„ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“ Spolufinancován Evropskou unií z Evropského zemědělského fondu pro rozvoj.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚZEMNÍ ROZHODOVÁNÍ POSTUPY PŘI EXISTENCI RŮZNÝCH NÁSTROJŮ ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A RŮZNÝCH TYPŮ ÚZEMÍ Ing. arch. Miriam Blažková ÚÚR Brno říjen 2006.
Advertisements

Obecné požadavky na výstavbu
Veřejné zakázky a OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Dohled nad zadáváním veřejných zakázek v České republice
Veřejné zakázky v IT Ing. Jiří Fridrich Skupina Informatiky MF Jiri
Veřejné zakázky a projekty PPP 23. února Martin Vacek advokát PETERKA & PARTNERS v.o.s. Praha, Bratislava.
Užívání staveb Dokončenou stavbu, popřípadě část stavby schopnou samostatného užívání, pokud vyžadovala stavební povolení nebo ohlášení a stavební úpravy.
FRVŠ 1400/2010/F1/a Zkušebnictví a řízení jakosti staveb Proces 8 Užívání stavby.
Odstraňování staveb, terénních úprav a zařízení
Úspěšné podání nabídky a obrana při vyloučení zadavatelem
Postupy pro zadávání zakázek při pořizování zboží, služeb či stavebních prací z prostředků finanční podpory OP VK.
Nástroje územního plánování
Struktura stavebního zákona č. 183/2006 Sb. ČÁST PRVNÍ ÚVODNÍ USTANOVENÍ Předmět úpravy, Základní pojmy ČÁST DRUHÁ VÝKON VEŘEJNÉ SPRÁVY HLAVA I ÚVODNÍ.
Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Liberec, 19. května 2008.
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Nástroje územního plánování Přípravné Územně plánovací podklady územně analytické podklady územní studie Plánovací Politika územního rozvoje Územně plánovací.
1 Seminář. 2 Veřejná podpora Obecná pravidla PRV.
Realizace projektu - ČR Centrum pro regionální rozvoj.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Zadávací řízení dle pravidel PRV Lipová, „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí“ Společně Měníme.
1 NOVÝ ZÁKON O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH 40/2004 Sb., o veřejných zakázkách účinnost: prováděcí vyhlášky: 239/2004 Sb. - zadávací dok. stavby 240/2004.
Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
dobu platnosti rozhodnutí, má-li být delší, než stanoví zákon.
Povolování staveb Stavební povolení ani ohlášení stavebnímu úřadu nevyžadují a) budovy, a to např. stavby o jednom nadzemním podlaží do 25 m 2 zastavěné.
ZÁKON 139/2006 O koncesních smlouvách a koncesních řízeních (koncesní zákon)
1 Moderní učitel CZ.1.07/1.3.00/ Vdělávání v oblasti veřejných zakázek dle postupu uvedeného v Příručce pro příjemce Ing. Jan Weigel, lektor VŘ.
Uplatnění správního řádu (zákon č. 500/2004 Sb.) v režimu stavebního zákona (zákon č. 183/2006 Sb.) Petr Průcha listopad 2009.
STAVEBNÍ ZÁKON Účinnost k Předpisy Zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění zákona č. 68/2007.
Zhodnocení nového stavebního zákona po roce účinnosti Bakalářská práce.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP a OP LZZ zvláštní část Závazná postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Seminář pro žadatele k 3. výzvě IROP „Regulační plány“ a k 9. výzvě IROP „Územní studie“ Zadávání a kontrola veřejných zakázek , Brno.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Postup při zadávání VZ - Příspěvkové organizace Kompetence k rozhodování o nákupu věcí, služeb a stavebních prací Rozsah Číslo usnesení Rady ÚK z
ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK Seminář pro příjemce 10. ledna 2012.
PROBLÉMOVÁ MÍSTA PŘI ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK 15. prosince 2011.
Přednáška č. 9 Hodnocení veřejných zakázek Úvod do veřejných zakázek a věcné hodnocení Ladislav Kavřík
Seminář pro žadatele k 34. a 35. výzvě IROP „Sociální bydlení (pro SVL)" Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ (zvláštní část) Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
Projekt „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Zadávání veřejných zakázek Ing. Jana Nedrdová Ústí nad Labem,
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
MĚSTSKÝ ÚŘAD VALAŠSKÉ KLOBOUKY STAVEBNÍ ODBOR DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 13. A 20. BŘEZNA 2013.
Seminář pro žadatele k 25. výzvě IROP „KNIHOVNY"
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zákon 417/2009 Sb. Mgr. Pavel Herman.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část
Novelizace Zákon č. 417/2009 Sb. a č. 179/2010 Sb. a další novelizace
dobu platnosti rozhodnutí, má-li být delší, než stanoví zákon.
Užívání staveb Dokončenou stavbu, popřípadě část stavby schopnou samostatného užívání, pokud vyžadovala stavební povolení nebo ohlášení a stavební úpravy.
Seminář pro žadatele k 21. výzvě IROP „MUZEA"
Umisťování staveb.
Seminář pro žadatele k 29. výzvě IROP „Rozvoj sociálních služeb"
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Seminář pro žadatele k 72. výzvě IROP „Cyklodoprava II"
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Závazná stanoviska orgánů územního plánování po novele stavebního zákona Štiřín
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona.
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Závazné stanovisko orgánu územního plánování
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Stavební legislativa – možnosti zefektivnění přípravy staveb
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Transkript prezentace:

„ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“ Spolufinancován Evropskou unií z Evropského zemědělského fondu pro rozvoj venkova v rámci opatření III.3.1. Vzdělávání a informace Programu rozvoje venkova ČR Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí

Aktuální legislativa Stavební zákon Zákon o veřejných zakázkách Příprava projektu I. Aktuální legislativa Stavební zákon Zákon o veřejných zakázkách

Aktuální legislativa Obsah prezentace Zákon č.183/2006 Sb., stavební zákon Zákon č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Stavební zákon / 1 Od 1.1.2007 vstoupil v účinnost nový stavební zákon, tj. zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu

Stavební zákon / 2 umožňuje některé zjednodušující postupy přináší celou řadu změn na úseku územního plánování a stavebního řádu

Stavební zákon / 3 Územní plánování Vzniká úřad územního plánování, kterým je obecní úřad obce s rozšířenou působností Územně analytické podklady jsou povinné ORP je musí pořizovat pro celé své správní území, tedy území tzv. malého okresu Územní plány a regulační plány tyto plány budou pořizovat obce

Stavební zákon / 4 Stavby a zařízení, pro které není třeba územní rozhodnutí ani souhlas Tyto stavby jsou uvedeny v ust.§79 odst.3 stavebního zákona Např. informační a reklamní zařízení o celkové ploše menší než 0,6m2 stožáry na vlajky do výšky 8m informativní značky a oznámení na pozemních komunikacích sjezdy z pozemních komunikací na sousední nemovitosti ! Vyžadují ohlášení ! přenosné stavby, zařízení a konstrukce, jejichž doba umístění na pozemku nepřesáhne 30 dnů v roce

Stavební zákon / 5 Územně plánovací informace Nahrazuje územní rozhodnutí pro stavby uvedené v ust. § 104 odst. 2 písm. a) – d) stavebního zákona Např. stavby pro bydlení a rekreaci do 150m2 s 1 podzemním podlažím do hloubky 3m a nejvýše 2 nadzemními podlažími a podkrovím stavby do 25m2 a do 5m výšky s 1 nadzemním podlažím, podsklepené nejvýše do hloubky 3 m

Stavební zákon / 6 Územní souhlas Místo územního rozhodnutí může stavební úřad vydat územní souhlas na základě oznámení o záměru. Územní souhlas postačí např.: staveb pro reklamu staveb umisťovaných v uzavřených prostorech existujících staveb skladových, výstavních a manipulačních ploch do 200m2 změn staveb změn druhu pozemku o výměře do 300m2

Stavební zákon / 7 Zjednodušené územní řízení umístění stavby změna využití území změna stavby dělení a scelování pozemků !!! Závazná stanoviska a souhlasy účastníků (doložena k žádosti) musí obsahovat výslovný souhlas se zjednodušeným řízením.

