Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Advertisements

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
CONDITIONALS revision
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Second Conditional – tvar a použití
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
A wish clause I wish + past simple. Put the verbs in the correct form I wish I …………… French. (speak) I wish I …………… a house in the country. (have) I wish.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Third Conditional – tvar a použití
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_22_INOVACE_ANJ_1S2U_VO_27_20
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_60.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU - OP VK Číslo a název klíčové aktivity II/2 – Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Autor Mgr. Radmila Vovková Číslo materiálu VY_22_INOVACE_ANJ_3S2N_VO_27_23 Název Second Conditional Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint Předmět Anglický jazyk Ročník 3. roč. SŠ, 2. roč. nástavbového studia Tématický celek Gramatika Anotace Výkladová prezentace na 1 vyučovací hodinu seznamuje žáky s podmínkovými spojkami, s pravidly pro tvorbu druhého kondicionálu a se situacemi, ve kterých se tento podmiňovací způsob používá. Součástí jsou i tři cvičení, na kterých si získané teoretické znalosti procvičí. Prezentace obsahuje i klíč ke cvičením. Metodický pokyn Viz předposlední snímek prezentace Klíčová slova Second conditional, if, past simple, would, If I was/were Očekávaný výstup Žáci se naučí vyjadřovat o nereálných situacích (podmínkách) v přítomnosti, o nepravděpodobných nebo nemožných podmínkách v budoucnosti. Naučí se podmínkové spojky a osvojí si gramatická pravidla spojená s jejich užitím. Datum vytvoření

Second Conditional If = kdyby Unless = ledaže, jestliže ne, pokud ne P rovided (that) = za předpokladu, že In case (that) = pro případ, že

SECOND Conditional It describes impossible, not real present situations. If we had more time, we wouldn´t eat fast food. (We don´t have much time.) We wouldn´t go to the south if we had warm summers here. (We don´t have warm summers.)

SECOND Conditional It describes unlikely, imagined or impossible situations in the future. If I won a lottery, I would travel around the world. (I don´t think I´ll win.) If I found a purse in the street, I would take it to the police. I won´t probably find a purse.) If + past, would (not) + infinitive

If I were … /If I was For personal advice we usually use If I were you, …. If I were you, I wouldn´t go there. I would take a taxi if I were you. The form „was“ is possible in spoken English. (However, it is considered incorrect.)

A bit of practice 1.If I sold my car, I ______________ (not/get) much money for it. 2.Ann gave me this book. She __________ (be) upset if I lost it. 3.Would Pet mind if I ___________ (borrow) her bike? 4.Mary _________________ (understand) it if you ___________ (explain) the situation to her. 5.If there ______ (be) more rain, the countryside _________ (be) much greener. 6.I ____________ (do) more exercises if I _______ (be) you. 7.If they ________ (move) to another country, they ____________ (think) about Australia. wouldn´t get would be borrowed would understand explained were would be would dowere moved would think

Complete the sentences with your own ideas 1.If we started now, … 2.If my parents didn´t have to go to work, …. 3.If pupils read more, …. 4.If she really needs our help, … 5.If my sister were more patient, …. 6.It wouldn´t surprise me if … 7.Who would you invite to a party if … 8.Sue would be happier if … 9.If it weren´t so late, … 10.If they offered us a discount, we …

Go on ! – for each situation think up a sentence with If 1. This book is very expensive. I won´t buy it. 2. We can´t go playing football because it´s raining heavily. 3. We won´t meet tomorrow, I have to work late. 4. Pet and Peter don´t go abroad, they can´t afford it. 5. I don´t want your advice, that´s why I´m not asking for it. If the book weren´t very expensive, I would buy it. We could go playing football if it weren´t raining heavily. We would meet if I didn´t have to work late. Pet and Peter would go abroad often if they could afford it. If I wanted your advice I would ask you for it.

Translate the following sentences 1.Byl by mnohem šťastnější, kdyby byla doma. 2.Nevím, co bych udělal, kdyby se to stalo mně. 3.Kdybych byl tebou, zkusil bych všechno, co mohu. 4.Kdybys více cvičil, neměl bys takové problémy. 5.Maminka by nebyla tak unavená, kdyby sis uklízel pokoj sám. 6.Kdybys použil ostřejší nůž, chléb by jsi ukrojil snadněji. 7.Kdyby sis najal více dělníků, dům by byl hotov dříve. 8.Kdybych sehnal to CD, poslouchala bys písně?

And now check 1.He would be much happier if she were at home. 2.I don´t know what I would do if it happened to me. 3.If I were you, I would try everything that I can. 4.If you did more exercises, you wouldn´t have such problems. 5.The mum wouldn´t be so tired if you tidied your room himself. 6.If you used/took a sharper knife, you would cut bread more easily. 7.If you hired more workers, the house would be ready/built sooner. 8.If I got the CD, would you listen to the songs?

Metodické pokyny k materiálu 1)Tento digitální učební materiál je zaměřen na osvojení si učiva týkajícího se schopnosti vyjádřit se o nemožných/nereálných podmínkách/situacích v přítomnosti a o nepravděpodobných situacích v budoucnosti. 2) Na první stranách se žáci seznámí se spojkami, které uvozují podmínkové věty a s pravidly tvoření druhého podmiňovacího způsobu a se situacemi, kdy tento podmiňovací způsob použijí. 3) Další snímek přináší specifika vazby If I were, If I was … 4) Druhá část prezentace je věnována procvičování – doplňování správných slovesných tvarů do vět, dokončování podmínkových souvětí dle vlastní fantazie, tvoření podmínkových vět pro konkrétní situace. Poslední cvičení je překladové, lze ho zadat jako domácí úkol s následnou kontrolou další hodinu. Klíč je na snímku č ) Pokyny jsou uvedeny u každého cvičení. 6) Cvičení lze využít v papírové podobě nebo lze s nimi pracovat skupinově na interaktivní tabuli. 6.

Použité zdroje FOLEY, Mark; HALL, Diane. My Grammar Lab: Intermediate. Harlow: Pearson, 2013, ISBN MURPHY, Raymond. English Grammar in Use. Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, ISBN PETERS, Sarah; GRÁF, Tomáš. Time to Practise. Praha: Polyglot, 2008, ISBN AUTOR NEUVEDEN. klipart [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: