Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Synergický efekt Další konkurence. „starší“ Shopping centra Spolupráce s municipalitou osvěta Kupní síla Zvyk Nové láká Každé nové může být lepší Co s.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Synergický efekt Další konkurence. „starší“ Shopping centra Spolupráce s municipalitou osvěta Kupní síla Zvyk Nové láká Každé nové může být lepší Co s."— Transkript prezentace:

1 Synergický efekt Další konkurence

2 „starší“ Shopping centra Spolupráce s municipalitou osvěta Kupní síla Zvyk Nové láká Každé nové může být lepší Co s těmi staršími? Šance – redevelopment

3 Silný majitel

4 Remodeling & Rekonstrukce Technický problém Neexistence plánů - nosnost podlah Zavření (Nisa Liberec) Dostavba

5 „starší“ Shopping centra Smlouvy po x-letém období

6 Fit X Sexy

7 Přizpůsobení se Centrum pro business klientelu Outlet Development

8 Být starší je i výhoda Synergický efekt?

9 Villa Aréna Specializované centrum 7 let Více práce se správou centra Výběr X určení místa Výprodeje jen v povolený čas

10 Magna Plaza Centrum města Historická budova jediné v centru Konkurence centrum -stejná správa Kooperace X Nájemce

11


Stáhnout ppt "Synergický efekt Další konkurence. „starší“ Shopping centra Spolupráce s municipalitou osvěta Kupní síla Zvyk Nové láká Každé nové může být lepší Co s."

Podobné prezentace


Reklamy Google