Inovace bez legrace CZ / /01

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Malování v MALOVÁNÍ Copyright © 2006 PaedDr. Hana Horská.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Malování ve Windows Počítačová grafika
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Malování Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_malovani
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
MALOVÁNÍ.
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Vkládání kreslených útvarů
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Nástroj guma Guma se používá k odstranění barvy z aktivní vrstvy, výběru nebo obrázku. Pokud je Guma použita tam, kde není podporována průhlednost (v kanálu,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Malování – popis programu
Malování.
Tvorba prezentace Rozložení snímků Vkládání obrázků do snímků
VY_III/2_INOVACE_38_Malování-nástroje2 Malování – nástroje 2 Miroslav Kaňok.
VY_III/2_INOVACE_39_Malování-kopírování a práce s obrázkem Malování – kopírování a práce s obrázkem Miroslav Kaňok.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – maska, oříznutí Autor:
Vzhled a přizpůsobení III
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_383_Malování AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 4. ročník,
Tlačítko START Pro žáky šestého ročníku předmětu Informatika.
Úloha - tlačítko VY_32_INOVACE_GR_783. TLAČÍTKO Zadání - vytvořte obrázek tlačítka GIMP: Postup: 1. Vytvoříme nový soubor o velikosti 88 x 31 pixelů,
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 kopírování a vkládání
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Inf Složky, soubory a objekty. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Č íslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
WORDPAD Textový dokument.
VY_12_INOVACE_22_PROGRAM MALOVÁNÍ_KOŠUTOVÁ
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
Informační a komunikační technologie
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – výběrové nástroje.
Malování - nástroje grafického editoru
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Malování - uložení a otevření obrázku
Autor výukového materiálu:
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Transkript prezentace:

Inovace bez legrace CZ. 1. 07/1. 1. 12/01 Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/01.0070 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Jak pracovat v programu MALOVÁNÍ - základy

O programu Malování (Paintbrush) součást každého systému Windows program pro vytváření obrázků takřka nulové požadavky na systém

Start => Programy => Příslušenství => Malování Kde program nalezneme? Start => Programy => Příslušenství => Malování

Základní popis okna Panel nástrojů Možnost změnit velikost bílé plochy Panel barev

Výběr libovolného tvaru nástroj, který slouží k přesunutí části obrázku označení provádíme pomocí tažení myši Výběr libovolného tvaru

Výběr libovolného tvaru: druhy tímto přemažeme část obrázku a nahradíme ji svým výběrem tímto ponecháme podklad a vložím svůj výběr Výběr libovolného tvaru

Guma slouží k mazání „vygumujeme“ tažením myši Guma

Plechovka nástrojem, kterým jednoduše a rychle vybarvíme celou část obrázku Plechovka

Kapátko nástroj, kterým tzv. vysajeme barvu z obrázku a můžeme ji použít dále Kapátko

Lupa nástroj, kterým si zvětšíme část obrázku čtyři možnosti zvětšení či zmenšení Lupa

Tužka nástroj, kterým můžeme kreslit Tužka

Štětec nástroj, kterým můžeme kreslit různé možnosti tučnosti kreslení

Sprej nástroj pro kreslení tři možnosti nástřiku Sprej

Text nástroj, kterým lze v Malování psát Text

Rýsování nástroje pro rýsování různých tvarů např. přímky, křivky, čtverce, kruhy Nástroje rýsování

Něco jsi zkazil ? nic se neděje v nabídce Úpravy vyber tlačítko Zpět

Nový dokument v nabídce Soubor vyber tlačítko Nový

Uložení pomocí klávesové schránky Ctrl + S po vypsání Názvu souboru vyberte příslušný typ souboru (.png zabírá nejméně místa na disku)

Inovace bez legrace CZ. 1. 07/1. 1. 12/01 Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/01.0070 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.