Stavební zákon / 8 Územní rozhodnutí Když nebude možno použít zjednodušujících postupů bude stavební úřad rozhodovat o: umístění stavby nebo zařízení změně využití území dělená a scelování pozemků ochranném pásmu

Stavební zákon / 9 Územní řízení je veřejné a stavební úřad nemůže od veřejného projednání upustit. Stavební úřad oznámí zahájení územního řízení a k projednání nařídí veřejné ústní projednání, je-li to účelné, spojí jej s ohledáním na místě. Konání ústního jednání oznámí nejméně 15 dní předem. Žadatel zajistí, aby informace o jeho záměru a o tom, že podal žádost o vydání územního rozhodnutí, byla bezodkladně poté, co bylo nařízeno veřejné ústní jednání, vyvěšena na místě určeném stavebním úřadem nebo na vhodném veřejně přístupném místě u stavby nebo pozemku.

Stavební zákon / 10 Stavební zákon přináší 6 možností, jak rozhodnout o záměru z hlediska území: územní řízení (úplné) zjednodušené územní řízení územní souhlas využití územně plánovací informace veřejnoprávní smlouva regulační plán

Stavební zákon / 11 Obsahové náležitosti, žádosti o územně plánovací informaci, žádosti o územním rozhodnutí, informace o záměru v území, náležitosti obsahu veřejnoprávní smlouvy, územního opatření atd. jsou upraveny vyhláškou č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního řízení, veřejnoprávní smlouvy a územní opatření.

Stavební zákon / 12 Ohlášení, stavební povolení ani územní souhlas nevyžadují stavební úpravy, pokud: se nezasahuje do nosných konstrukcí stavby se nemění vzhled stavby ani způsob užívání stavby nevyžadují posouzení vlivu na ŽP jejich provedení nemůže negativně ovlivnit požární bezpečnost ! Stavby, terénní úpravy a zařízení uvedené v ust. § 103 stavebního zákona sice nevyžaduje stavební povolení ani ohlášení stavby, avšak před jejich provedením musí stavebník svůj záměr vždy oznámit stavebnímu úřadu.

Stavební zákon / 13 Ohlašování jednoduchých staveb, terénních úprav, zařízení a udržovacích prací - ust. § 104 odstavec 2 písm. a) až d) Postačí ohlášení bez předchozího územního rozhodnutí nebo územního souhlasu. Spolu s ohlášením stavebník doloží, že o svém záměru informoval vlastníky sousedních pozemků a staveb. Ti mohou do 15 dnů ode dne, kdy byli stavebníkem informováni oznámit příslušnému stavebnímu úřadu případné připomínky proti stavbě.

Stavební zákon / 14 Ostatní stavby, terénní úpravy a zařízení uvedené v ust. § 104 odst.2 písm. e) - n) vyžadují územní rozhodnutí nebo územní souhlas s tím, že SÚ může v územním rozhodnutí stanovit, že nebude vyžadovat stavební povolení či ohlášení.

Stavební zákon / 15 Ohlášení obsahuje: K ohlášení připojí: údaje o stavebníkovi o pozemku ohlášené stavbě, jejím rozsahu a účelu, způsobu a době provádění K ohlášení připojí: doklad prokazující jeho vlastnické právo nebo doklad o právu založeném smlouvou nebo opatření k pozemkům a stavbám projektovou dokumentaci dle druhu stavby Zpracovatel této projektové dokumentace: projektant osoba, která má vysokoškolské vzdělání stavebního nebo architektonického směru nebo střední vzdělání stavebního směru s maturitní zkouškou a alespoň 3 roky praxe v projektování

Stavební zákon / 16 Ohlášení: ! Souhlas s ohlášením platí 12 měsíců ! ohlášenou stavbu, terénní úpravu a zařízení lze provést na základě písemného souhlasu. Nebude-li stavebníkovi souhlas doručen do 40 dnů ode dne, kdy ohlášení došlo stavebnímu úřadu, ani mu v této lhůtě nebyl doručen zákaz, platí, že stavební úřad souhlas udělit. ! Souhlas s ohlášením platí 12 měsíců !

Stavební zákon / 17 Stavební řízení a povolení !Stavební řízení není veřejné! Žádost o stavební povolení obsahuje kromě obecných náležitostí údaje o požadovaném záměru a identifikační údaje o pozemku a stavbě. K žádosti stavebník připojí: doklady prokazující jeho vlastnické právo projektovou dokumentaci plán kontrolních prohlídek stavby závazná stanoviska

Stavební zákon / 18 Zkrácené stavební řízení Uzavře-li stavebník s autorizovaným inspektorem smlouvu o provedení kontroly projektové dokumentace pro stavbu, kterou hodlá provést, může takovou stavbu pouze oznámit stavebnímu úřadu. Stavebník stavebnímu úřadu k oznámení stavby připojí projektovou dokumentaci a certifikát vydaní autorizovaným inspektorem.

