Přítomný čas prostý (5.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRESENT PERFECT (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Advertisements

Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
PAST TENSES (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Budoucí č as „will“ (7.ro č ník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Minulý čas prostý Pravidelná slovesa.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_06
PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ.
Adverbs of frequency 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Trpný rod – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Minulý čas průběhový / prostý (8.ročník)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_422_Přítomný čas prostý 1 AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Předpřítomný čas prostý 8-9.ročník (k učebnici Projekt 3) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
There is / are – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách záporných. Procvičují si slovní zásobu tematického.
FRÁZOVÁ SLOVESA (8.ročník)
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Přítomný čas průběhový (5.ročník) Učebnice Project 1
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Podmínkové věty První kondicionál – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Přítomný čas – prostý (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Dělení se zbytkem 5. ročník
Přítomný čas prostý Present simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alice Javoříková. Dostupné z Metodického portálu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Present simple Přítomný čas prostý. Probíhá opakovaně, často, vždycky, nikdy, obvykle, zřídka…. On Saturday, at five o´clock, on my birthday, every day,
Minulý čas prostý – 6.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Slovesa v minulém čase 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
PRESENT SIMPLE – přítomný čas prostý Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_09_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
VY_32_Inovace_ Present simple - question
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Způsobová slovesa-budoucnost (9.ročník)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Havránková Číslo
Název školy: Základní škola Městec Králové
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Přítomný čas průběhový (5.ročník) Učebnice Project 1
Present simple Negative +question
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Transkript prezentace:

Přítomný čas prostý (5.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST

Obsah: Oznamovací věta Oznamovací věta Překlad Překlad Otázka Otázka Utvořte otázky Utvořte otázky Zápor Zápor Utvořte zápor Utvořte zápor Poznámky Poznámky

Oznamovací věta: Podmět + významové sloveso (ve 3.osobě č.jed. přidáme koncovku –s nebo –es + zbytek věty Podmět + významové sloveso (ve 3.osobě č.jed. přidáme koncovku –s nebo –es + zbytek věty I read English books. Čtu anglické knihy. I read English books. Čtu anglické knihy. You play the quitar. Hraješ na kytaru. You play the quitar. Hraješ na kytaru. She works there. Ona tam pracuje. She works there. Ona tam pracuje.

Translate: Chodí do školy v 8 hodin. Chodí do školy v 8 hodin. Snídám v kuchyni. Snídám v kuchyni. John a Mary sledují TV v sobotu ráno. John a Mary sledují TV v sobotu ráno. Obědváme ve škole. Obědváme ve škole. Petr vstává v šest hodin. Petr vstává v šest hodin.

Translation She goes to school at eight o´clock. She goes to school at eight o´clock. I have breakfast in the kitchen. I have breakfast in the kitchen. John and Mary watch Tv on Saturday morning. John and Mary watch Tv on Saturday morning. We have lunch at school. We have lunch at school. Peter gets up at six o´clock. Peter gets up at six o´clock.

Otázka: Pomocné sloveso „Do“ nebo „Does“ + podmět + sloveso (bez koncovky) Pomocné sloveso „Do“ nebo „Does“ + podmět + sloveso (bez koncovky) Do you like snakes? Máš rád hady? Do you like snakes? Máš rád hady? Krátká odpověď: Krátká odpověď: Yes, I do.Ano, mám. Yes, I do.Ano, mám. No, I don´t.Ne, nemám. No, I don´t.Ne, nemám.

Utvořte otázky: She goes to school at eight o´clock. She goes to school at eight o´clock. I have breakfast in the kitchen. I have breakfast in the kitchen. John and Mary watch Tv on Saturday morning. John and Mary watch Tv on Saturday morning. We have lunch at school. We have lunch at school. Peter gets up at six o´clock. Peter gets up at six o´clock.

Otázky: Does she go to school at eight o´clock. Does she go to school at eight o´clock. Do you have breakfast in the kitchen. Do you have breakfast in the kitchen. Do John and Mary watch Tv on Saturday morning. Do John and Mary watch Tv on Saturday morning. Do we have lunch at school. Do we have lunch at school. Does Peter get up at six o´clock. Does Peter get up at six o´clock.

Zápor: Podmět + „don´t“ nebo „doesn´t“ +sloveso (bez koncovky) Podmět + „don´t“ nebo „doesn´t“ +sloveso (bez koncovky) I don´t work in a hospital. Nepracuji v nemocnici. I don´t work in a hospital. Nepracuji v nemocnici. He doesn´t live in New York. Nežije v New Yorku. He doesn´t live in New York. Nežije v New Yorku.

Utvořte zápor: She goes to school at eight o´clock. She goes to school at eight o´clock. I have breakfast in the kitchen. I have breakfast in the kitchen. John and Mary watch Tv on Saturday morning. John and Mary watch Tv on Saturday morning. We have lunch at school. We have lunch at school. Peter gets up at six o´clock. Peter gets up at six o´clock.

Zápor: She doesn´t go to school at eight o´clock. She doesn´t go to school at eight o´clock. I don´t have breakfast in the kitchen. I don´t have breakfast in the kitchen. John and Mary don´t watch Tv on Saturday morning. John and Mary don´t watch Tv on Saturday morning. We don´t have lunch at school. We don´t have lunch at school. Peter doesn´t get up at six o´clock. Peter doesn´t get up at six o´clock.

POZNÁMKY Použití: Použití: - Pro děj, který se pravidelně nebo nepravidelně opakuje - Pro popis dějů - denní režim, zvyklosti, koníčky … - Popisujeme jak často děj probíhá

Oznamovací věta: Oznamovací věta: Podmět + sloveso (ve 3.os.č.jed.přidáme koncovku –s/-es) + zbytek věty I go to the cinema every week. Chodím do kina každý týden. She goes to dance class on Saturdays. (Ona) Chodí na taneční hodiny v sobotu.

Otázka: Otázka: Pomocné sloveso „Do“ nebo „Does“ + podmět + sloveso (bez koncovky) Do you play tennis? (Hraješ tenis?) Yes, I do.No, I don´t. Does he work in a bank? (Pracuje v bance?) Yes, he does.No, he doesn´t.

Zápor: Zápor: Podmět + „don´t“ nebo „doesn´t“ +sloveso (bez koncovky) We don´t read books. Nečteme knihy. She doesn´t take the bus to school. (Ona) Nejezdí autobusem do školy.

Přítomný čas prostý (5.ročník) Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Windows XP Professional Zoner - České kliparty 1, 2, 3 Zoner - České kliparty 1, 2, 3 Obrázky z internetu Obrázky z internetu Učebnice Project 1 Učebnice Project 1 Autor: Linda Berková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (