Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití potenciálu mobilního kanálu
Advertisements

Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Význam informací v podnikání
© 2007 Sdružení pro Informačně poradenský systém tvořené společnostmi KPMG Česká republika,s.r.o, Gradua-CEGOS, s.r.o. a OKsystems s.r.o. Všechna práva.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Komunikace a stimulování prodeje
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Distribuční strategie
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
úvod pojetí a obsah marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
MARKETING.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical.
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
„Elektronické“ Veřejné zakázky Vladimír Šiška náměstek ministra ředitel sekce ISVS.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Speciální nabídka pro Cestovní kanceláře Naší dobře pracující smluvní Agenti dosahují průměrného zisku z této činnosti v rozmezí ,- až ,- Kč.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Mikroprostředí firmy.
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Zastoupení zadavatele – ano - ne Konference: Elektronizace veřejných zakázek Pořadatel QCM s.r.o. Hotel Barcelo, Praha, Ing. Miroslav Jeništa.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Marketingový plán podniku
TICKET RESTAURANT® CARD
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza hodnot zákazníka
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Autor práce: Michaela Janová
Marketing Základy a postupy..
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Transkript prezentace:

Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické obchodování) 2. Marketing a prodej na internetu: hlavní rozdíly

Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Marketing a prodej na internetu: Hlavní rozdíly Marketing na internetu se od klasického marketingu v některých aspektech liší. Např. :  Cílová skupina musí aktivně vyhledávat vaše sdělení. V minulé kapitole jsme si vysvětlili jak důležité je vědět jakým způsobem nás vyhledávače nalézají.  Oproti klasickému marketingu můžete zasáhnout cílovou skupinu zákazníků na celém světě najednou a to při relativně nízkých nákladech. Takto i menší společnosti mohou nalézt v zahraničí nová odbytiště. Účast na mezinárodních veletrzích je nákladná a výsledek je nejistý.

Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Marketingová strategie – obecný pohled Pochopitelně existuje i řada podobností s klasickým marketingem, přičemž ta nejvýznamnější je potřeba marketingového plánu a marketingové strategie. Marketingová strategie pro internet musí být nedílnou součástí obecné marketingové strategie. Zákazník musí rozpoznat profil Vaší společnosti, kdykoliv na ní narazí ať už na internetu nebo v reklamní brožuře. Internetová prezentace musí být nedílnou součástí marketingové strategie. Kvalitní marketing vychází z pocitů zákazníků.  Přitahuje pozornost,  Vytváří zájem,  Je důvěryhodný a  Vede k akci a spokojenosti.

Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Marketingová strategie - Internet Váš marketing musíte přizpůsobit různým médiím. Rozhlasový marketing a inzerce v periodikách jsou odlišné formy marketingu a totéž platí i pro internetová média. Vaše sdělení musí být adaptováno na daný typ média. Otázky, které je třeba zodpovědět: Jaká je cílová skupina? Jaký druh informací by měl být obsahem? Kdo bude informace aktualizovat? Bude se tak dít denně, týdně, měsíčně? Bude zákazník moci zboží zakoupit přímo na internetové stránce? Jakou formou chcete aby zákazník platil? Jak zboží vyexpedujete? Jak vytvoříte vztah s vašimi zákazníky?

Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Mezinárodní marketing Pokud chcete zasáhnout mezinárodní trh, je důležité získat informace o vybraných trzích. Trhy je třeba podrobit analýze co do trendů, konkurence, zákaznických preferencích atd. Na trhu Evropské unie je odlišností minimálně, ale i tak stále existují kulturní a jiné rozdíly. Trh pro mladé se považuje za první skutečně mezinárodní trh, ale stále narazíte na rozdíly mezi jednotlivými zeměmi. Je nezbytné se přizpůsobit místním podmínkám i když profil může být identický. Některé společnosti používají regionalizovaný marketing. Používají různé marketingové strategie pro severský trh, evropský trh, americký trh atd..

Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Výběrová řízení a veřejné zakázky Pokud máte zájem o účast na výběrových řízeních, pak na adrese naleznete zdarma seznam výběrových řízení na dodávku služeb a zboží v rámci Evropské unie. Veřejné zakázky na dodávku služeb a zboží se řídí směrnicemi Evropské unie, tak aby byla zajištěna otevřená a účinná konkurence. O veřejných zakázkách v jednotlivých zemích například ve Švédsku můžete nalézt na adrese

Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Otázky a odpovědi Prozkoumejte svou současnou marketingovou strategii. Potřebujete přizpůsobit nebo změnit jakkoliv profil? Jak hodláte využívat nová Internetová média? - zasáhnout nové trhy, - rozšířit současné trhy, - rozvíjet vztah se starými a novými klienty