InspIS ŠVP pro ZV, SV.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Konference Asociace aktivních škol
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Seminář k PISA 2012 RNDr. Jana Palečková
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
PISA 2012 – oblast řešení problémů
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Systém kurikulárních dokumentů
Národní systém inspekčního hodnocení vzdělávací soustavy v České republice RNDr. Bc. Pavel Faltýsek Praha,
Příprava a realizace PISA 2015
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
Taneční a pohybová výchova
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
Šetření čtenářské gramotnosti
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
© Radek Maca MSK Radek Maca odbor 55 - SIPVZ ČR MŠMT SIPVZ pro nový školský zákon.
Využití výsledků PISA ve školách PhDr. Josef Basl, Ph.D., Mgr. Radek Blažek Oddělení zjišťování výsledků vzdělávání.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Metodika šetření PISA PhDr. Josef Basl, Ph.D.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Cíle studia didaktiky pedagogiky
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Kvalitní škola – kritéria a indikátory hodnocení
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
DRMS Forum září 2009 Elektronický vzdělávací systém Jan Pavlica.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
1 Učební osnovy v ŠVP Oborová setkání VÚP Praha. 2 Zásadní rozdíl na začátek  v RVP jsou stanoveny vzdělávací obory  v ŠVP vznikají na základě vzdělávacích.
Ing. Petr Sochor Výhody spolupráce OBD a DSpace Ing. Petr Sochor
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Hodnocení středních škol Českou školní inspekcí PhDr. Irena Borkovcová, MBA ředitelka Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 10. listopadu 2014.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Mezinárodní šetření a jejich místo v činnostech České školní inspekce Mgr. Tomáš Zatloukal ústřední školní inspektor Závěrečná konference projektu Kompetence.
Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol Rožnov pod Radhoštěm
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Komparace ŠVP gymnázií Zkušenosti z praxe ČŠI Zpracovala PhDr. Renáta Ševčíková Brno, 17. června 2010.
ÚVOD Legislativní vymezení činnosti ČŠI § 173 – 176 Zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
PhDr. Ondřej Andrys, MAE náměstek ústředního školního inspektora
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Nástroje podpory uživatelů
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Komplexní systém hodnocení
Mgr. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Systém výkaznictví preventivních aktivit ve školství
Transkript prezentace:

InspIS ŠVP pro ZV, SV

Automatizovaná kontrola vnitřních vazeb ŠVP InspIS ŠVP pro ZV, SV Proč InspIS ŠVP Elektronická editace ŠVP, možnost nadále se soustředit spíše na obsah ŠVP než na jeho formální stránku (možnost komplexní formální kontroly ŠVP díky funkcionalitám systému) Automatizovaná kontrola vnitřních vazeb ŠVP Automatizovaná kontrola souladu RVP a ŠVP Automatizovaná vazba na aktualizace RVP

Představení dalších systémů rodiny InspIS InspIS ŠVP pro ZV, SV Představení dalších systémů rodiny InspIS InspIS DATA – modul pro elektronický sběr dat je hlavním informačním systémem ČŠI pro sběr a vyhodnocení dat nejen z inspekční a kontrolní činnosti. Pomocí systému jsou realizována také inspekční elektronická zjišťování (INEZ) a další agendy. Zahrnuje formuláře pro záznamy úrazů, INEZ. https://inspis.csicr.cz/

Představení dalších systémů rodiny InspIS InspIS ŠVP pro ZV, SV Představení dalších systémů rodiny InspIS InspIS SET– modul školní testování navazuje na systém pro národní zjišťování výsledků vzdělávání žáků. Aplikace je k dispozici školám. Systém je možné využít pro testování přímo v hodinách při výuce i pro domácí přípravu. Umožňuje školám, žákům i rodičům získávat dle vlastního uvážení zpětnou vazbu o jimi dosažené úrovni znalostí a dovedností. https://set.csicr.cz/

Představení dalších systémů rodiny InspIS InspIS ŠVP pro ZV, SV Představení dalších systémů rodiny InspIS InspIS SET– e-learning v modulu školního testování je platforma pro distanční formu vzdělávání s návazností na školní testování. Umožňuje všem pedagogickým pracovníkům školy vzdělávat žáky distanční formou, využívat sdílené elektronické knihovny, zadávat domácí úkoly s kontrolními testy. https://set.csicr.cz/

Představení dalších systémů rodiny InspIS InspIS ŠVP pro ZV, SV Představení dalších systémů rodiny InspIS InspIS Portál – portál školy je webový portál umožňující škole veřejně publikovat zvolené informace (vybavení školy, zaměření, zájmová činnost aj.), nebo rodičům vyhledávat školy dle těchto publikovaných údajů. Zahrnuje intuitivní redakční systém pro úpravy obsahu portálu uživateli, včetně možnosti vytvoření vlastní webové prezentace školy. https://portal.csicr.cz/

Struktura dnešního semináře InspIS ŠVP pro ZV, SV Struktura dnešního semináře Přihlášení do systému Založení ŠVP Zadání předmětu a informací k ročníku předmětu Mezipředmětové vztahy Popisné informace k systému InspIS ŠVP Kontrola a schválení ŠVP Uživatelskou příručku najdete přímo v systému na nástěnce.

InspIS ŠVP pro ZV, SV https://svp.csicr.cz/

InspIS ŠVP pro ZV, SV Přihlášení do systému

Přepnutí mezi InspIS DATA a InspIS ŠVP InspIS ŠVP pro ZV, SV Přepnutí mezi InspIS DATA a InspIS ŠVP Kontextová nápověda

Založení nového ŠVP InspIS ŠVP pro ZV, SV Název ŠVP – Je vhodné volit tak, aby byl dobře odlišitelný od jiných ŠVP používaných školou a srozumitelně charakterizoval ŠVP. Nelze mít 2 shodné názvy v jedné škole.

Přidání formy vzdělávání InspIS ŠVP pro ZV, SV Přidání formy vzdělávání Kontextová nápověda Forma vzdělávání – v nabídce jsou uvedeny formy vzdělávání podporované v RVP, které ještě nejsou v ŠVP vytvořeny. Doplňující název – V případě, že škola potřebuje pro stejnou formu vzdělávání vytvořit jiný učební plán, má možnost založit podruhé stejnou formu vzdělávání s tím, že formy od sebe odliší doplňujícím názvem. Označení formy vzdělávání je pak např. "Denní: rozšířená matematika".

Přechod na formu vzdělávání InspIS ŠVP pro ZV, SV Přechod na formu vzdělávání Editace a smazání formy vzdělávání

Přejmenování ročníků a vypnutí kontrol - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Přejmenování ročníků a vypnutí kontrol - 1 Tlačítko Zpět – vrátí o úroveň výše Párovat ŠVP výstup na učivo – Kontrola, zda je ke každému ŠVP výstupu přiřazena alespoň jedna položka učiva. Kontrolovat kompetence – Kontrola, zda jsou v učebním plánu využity všechny kompetence. Kontrolovat PT – Kontrola pokrytí požadavků na průřezová témata, tematické oblasti případně jednotlivá témata v učebním plánu.

Přejmenování ročníků a vypnutí kontrol - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Přejmenování ročníků a vypnutí kontrol - 2 Kontrola naplnění RVP výstupů a časových dotací K – Kontroly se týkají ověřování naplnění RVP výstupů a ověřování minimálních a maximálních časových dotací v ročníkách nebo ověřování využití minimálních časových dotací skupin oblastí, oblastí nebo oborů.

Zadání nového povinného předmětu - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Zadání nového povinného předmětu - 1

Zadání nového povinného předmětu - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Zadání nového povinného předmětu - 2 Název předmětu – Musí být v rámci vzdělávací formy unikátní. Maximální délka je 100 znaků. Zkratka předmětu – Maximální délka je 5 znaků.

Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 1 Pořadí předmětu – Ovlivňuje pořadí v tabulce předmětů (v rámci stejné Oblasti). Pokud je u několika předmětů pořadí stejné, pak jsou řazeny abecedně.

Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 2

Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 3 InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 3

Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 4 InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 4

Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 5 InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 5

Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 6 InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 6

Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 7 InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 7

Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 8 InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr oblastí a oborů k předmětu a jejich časové dotace - 8 Editace časových dotací

Zadání nového volitelného předmětu - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Zadání nového volitelného předmětu - 1

Zadání nového volitelného předmětu - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Zadání nového volitelného předmětu - 2 Název předmětu – Musí být v rámci vzdělávací formy unikátní. Maximální délka je 100 znaků. Zkratka předmětu – Maximální délka je 5 znaků.

Zadání nového volitelného předmětu - 3 InspIS ŠVP pro ZV, SV Zadání nového volitelného předmětu - 3 Název předmětu – Musí být v rámci vzdělávací formy unikátní. Maximální délka je 100 znaků. Zkratka předmětu – Maximální délka je 5 znaků.

Kontrola naplnění požadavků - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Kontrola naplnění požadavků - 1

Kontrola naplnění požadavků - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Kontrola naplnění požadavků - 2 Černá barva – Byly vyčerpány minimální požadované dotace. Červená barva – Nebyly vyčerpány minimální požadované dotace. Šedivá barva – RVP nevyžadoval žádnou hodinovou dotaci.

Poznámky k učebnímu plánu - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Poznámky k učebnímu plánu - 1

Poznámky k učebnímu plánu - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Poznámky k učebnímu plánu - 2 Zadávaný text je automaticky ukládán

Přehled využití týdnů - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Přehled využití týdnů - 1 Přehled využití týdnů - Zda je tabulka povinná určuje příslušné RVP, pokud povinná není a není zaškrtnuta volba Detailní rozpis využití týdnů, pak tabulka nebude zahrnuta do výstupního dokumentu ŠVP.

Přehled využití týdnů - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Přehled využití týdnů - 2 Detailní rozpis využití týdnů – Pokud není tabulka podle RVP povinná a nebude-li zaškrtnuto, pak nebude zahrnuta do výstupního dokumentu ŠVP.

Přehled využití týdnů - 3 InspIS ŠVP pro ZV, SV Přehled využití týdnů - 3

Strategie naplňování kompetencí - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Strategie naplňování kompetencí - 1 Kontrola ŠVP – Otevře okno Hodnocení ŠVP, které umožňuje zobrazit náhled výstupního dokumentu ŠVP, jeho automatické hodnocení a několik pomůcek pro hledání nedostatků. FK – formální kontrola VH – věcné hodnocení

Strategie naplňování kompetencí - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Strategie naplňování kompetencí - 2

Charakteristika předmětu - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Charakteristika předmětu - 1

Charakteristika předmětu - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Charakteristika předmětu - 2 Uvolnění místa pro zadání kompetencí

Kompetence a Výchovné a vzdělávací strategie k předmětu - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Kompetence a Výchovné a vzdělávací strategie k předmětu - 1

Kompetence a Výchovné a vzdělávací strategie k předmětu - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Kompetence a Výchovné a vzdělávací strategie k předmětu - 2 Vygenerovat dokument – Vygeneruje část ŠVP, která se vztahuje ke konkrétnímu předmětu.

Přechod na ročník daného předmětu InspIS ŠVP pro ZV, SV Přechod na ročník daného předmětu

Výběr kompetencí naplňovaných v daném ročníku InspIS ŠVP pro ZV, SV Výběr kompetencí naplňovaných v daném ročníku Plnění – Umožňuje přiřazení jednotlivých kompetencí popsaných v první záložce (pro celý předmět) jednotlivým ročníkům. Převzít data z jiného ročníku – Umožňuje překopírovat zaškrtání kompetencí a vyplnění strategií jejich naplňování, volbu průřezových témat, tematických oblastí či témat z jiného ročníku.

Průřezová témata a Tematické okruhy - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Průřezová témata a Tematické okruhy - 1 Převzít data z jiného ročníku – Překopíruje jak zaškrtané kompetence, tak průřezová témata včetně jejich obsahu.

Průřezová témata a Tematické okruhy - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Průřezová témata a Tematické okruhy - 2

Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 1 Navázané ŠVP výstupy – Zobrazení dialogu se seznamem ŠVP výstupů včetně informace o příslušném předmětu a ročníku, kde se ŠVP nachází. Vygenerovat dokument – Vygeneruje dokument s popisem příslušného ročníku předmětu. Do dokumentu mohou, ale nemusí, být generovány vazby mezi RVP výstupy a ŠVP výstupy. Pro změnu nastavení je potřeba přejít do dialogu „Dokument ŠVP“ z detailu ŠVP a zde změnit nastavení Generovat včetně RVP výstupů.

Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 2 Formátovat dle "-" – text v editoru s tímto formátováním: - nadpis, článek, řádek a odstavec - porozumění přečteným větám - pozdrav, oslovení, prosba, poděkování, blahopřání, omluva - poslech, vyprávění, dramatizace - recitace vloží jako jednu položku seznamu rozdělenou na řádky.

Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 3 InspIS ŠVP pro ZV, SV Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 3 Editace položky, změna pořadí Smazání položky

Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 4 InspIS ŠVP pro ZV, SV Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 4

Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 5 InspIS ŠVP pro ZV, SV Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 5

Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 6 InspIS ŠVP pro ZV, SV Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 6

Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 7 InspIS ŠVP pro ZV, SV Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 7

InspIS ŠVP pro ZV, SV Vazby výstupů RVP, výstupů ŠVP a učiva - 8 Barvy a indikátory v seznamech Zobrazení položek: Je-li označen některý RVP výstup, pak jsou zvýrazněny ŠVP výstupy, které mají vazbu s označeným RVP výstupem a učivo, které má vazbu s některým zvýrazněným ŠVP výstupem. Barvy a indikátory v seznamech: RVP výstup červeně – RVP výstup není náležité pokryt ŠVP výstup červeně – ŠVP výstup na sebe nemá navázané učivo a na základní obrazovce učebního plánu je zaškrtnutá volba Párovat ŠVP výstup na učivo. ŠVP výstup skloněným písmem (italikou) – ŠVP výstup je nad rámec požadovaný RVP, není navázaný na žádný RVP výstup Učivo červeně – Učivo nemá vazbu na žádný ŠVP výstup.

Mezipředmětové vztahy - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Mezipředmětové vztahy - 1

Mezipředmětové vztahy - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Mezipředmětové vztahy - 2

Mezipředmětové vztahy - 3 InspIS ŠVP pro ZV, SV Mezipředmětové vztahy - 3

Mezipředmětové vztahy - 4 InspIS ŠVP pro ZV, SV Mezipředmětové vztahy - 4

Mezipředmětové vztahy - 5 InspIS ŠVP pro ZV, SV Mezipředmětové vztahy - 5

Mezipředmětové vztahy - 6 InspIS ŠVP pro ZV, SV Mezipředmětové vztahy - 6

Mezipředmětové vztahy - 7 InspIS ŠVP pro ZV, SV Mezipředmětové vztahy - 7

Mezipředmětové vztahy - 8 InspIS ŠVP pro ZV, SV Mezipředmětové vztahy - 8

Popisné informace – Formulář ŠVP InspIS ŠVP pro ZV, SV Popisné informace – Formulář ŠVP

Struktura kapitol dokumentu InspIS ŠVP pro ZV, SV Formulář ŠVP - 1 Struktura kapitol dokumentu

Jednotlivá pole pro editaci InspIS ŠVP pro ZV, SV Formulář ŠVP - 2 Jednotlivá pole pro editaci

Formulář ŠVP - 3 InspIS ŠVP pro ZV, SV Pole s automaticky vytvořeným obsahem dle výše zadaných informací. Lze jej ručně upravit (Tlačítko Upravit text)

InspIS ŠVP pro ZV, SV Formulář ŠVP - 4

Konstrukce výstupního dokumentu - 1 InspIS ŠVP pro ZV, SV Konstrukce výstupního dokumentu - 1 Výsledný dokument kopíruje strukturu formuláře Výsledný dokument budou tvořit pole se souhrnnou odpovědí

Konstrukce výstupního dokumentu - 2 InspIS ŠVP pro ZV, SV Konstrukce výstupního dokumentu - 2 Některé otázky budou nahrazeny informacemi z formy vzdělávání

InspIS ŠVP pro ZV, SV Kontrola ŠVP - 1

Generování náhledu vybrané kapitoly InspIS ŠVP pro ZV, SV Kontrola ŠVP - 2 Generování náhledu vybrané kapitoly

Možnost zdůvodnění odchylek od požadavků RVP InspIS ŠVP pro ZV, SV Kontrola ŠVP - 3 Možnost hodnotícího inspektora navrhnout ŠVP pro použití jako příklad dobré praxe Formální kontrola Věcné hodnocení Vyjádření školy ke kapitole – Je přístupné pouze škole, a to po dobu tvorby ŠVP, tedy dokud je ŠVP ve stavu Rozpracováno. Možnost zdůvodnění odchylek od požadavků RVP

InspIS ŠVP pro ZV, SV Pomůcky - 1

InspIS ŠVP pro ZV, SV Pomůcky - 2 Kompetence obsahují přehledový výpis všech kompetencí pro relevantní RVP k hodnocenému ŠVP Průřezová témata obsahují přehledový výpis všech průřezových témat pro relevantní RVP k ŠVP Osnovy zobrazí nepokryté RVP výstupy, nespárované ŠVP výstupy a vazby ŠVP výstupů Statistika – předměty slouží k získání přehledu o mezipředmětových vztazích a závislostech Kompetence – jsou kontrolovány pouze tehdy, pokud bylo v dialogu „Učební plán ŠVP“ zaškrtnuto pole Kontrolovat kompetence. Sloupce kompetencí, které nejsou v rámci ŠVP naplňovány, jsou označeny červeně. Průřezová témata – jejich cílem je poskytnout případnou informaci, pokud nejsou splněny požadavky příslušného RVP na počty zapracovaných průřezových témat nebo tematických okruhů. Pokud je počet zpracovaných položek menší než požadovaný počet a zároveň zůstala položka Kontrolovat PT v dialogu „Učební plán ŠVP“ zaškrtnuta, pak jsou tyto hodnoty označeny červeně. Osnovy – RVP výstupy, které nejsou pokryty žádným ŠVP výstupem povinného nebo volitelného předmětu a ŠVP výstupy, které nemají přiřazené učivo, jsou zobrazeny červeně. Pokud není zaškrtnuta volba Párovat ŠVP výstup na učivo v dialogu „Učební plán ŠVP“, oblast je minimalizovaná. Nejsou-li v dialogu „Období a ročníky“ v některém období nebo ročníku zaškrtnuty kontroly, odpovídající výstupy nejsou kontrolovány.

InspIS ŠVP pro ZV, SV Dokument ŠVP - 1

Vygenerovaný dokument InspIS ŠVP pro ZV, SV Dokument ŠVP - 2 Vygenerovaný dokument Šablona – Odkaz na stažení šablony (soubor dotx), kterou lze editovat a poté nahrát jako vlastní šablonu. Generovat podle ŠVP – Vygeneruje dokument z informací zadaných v systému ve formátu pdf. Ten je pak použit pro potřeby školy, ČŠI, nebo pokud je to ze strany školy povoleno, jako příklad dobré praxe. Vložit vlastní (pdf) - Uživatel může generovaný dokument nahradit vlastním dokumentem ŠVP. Ten je pak v systému použit, ale jsou tím vypnuty veškeré kontrolní mechanizmy. Je to jeden z možných postupů, jak postupně implementovat systém InspIS ŠVP na úrovni školy. Generovat včetně RVP výstupů - Do výstupního dokumentu budou generovány nejen tabulky vazeb Učivo <-> ŠVP výstupy, ale také tabulky vazeb RVP výstupy <-> ŠVP výstupy.

InspIS ŠVP pro ZV, SV Schválení ŠVP - 1

InspIS ŠVP pro ZV, SV Schválení ŠVP - 2

Email: jmeno.prijmeni@csicr.cz ǀ www.csicr.cz Fráni Šrámka 37, 150 21 Praha 5 Tel.: +420 251 ??? ??? ǀ Fax: +420 251 ??? ??? Email: jmeno.prijmeni@csicr.cz ǀ www.csicr.cz NIQES, CZ.1.07/4.1.00/22.0003