Žádost o grant Metoda fundraisingu. 1. Průvodní dopis Identifikuje vaši organizaci (případně i vaši partnerskou organizaci, se kterou žádáte o grant.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středisko podpory poradenských služeb
Advertisements

Vzdělávání pro konkurenceschopnost mýty a příležitosti Ing. Markéta Novotná Praha.
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Financování komunitních projektů Tento příspěvek vznikl při řešení grantu podpořeného Vzdělávací nadací Jana Husa Ing. Jana Krbová.
Neziskové organizace a jejich financování
Grantová politika KC Praha. Jana Brežná, KC Praha Co je NNO (NGO): Nestátní nezisková organizace:  právní formou je občanské sdružení, obecně prospěšná.
Vize, Strategie, Cíle.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
PRACOVNÍ REHABILITACE Osob se zdravotním postižením (§69 násl. Zák.č.435/2004 Sb.)
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
PROJEKT - soubor aktivit, jejichž realizací v určeném časovém rámci dosáhneme stanoveného cíle; dojde ke změně z výchozího stavu do plánovaného stavu.
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
SUŠMÁNIE JAK… …NAPSAT PROJEKT. CÍL Musíte vědět CO, chcete udělat!
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
ÚVOD Management a marketing
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Politická scéna a komunikace Maarten Groothuis. Proč projektová komunikace? Bez efektivní komunikace se může stát, že klíčové zúčastněné strany přijdou.
Projektový management a fundraising Petr Machálek.
Ludvík Eger, FEK ZČU v Plzni1 Metoda logického rámce Ludvík Eger Cheb, 2006.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
1 OD PROJEKTOVÉHO ZÁMĚRU KE KVALITNĚ PŘIPRAVENÉ AKCI 3 témata a) Přehled požadavků financující instituce b) Fáze přípravy akce c) Kritéria úspěšnosti akce.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Příprava projektu Komunitární program PROGRESS. Výzva 0&langId=enhttp://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=63.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část obsahová Praha, 15. března 2006 Ing. Jarmila Modrá Národní vzdělávací.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Úkol na příští seminář: Pro vybranou NNO: Vybrat nejvhodnější fundraisingové metody Sestavit seznam vhodných zdrojů Specifikovat okruh dárců Zpracovat.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Rozpočetnictví a kalkulace
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
Veřejné finance Veřejný sektor, veřejné statky
Struktura podnikatelského plánu
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
PODPORA SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ V RÁMCI OPZ – VÝZVA Č. 03_15_015 Veronika Pokorná, MPSV Praha,
KONTAKTNÍ SEMINÁŘ Programu CZ11 Public Health Inititatives Iniciativy v oblasti veřejného zdraví Fond bilaterální spolupráce Opatření A.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Pracovní workshop pro příjemce – 2. výzva PO 1, 2. GG
Projektové řízení Dana Diváková. Po podpisu smlouvy První schůzka realizačního týmu  Rozdělení rolí  Zhodnocení realizace aktivit při zkrácení rozpočtu.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Sociální prostředky rehabilitace zdravotně postižených JUDr. Pavel Ptáčník, MPSV.
Informační schůzka k 1.výzvě pro předkládání projektů pro roční program 2012 Evropského uprchlického fondu Praha 11. října 2012 Evropský uprchlický fond.
MĚŘENÍ EFEKTIVITY PREVENTIVNÍCH PROGRAMŮ aneb jak měřit něco, co se nestalo Herlíkovice,
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Žádost o grant.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU
Sál zastupitelstva Královéhradeckého kraje, 23
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Název společnosti Obchodní plán.
Projektování Projekt = plán, záměr, úmysl
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Management a řízení hotelu
Rozpočetnictví a kalkulace
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ V NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍCH
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Institucionální program
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Žádost o grant Metoda fundraisingu

1. Průvodní dopis Identifikuje vaši organizaci (případně i vaši partnerskou organizaci, se kterou žádáte o grant. Jasně říká, co posíláte, komu a proč (např. se můžete odvolat na vyhlášený grantový konkurs). Dopis je podepsán koordinátorem nebo výkonným vedoucím organizace.

2. Souhrn Není delší než 1 strana. Nastiňuje problém, který chcete řešit a navrhované řešení. Udává celkové náklady projektu a částku, o kterou sponzora žádáte.

3. Představení Stručně popisuje organizaci. Vyzdvihuje úspěchy dosažené vaší organizací. Vysvětluje, jaké máte finanční zdroje pro vaše další programy a projekty. Uvádí seznam dalších institucí, které jste žádali o podporu na tento projekt. Přesvědčuje o způsobilosti, důvěryhodnosti a odpovědnosti vaší organizace.

Mise – poslání organizace CO A PRO KOHO NABÍZÍME Podáváme pomocnou ruku neziskovým organizacím, aby tu svou mohly podat vám.

Vize organizace Dlouhodobě platné tvrzení, strategie. Společnost Neziskovky.cz je uznávanou a ekonomicky zdravou organizací, poskytující vzdělávací, informační a poradenské služby pro nekomerční a komerční subjekty v oblasti rozvoje neziskového sektoru a filantropie.

4. Definice problému Udává, v čem daný problém spočívá. Popisuje příčiny vzniku problému. Poukazuje na jeho závažnost a na možné následky, nebude-li řešen. Ukazuje na jeho rozšíření a četnost výskytu. Obsahuje základní data o daném problému (vč. zdroje těchto informací) Uvádí, kolika postiženým osobám projekt pomůže a jakým způsobem. Definice problému ukazuje, jak vaše organizace problém chápe.

5. Cíl Logicky vyplývá z definice problému. Stanovuje v širším měřítku, čeho chce organizace dosáhnout. Uvádí, jak dosažení tohoto cíle zmenší či zcela odstraní daný problém. Je realistický.

Cíle organizace S pecific M easurable A chievable R esult oriented T ime determined

6. Dílčí cíle Logicky navazují na stanovený cíl. Jsou specifické a zahrnují již konkrétní aktivity. Za každý dílčí cíl je někdo zodpovědný, stejně jako za dodržení jeho časového rámce. Úspěchy i chyby jsou měřitelné. Je možné jich dosáhnout ve stanoveném rámci a čase.

7. Metody Logicky souvisí s dílčími cíli. Popisují, jak bude jednotlivých dílčích cílů dosaženo. Vysvětlují, proč byly dané metody vybrány a uvádí, které další metody byly zvažovány a nakonec zamítnuty. Vyjmenovávají potřebné odborníky, jejich odbornost, kvalifikaci a kompetence. Dále jsou zde vyjmenovány materiály, zařízení a prostory potřebné pro realizaci projektu. Je zde třeba mimo jiné uvést, jak bude projekt koordinován. Vysvětlete, jak mohou projekt ovlivňovat vaši klienti, tedy příjemci poskytovaných služeb.

8. Hodnocení Uvádí, jak budete měřit úspěch projektu. Metody pro hodnocení. Určete, co bude hodnoceno průběžně a co až na závěr projektu. Uveďte, kdo bude hodnocení provádět. Popište způsob, jak se budou na hodnocení podílet vaši klienti. Vysvětlete, jak budou využity výsledky projektu, jak a s kým se o ně podělíte.

9. Rozpočet Odpovídá dílčím cílům a vybraným metodám projektu. Musí být srozumitelný. Všechny položky rozpočtu jsou oprávněné. Obsahuje očekávané náklady a předpokládané příjmy. Uvádí výčet nefinančních darů a příjmů (např. materiál nebo služby poskytnuty zdarma pro tento projekt). Vyhýbá se chybným kalkulacím. Je srovnatelný s rozpočty podobných projektů.

10. Minulé a budoucí financování projektu Uvádí zdroje, kterými byl projekt financován v minulosti. Stanovuje, jak velkou finanční podporu (a z jakých zdrojů) musíte zajistit pro pokračování projektu v budoucnu. Vysvětluje, jaká je pravděpodobnost získání finančních prostředků z těchto zdrojů.

11. Materiály podporující organizaci Doporučující dopisy od klíčových osob a organizací. Životopis klíčových pracovníků. Zahrnuje podporujících materiály jako např. novinové články, brožury, programové příručky. Poslední výroční zpráva. Přiložte zápis ze schůzek, kde byl projekt projednáván a odsouhlasena jeho realizace.