.OA
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Pojištění majetku a odpovědnosti za škodu města a jím zřízených příspěvkových organizací Bc. Miloslav Šalé jednatel společnosti RESPECT BRNO, s. r. o.
Přehled realizovaných plateb a opatření k urychlení proplácení projektů financovaných z ROP Střední Morava 2. září 2009 Olomouc 8. září 2009 Zlín Výroční.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Kdo chce být milionářem ?
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Klubový materiál. Zjednodušený multilevelmarketing cesta za finanční nezávislostí je naše Naše.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Životní pojištění AMCICO AIG Life 2008
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
Dopad daňových reforem na trh bydlení ing. Tomáš Prouza, MBA, ředitel péče o klienty a ombudsman Stavební fórum, Praha, 22. května 2007.
Mapa zájmu - plány.
Nové obchodní trendy v pojistných programech AXA ASSISTANCE
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Co je to rovná daň? Žďár nad Sázavou, Třebíč, Ivo Strejček poslanec Evropského parlamentu ODS.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Pojištění vozových parků

Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Úsporná opatření v působnosti MPSV a daních z příjmů.
Podzimní kampaň 2014 FLOTILOVÉ POJIŠTĚNÍ Praha- Pankrác
Kouzlo placeného poradenství!
Daňová reforma - reformní novela 2013 JUDr. Radim Boháč, Ph.D
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Tomáš Julínek Reforma zdravotnictví. Základní charakteristiky ideových pohledů na zdravotnictví - duben 2001  Zvýraznění role občana  Zdravotnická zařízení.
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Sdílením k úspěchu aneb Sdílením k profesionalizaci = úspěch Stanislava Kabele, Asim El Amin.
Strategie značky a komunikace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Pojištění firemní flotily DEN S FLEETEM
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
1 PENZIJNÍ REFORMA. 2 DŮLEŽITÉ TERMÍNY – pouze do tohoto termínu může zákazník uzavřít smlouvu o penzijním připojištění za současných výhodných.
Věrnostní klub - ČEDOK.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Česka spořitelna je členem Erste Group
Transkript prezentace:

1

2 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

3 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

Proč se scházíme? Cestovní trh se musí přizpůsobit klientovi  po 5,5 letech prodeje SingleTrip cítíme nutnost změny  cestování se dynamicky mění a s ním i celé odvětví  individualizace nabídky, koncentrace trhu, specializace menších subjektů, on-line jako základní srovnávací i prodejní nástroj  na jedné straně balíčky orientované na masového klienta, na druhé straně vysoce individuální služby šité na míru  klient je náročnější ve svých očekáváních a jejich splnění je klíčem k úspěchu  klienti nechtějí o cestovním pojištění přemýšlet  tlak na snižování ceny cestovního pojištění  ERV Evropská vnímá tyto trendy a chce být nadále leadrem trhu 4

Proč se scházíme? Cesta SingleTripu končí  cestovní pojištění, které předběhlo dobu a „přecenilo“ klienta  svoboda klienta v sestavení si pojištění na míru  3 základní varianty + 7 připojištění  v nabídce od listopadu 2007  využilo ho více než 144 tisíc klientů  z důvodu složitosti a ceny doplněno v posledních třech letech o akční zjednodušené produktové balíčky SunLight, SkiLight a ExoticaLight  SingleTrip i akční balíčky končí k

6 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

7 Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti  7 mil. Čechů se u nás pojistilo za 20 let (5 mil. za posledních 10 let)  Kč činí průměrná vyplacená škoda (o ½ více než v r. 2003)  plateb za léčení klientů v zahraničí za posledních 10 let  přes případů ročně vyřeší v zahraničí naše vlastní asistenční služba EuroAlarm se sídlem v Praze  mezi 18 pojišťovnami nabízejícími cestovní pojištění v ČR zaujímáme již 10 let pozici mezi prvními třemi  celosvětový obrat 500 mil. EUR činí skupinu ERV největším hráčem v oboru cestovního pojištění nejen v rámci Evropy

