Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005."— Transkript prezentace:

1 Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005

2 Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů Umístění prezentací : www.1zsfm.cz

3 Vzdělávací obor: anglický jazyk Třída: 9.A Vyučující: Beata Holušová Datum: 14.12.2005 Téma vyučovací hodiny : „Podmínková souvětí 2“ „Podmínková souvětí 2“ Vybavení učebny : připojení na INTERNET připojení na školní síť – výukové programy PC – notebook PC – notebook dataprojektor dataprojektor

4 Zdroje informací Swan M., Walter C.: The Good Grammar Book Swan M., Walter C.: The Good Grammar Book

5 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Používáme, když mluvíme o věcech neskutečných, nepravděpodobných. Po spojce if=kdyby je čas minulý, v hlavní větě je podmiňovací způsob. If I had a million dollars, I would build a big swimming pool. Kdybych měl milion dolarů, postavil bych si velký bazén.

6 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná What would you do if you were the President? Co bys udělal, kdybys byl prezidentem? If he didn´t travel so much, he´d have more money. Kdyby tolik necestoval, měl by víc peněz.

7 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Doplň sloveso ve správném tvaru: 1)If I ……enough money, I ……. a car.(have, buy) 2)What ….you….if he …..you to marry him? (say, ask) 3)If the programmes …..better, I ……more TV.(be, watch)

8 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Rešení: 1)If I had enough money, I would buy a car. 2)What would you say if he asked you to marry him? 3)If the programmes were better, I would watch more TV.

9 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Questionnaire: What would you do if…? 1) If you found a lot of money in the street, would you: a) keep it? a) keep it? b) try to find the person who had lost it? b) try to find the person who had lost it? c) take it to the police? c) take it to the police?

10 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná 2) If you saw a child stealing from a shop, would you: a) tell the child to stop? a) tell the child to stop? b) tell a shop assistant? b) tell a shop assistant? c) do nothing? c) do nothing?

11 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná 3) If a shop assistant gave you too much change, would you: a) tell him/her? a) tell him/her? b) take the money and say nothing? b) take the money and say nothing?

12 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná 4) If you found a suitcase on the pavement outside a bank, would you: a) take it into a bank? a) take it into a bank? b) take it to the police? b) take it to the police? c) take it home? c) take it home? d) leave it? d) leave it?

13 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná 5) If you found a friend´s diary, would you: a) read it? a) read it? b) give it to him/her without reading it? b) give it to him/her without reading it?

14 Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná What would you do if you had a free year and a lot of money? If I………….. If I………….

15 Hodnocení vyučovací hodiny Přehlednost Přehlednost Názornost Názornost Vhodné pro výklad nového učiva Vhodné pro výklad nového učiva Větší pasivita ze strany žáků Menší prostor pro ústní projev Klady Zápory Klady Zápory

16 Poznámky k prezentaci Doporučuji rozdělit na více části. Dotazník mohou žáci dělat ve dvojicích, popř. vymyslet si svůj vlastní. Doporučuji rozdělit na více části. Dotazník mohou žáci dělat ve dvojicích, popř. vymyslet si svůj vlastní. Poslední úkol je možné zadat jako domácí. Poslední úkol je možné zadat jako domácí.


Stáhnout ppt "Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005."

Podobné prezentace


Reklamy Google