Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Nové obchodní trendy v pojistných programech AXA ASSISTANCE

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Nové obchodní trendy v pojistných programech AXA ASSISTANCE"— Transkript prezentace:

1 Nové obchodní trendy v pojistných programech AXA ASSISTANCE

2 AXA ASSISTANCE CZ ČLEN SKUPINY AXA
V roce 1999 zahajuje AXA ASSISTANCE svoji činnost v České a Slovenské republice. Nyní v roce 2014: ročně obsloužíme případů ročně obsloužíme příchozích telefonních hovorů máme nově otevřenou pobočku v Ostravě se specializací na další evropské trhy máme 210 zaměstnanců Za 15 let působení jsme se stali preferovanou společností v oblasti asistenčních služeb na trhu v České republice i na Slovensku. Můžete se na nás spolehnout ! působíme ve více než 60 zemích světa důvěřuje nám více než 95 milionů klientů pracuje pro nás více než zaměstnanců využíváme zázemí a zkušenosti silné společnosti AXA GROUP je velkou a stabilní společností 2 2

3 AXA ASSISTANCE CZ FILOSOFIE SPOLEČNOSTI
Základní strategickou výhodou AXA ASSISTANCE je know-how, podložené dlouholetou tradicí a schopností přizpůsobení se konkrétním požadavkům a potřebám jednotlivců i firem a praktické založení nabízených produktů a služeb. Jsme si vědomi očekávání vysokých standardů profesionality, a abychom vždy poskytli optimální řešení, promítáme do našich služeb, podložených bohatými zkušenostmi, osobní tvůrčí přístup. Při poskytování samotné služby se pak zaměřujeme zejména na jednoduchost řešení a na komfort klienta. Sledujeme jeho přínos, spokojenost a úsporu jeho nákladů. Naší filozofií je být dostupní našim klientům jsme dostupní kdykoli a kdekoli potřebují naši pomoc, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu spolehliví jsme partner, na kterého se můžete spolehnout vnímaví přistupujeme ke klientům ohleduplně a citlivě … asistence v našem podání je více než služba! 3 3

4 AXA ASSISTANCE CZ FILOSOFIE SPOLEČNOSTI
Svěřte se do naší péče a vyzkoušejte, jaké to je, předat řešení problémů profesionálům. Všechny oblasti našich služeb jdou spolu kombinovat tak, abychom mohli vždy vytvořit řešení pro naše klienty

5 Trendy v prodeji produktů
Klient Přizpůsobení produktů klientům dle jejich potřeb Jednoduchost komunikace mezi klientem a pojistitelem Průhlednost pojištění Nabídka nestandartních nebo významně inovovaných produktů Rychlost sjednání pojištění Možnost přístupu k produktům z internetového prostředí Možnost i nestandardních modelů prodeje

6 Trendy v prodeji produktů
Obchodní partner Jednoduchost sjednání a úpisu Rychlost Bez nutnosti osobního kontaktu Možnost použití různých prodejních modelů Uplatnění na kompetitivním trhu Úpis prostřednictvím web. aplikace zamezuje chybám Podpora při jednání pojistné smlouvy

7 Oblast cestovního pojištění
Cestovní pojištění úpis prostřednictvím web aplikace přihlášeným nebo neznámým uživatelem je standardem prolink z web. aplikace na stránkách obchodních partnerů použití slevových kódů prodej ve vlastním úpisu partnera pro různé skupiny klientů začíná být stále více aktuálním požadavkem Korporátní cestovní pojištění T4B důraz na minimální náročnost při sjednání produkt bez nutnosti jakékoliv další komunikace mezi pojistitelem a klientem je na trhu ojedinělý Variabilnost pojistných programů Jednoduchá webová aplikace

8 Produkty pojištění právní asistence
Rodinný právník nejnižší cena pro klienta v bezkonkurenčně nejkomplexnějším rozsahu služeb nejširší rozsah služeb pojištěn veškerý movitý i nemovitý majetek pojištěny veškeré aktivity spojené běžným občanským životem pojištěna veškerá vozidla do 3,5 tuny v majetku FO (všech členů domácnosti) komplexita pojištěných osob - nejen osoba uvedená na smlouvě vlastní právník 24 hodin denně, 7 dní v týdnu jednoduché sjednání prostřednictvím web. aplikace bez nutnosti složitého zjišťování potřeb klienta

9 Produkty pojištění právní asistence
Právník do auta nízká cena pro klienta v souvislosti s komplexností a variantním použitím služeb velký rozsah služeb jak pro retailovou, tak podnikatelskou veřejnost aplikace umožňuje sjednání pojištění pro vozidla všech typů v majetku fyzických nebo právnických osob i běžného občana vlastní právník 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Využití asistenčního prostředí k okamžité reakci na problém klienta jednoduchost sjednání bez nutnosti složitého zjišťování potřeb klienta úpis prostřednictvím web. aplikace

10 Spolupráce a AXA ASSISTACE
Variabilní přístup k různým odbytovým kanálům Jednotná obchodní politika Vstřícnost k obchodním partnerům z různých oblastí Nastavení produktu dle požadavků partnera Zájem o spolupráci s obchodními partnery Důraz na využití nových technologií při prodeji Vnímání potřeb odbytových kanálů

11 Děkuji Vám za pozornost
Jaroslav MAREK Manažer retailového prodeje mobil: AXA ASSISTANCE CZ Hvězdova 1689/2a, Praha 4


Stáhnout ppt "Nové obchodní trendy v pojistných programech AXA ASSISTANCE"

Podobné prezentace


Reklamy Google