Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Advertisements

Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Trh a jeho zákonitosti.
WIKIREALITY Tomáš Vyskočil Czech Internet Forum
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Michaela Mrňová Jakub Novotný
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
CK – činnosti touroperátora
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Mapa zájmu - plány.
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Centers Dating 2012 Moderátor: Pavlína Hajnová. Diskuze rezidenčních developerů Dušan Kunovský, Central Group Štěpán Havlas, Finep Martin Svoboda, JRD.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Proč slábne spotřeba domácností ? Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Pesimistický spotřebitel: světlo na konci tunelu 17. října 2012 Konferenční.
Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Podnik, jeho cíle a funkce
Destinační management TO Jeseníky-východ
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
 Jsme RK, která se specializuje na poptávky klientů  V případě prodeje investiční nemovitosti máme databázi 850 nejbohatších investorů do nemovitostí.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. 1. GLOBALIZACE TRHU PRÁCE Doc.PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc.
Konference nejen o retailu Noví nájemci Kam – Kdo – jak? Mezery na trhu – dostatečné? Mainstreet Internet.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Synergický efekt Další konkurence. „starší“ Shopping centra Spolupráce s municipalitou osvěta Kupní síla Zvyk Nové láká Každé nové může být lepší Co s.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V BRNĚ
MAS a podpora sociálního podnikání Sociální podnikání a sociální bydlení Konference MAS
Budoucnost profesí Budoucnost profesí – pohled za obzor Ing. Jiří Braňka Národní observatoř zaměstnanosti a vzdělávání.
Zadání případové studie
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Zadluženost domácností a její dopady na ekonomiku ČR
MARKETINGOVÝ MIX.
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Rodina na Vysočině výsledky empirických výzkumů uskutečněných v kraji Vysočina v letech 2005 – 2010 konference Rodinná politika v centru pozornosti krajů.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
1 PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ v Ústeckém kraji Ústí nad Labem Současnost a budoucnost dalšího vzdělávání.
Návrh modelu Nové tarifní struktury v elektroenergetice pro veřejný konzultační proces Energetický regulační úřad 4. února 2016 Hospodářský výbor – Poslanecká.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Změny devizového kurzu ČNB a vývoj mezd doc. Ing. Jaruše Krauseová, CSc.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Objem a struktura trhu. Segmentace trhu Podmínky: Velikost Měřitelnost Dostupnost Vnitřní homogennost.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
1 ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  42 členů  cíle:  prosazuje prostředí vhodné pro rozvoj leasingu, úvěrů a factoringu  těžištěm je financování.
1. GLOBALIZACE TRHU PRÁCE
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Marketingové strategie
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
Souhrnné informace Kontaktní údaje: Jindřišská 889/17, Praha 1
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.

Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.

Téměř vše o realitním trhu B2B

Průzkum trhu Studie, analýzy Informace a kontakty Akce, konference, setkávání Informace Tištěná média a internet Informace + osobní kontakty Akce a konference Vše šité na míru Analýzy, feasibility studie, vzdělávání Viditelnost

Téměř vše o realitním trhu B2B

Akce a konference

Služby Centers DATA Analýzy – Návrh vhodných řešení Koncepce obsahu – pronájem nestandardních nájemcům Nastartování správy Úspory vhodné k realizace (prodej vs. dlouhodobý pronájem atd.)

Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu

Spotřeba Nová klientela

Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna

Údaje 2012 ČNB a MF dluhy domácností - 1,123 bilionů Kč - meziroční růst o 58,7 miliard Kč Dluhy podniků dosáhla 954,4 miliard Kč meziroční růst o 42 miliard Kč Dluhy státu 1 499,4 miliard Kč

Spotřebu podpoří nekvalitní výroba Propagace (nikoliv všem prodejcům) - Zpět k základům marketingu? Koupě pocitů Další formy …..

….. rychlé a velké peníze …… Problém vlastní spotřeby

Spotřeba Nová klientela

Mezery na trhu

Mezery na trhu Realitní trh

Pro koho stavět? Co stavět? … velké rychlé peníze…

Kupní síla Nereálné projekty Předimenzování Vývoj trhu - přesycení i bez krize Nezkušenost, chtíč Zpoždění dostavby Pozastavení projektů Konverze

Bratislava Megalomanské projekty = nové čtvrtě / města 300 tisíc lidí / územní plán lidí 2030

2010 Bratislava 60 % neprodaných bytů volných

Rodinné domy - byty Dosah SK sítí Rajka vyšší a střední Petržalka Mosonmagyaróváre Dunakiliti Hainburg Kitsee

Reálná hodnota Skutečná cena práce Cena času (např. pracující máma) Cena dostupnosti (např. změna spádové oblasti, rada)

Mezery na trhu Nedostatečně vytěžené lokality Nedostatečná nabídka ve všech segmentech Kvalita poskytování služeb - problém i nedostatečně kvalifikované poptávky

Poradce a partner

Nakupování = zážitek ….ale jak to aplikovat? Symbióza nutná

Elektronický obchod vs. reklama v TV Porovnávání cen ve světě – větší globalizace

Symbióza nutná Porovnávání cen ve světě

Změna bude Kdy? Jaká?

Děkuji za pozornost Pavlína Hajnová Centers Data