8 Co přineslo 20 let naší specializace? Evropská se změnila na ERV  Evropská Cestovní Pojišťovna se od října 2012 jmenuje ERV pojišťovna, a. s.  značka ERV je zkratkou názvu mateřské pojišťovny Europäische Reiseversicherung Nové jméno přináší...  jednu značku – jeden přístup – jednu úroveň péče a servisu kdekoli na světě nezávisle na tom, zda je klient Čech nebo Němec  zázemí silné mezinárodní skupiny  možnost využívat globální znalosti a zkušenosti

9 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

10 V čem jsme jiní a lepší? Specializace na cestovní pojištění  jediný specialista s dlouholetou znalostí trhu a silným mezinárodním zázemím, více než 100 let zkušeností celé skupiny  nejširší pojistná ochrana na trhu  transparentnost a čitelnost (pojistné podmínky, způsob sjednání, komunikace a podpora partnerů) Unikátní koncept péče o zákazníky  nejkvalitnější služby za férovou cenu  vstřícná a bezkonkurenčně rychlá on-line likvidace škod  vlastní asistenční centrála dostupná po celém světě 24/7  vlastní síť Euro-Center na všech kontinentech  zázemí dlouholetých kontaktů ve vašich řadách

11 V čem jsme jiní a lepší? Bangkok Sydney Larnaca Sao Paulo New York Beijing Copenhagen Moscow Madrid Cape Town Palma de Mallorca Prague Istanbul  11 poboček Euro-Center na všech kontinentech  2 asistenční centrály zajišťující služby 24/7  přes 200 zaměstnanců  ročně přes 140 tisíc asistenčních případů  schopnost komunikace ve 30 jazycích  ročně platby za léčení více než 60 mil. EUR  široká síť lokálních dodavatelů (15.617) Vlastní síť pomoci

12 V čem jsme jiní a lepší? Nadstandardní přístup a servis se vyplácí  nejspokojenější klienti ze všech pojišťoven nabízejících cestovní pojištění (výzkum NMS market research 01/2013)  nejvíce ochotni dále doporučovat služby ERV (Net Promoter Score)

13 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

Proč je dobré mít Sbaleno? Změny podle klientů  ERV Evropská i nadále inovátorem na trhu  snaha přinést na trh trendy ze západních trhů  důraz na jednoduchost a přehlednost  zjednodušit klientům výběr a doporučit konkrétní variantu  oslovení nových cílových skupin (např. mladí lidé do 28 let)  umožnění kombinace osob na jedné smlouvě (kamarádky s dětmi, prarodiče s vnoučaty apod.)  umět nabídnout i samostatné pojištění storna  změnit intervaly dle současného cestování 14

Proč je dobré mít Sbaleno? Snadná volba pojištění  odborníci z ERV Evropské sestavili podle svých zkušeností, statistik a podnětů klientů balíčky podle účelu cesty a rozsahu pojištění  většinový klient vybírá podle účelu, který ale není omezující  nadále kladen důraz na prvotřídní kvalitu služeb, která nás jako jediného specialistu odlišuje  po vzoru západních zemí pojištění standardně obsahuje spoluúčast (cestovní pojištění má sloužit pro případ vážných událostí, nikoli pro drobnosti)  klient si může připlatit cca 15 % za variantu bez spoluúčasti  balíček „S batohem do 28“ pro mladé lidi do 28 let  jednoduchý výběr ze dvou nových připojištění 15

Proč je dobré mít Sbaleno? Které produkty se nahrazují 16 SingleTrip SunLight SkiLight ExoticaLight Sbaleno Které produkty zůstávají GDS Amadeus Cesys další v EuroAgentu (BusinessStorno apod.) GDS Amadeus Cesys další v EuroAgentu (BusinessStorno apod.)

