Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Téměř vše o realitním trhu B2B
Průzkum trhu Studie, analýzy Informace a kontakty Akce, konference, setkávání Informace Tištěná média a internet Informace + osobní kontakty Akce a konference Vše šité na míru Analýzy, feasibility studie, vzdělávání Viditelnost
Téměř vše o realitním trhu B2B
Akce a konference
Služby Centers DATA Analýzy – Návrh vhodných řešení Koncepce obsahu – pronájem nestandardních nájemcům Nastartování správy Úspory vhodné k realizace (prodej vs. dlouhodobý pronájem atd.)
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu
Spotřeba Nová klientela
Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna
Údaje 2012 ČNB a MF dluhy domácností - 1,123 bilionů Kč - meziroční růst o 58,7 miliard Kč Dluhy podniků dosáhla 954,4 miliard Kč meziroční růst o 42 miliard Kč Dluhy státu 1 499,4 miliard Kč
Spotřebu podpoří nekvalitní výroba Propagace (nikoliv všem prodejcům) - Zpět k základům marketingu? Koupě pocitů Další formy …..
….. rychlé a velké peníze …… Problém vlastní spotřeby
Spotřeba Nová klientela
Mezery na trhu
Mezery na trhu Realitní trh
Pro koho stavět? Co stavět? … velké rychlé peníze…
Kupní síla Nereálné projekty Předimenzování Vývoj trhu - přesycení i bez krize Nezkušenost, chtíč Zpoždění dostavby Pozastavení projektů Konverze
Bratislava Megalomanské projekty = nové čtvrtě / města 300 tisíc lidí / územní plán lidí 2030
2010 Bratislava 60 % neprodaných bytů volných
Rodinné domy - byty Dosah SK sítí Rajka vyšší a střední Petržalka Mosonmagyaróváre Dunakiliti Hainburg Kitsee
Reálná hodnota Skutečná cena práce Cena času (např. pracující máma) Cena dostupnosti (např. změna spádové oblasti, rada)
Mezery na trhu Nedostatečně vytěžené lokality Nedostatečná nabídka ve všech segmentech Kvalita poskytování služeb - problém i nedostatečně kvalifikované poptávky
Poradce a partner
Nakupování = zážitek ….ale jak to aplikovat? Symbióza nutná
Elektronický obchod vs. reklama v TV Porovnávání cen ve světě – větší globalizace
Symbióza nutná Porovnávání cen ve světě
Změna bude Kdy? Jaká?
Děkuji za pozornost Pavlína Hajnová Centers Data