17 Proč je dobré mít Sbaleno? S batohem do 28 K moři Za poznáním Na lyže Na maximum 5 předpřipravených balíčků

Proč je dobré mít Sbaleno? Tabulka z letáku  územní rozdělení Evropa vs. celý svět zůstává zachováno  nejkratší interval prodloužen z 1-4 na 1-5 dnů  speciální varianta „S batohem do 28“ pro mladé cestovatele  tarify: dítě do 18let (sleva 50 %), osoba do 69 let, senior starší 70 let 18

Proč je dobré mít Sbaleno? Nové připojištění ERV Plus  atraktivní balíček vztahující se na mnoho dalších a často opomíjených rizik  lze pojistit k variantě K moři, Za poznáním, Na lyže  u produktu Na Maximum ERV Plus již v ceně!  zajímavá obchodní příležitost – za 99 Kč na osobu a až 31 dnů 19

Proč je dobré mít Sbaleno? Připojištění storna  lze připojistit ke všem balíčkům řady Sbaleno i ke všem ostatním cestovním pojištěním ERV Evropské  nový spravedlivý procentuelní výpočet z ceny zájezdu, letenky či samostatné služby = 3 %  maximální částka Kč na pojistnou smlouvu, resp. rodinu nebo spolucestujícího  rozšířeno o další důvody storna – rozvod a opravný termín zkoušky  více než 14 dnů před odjezdem možné sjednat až do 3 dnů po zakoupení cestovní služby! 20

Proč je dobré mít Sbaleno? Samostatné storno  ERV Evropská nově přichází se samostatným pojištěním storna  podmínky a rozsah jsou shodné s připojištěním storna (k produktům Sbaleno)  liší se pouze procentuelní částkou (4 % vs. 3 %)  procentuelní výpočet – 4 % z ceny zájezdu, letenky či jednotlivé cestovní služby  minimální pojistné 200 Kč  platí i pro cesty v rámci České republiky  ERV Evropská nadále doporučuje klientům sjednávat komplexní pojištění včetně storna 21

Proč je dobré mít Sbaleno? Přehled spoluúčastí  základní balíčky  zrušení cesty (připojištění i samostatné)  ERV Plus Kč na pojistnou událost bez spoluúčasti 20 % bez spoluúčasti

Proč je dobré mít Sbaleno? Doporučený prodejní proces  zeptejte se klienta, zda cestuje do zahraničí více než dvakrát ročně a zvažte nabídku celoročního pojištění pro opakované cesty  zjistěte účel cesty klienta  ověřte, zda je klient spokoje s výší limitů u doporučeného balíčku, případně nabídnětě balíček vyšší (např. K moři Za Poznáním)  dejte klientovi na výběr, zda chce pojištění se standardní spoluúčastí Kč nebo bez ní  nabídněte připojištění storna spravedlivou procentní sazbou z ceny zájezdu nebo cestovní služby  doporučte připojištění ERV Plus pro rozšíření úrovně ochrany klienta 23

24 Cestovní pojištění Sbaleno  Proč se scházíme? Změny a trendy na cestovním trhu  Co přineslo 20 let naší specializace? Tradice odbornosti, vedoucí postavení na trhu  V čem jsme jiní a lepší? Inovace a prvotřídní servis  Proč je dobré mít Sbaleno? Výhody a prodejní argumenty nového pojištění  Jak levné je mít Sbaleno? Příznivější cena, vysoká kvalita

Jak levné je mít Sbaleno? Vstřícné ceny za vysokou kvalitu  širší cenové rozpětí než doposud  díky volbě podle účelu cesty klient zbytečně nepřeplácí  varianty Evropa/svět pro všechny balíčky  férové pojištění storna procentem z ceny zájezdu/služby  průměrné zlevnění cen o % 25 muž, 22 let, 16 dnů, Evropa, storno letenky za Kč 510 Kč rodina, 2+2 (děti 10 a 17), 9 dnů, Evropa, bez storna Kč Kč 2 dospělí, 5 dnů, Eurovíkend storno Kč, vč. ERV Plus 2 dospělí, 5 dnů lyže, Evropa, bez storna 660 Kč

Cestovní pojištění Sbaleno ERV Evropská určuje trendy  ERV Evropská i nadále inovátorem v cestovním pojištění  přívětivější cena, stále vysoká kvalita služeb  krok k dalšímu posílení pozice ERV na trhu  nová nosná produktová řada podle klientských potřeb  důraz na jednoduchost a přehlednost  zjednodušení výběru a doporučení konkrétní varianty  oslovení nových cílových skupin  samostatné pojištění storna  stále důraz na komplexní pojištění klienta do zahraničí 26

27 Děkujeme za pozornost Otázky?