Stavební zákon / 19 Užívání staveb Stavebník je povinen oznámit stavebnímu úřadu záměr započít s užíváním stavby nejméně 30 dnů předem, nejde-li o stavbu vyžadující kolaudační souhlas. S užíváním stavby může být započato, pokud do 30 dnů od oznámení stavební úřad rozhodnutím užívání nezakáže.

Stavební zákon / 20 Kolaudační souhlas Stavba, jejíž vlastnosti nemohou budoucí uživatelé ovlivnit, např. nemocnice, škola, nájemní bytový dům, stavba pro obchod a průmysl, stavba dopravní a technické infrastruktury aj. může být užívána pouze na základě kolaudačního rozhodnutí.

Stavební zákon / 21

Stavební zákon / 22 Odstraňování staveb, terénních úprav a zařízení na základě: ohlášení Vlastník stavby je povinen ohlásit stavebnímu úřadu záměr odstranit stavbu, s výjimkou staveb nevyžadující povolení či ohlášení, nejde-li o stavbu v níž je přítomen azbest. nařízení odstranění Stavební úřad nařídí vlastníku stavby popřípadě s jeho souhlasem jiné osobě odstranění stavby.

Stavební zákon / 23 Pro změnu v užívání stavby je nutné minimálně souhlas stavebního úřadu.

Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Zákon o veřejných zakázkách / 1 Dělení dle výše předpokládané hodnoty Nadlimitní veřejná zakázka dodávky, služby nad 6.607.000,- Kč stavební práce nad 165.288.000,- Kč Podlimitní veřejná zakázka dodávky a služby od 2.000.000,- Kč do 6.607.000,- Kč stavební práce od 6.000.000,- Kč do 165.288.000,- Kč c) Veřejná zakázka malého rozsahu dodávky a služby jejíž předpokládaná hodnota nedosáhne 2.000.000,- Kč Stavební práce jejíž předpokládaná hodnota nepřesáhne 6.000.000,- Kč

Zákon o veřejných zakázkách / 2 Druhy zadávacích řízení otevřené řízení užší řízení jednací řízení s uveřejněním jednací řízení bez uveřejnění soutěžní dialog zjednodušené podlimitní řízení Zvláště vyčleněné a nikoliv jako druhy ZŘ: dynamický nákupní systém elektronická aukce

Zákon o veřejných zakázkách / 3 Otevřené řízení jde o základní typ, lze použít bez podmínek Postup: Podání nabídky ve lhůtě a na místě stanoveném v oznámení zadávacího řízení či zadávací dokumentací Otevírání obálek s nabídkami Posouzení nabídek – jsou zde samostatné celky, tj. hodnotí se samostatně a postupně – problematika okamžiků vyřazení a vyloučení nabídky Hodnocení nabídek Výběr nejvhodnější nabídky – nejsou lhůty Uzavření smlouvy Oznámení výsledku do informačního systému Písemná zpráva zadavatele

Zákon o veřejných zakázkách / 4 Otevřené řízení Nevýhody: je poměrně administrativně náročné dlouhé lhůty (reálně okolo 100 dní)

Zákon o veřejných zakázkách / 4 Užší řízení Postup: Zahajuje se oznámením užšího řízení na informačním systému veřejných zakázek Omezený počet musí být stanoven v oznámení předem Počet zájemců se stanovuje Rozmezím s uvedením min. a max. počtu Přesným počtem Omezování dle objektivních kritérií se provádí: Odpovídá některému z ekonomických a finančních nebo technických kvalifikačních předpokladů Náhodným výběrem losem

Zákon o veřejných zakázkách / 5 Jednací řízení s uveřejněním Podmínky použití Jednacího řízení s uveřejněním: v předchozím otevřeném řízení, užším řízení nebo soutěžním dialogu byly podány pouze neúplné nebo nepřijatelné nabídky veřejná zakázka na služby, zejména na pojišťovací, bankovní, investiční či projektové služby nebo auditorské, tlumočnické, právní či podobně ve výjimečných případech, kdy existuje důvodný předpoklad, že nabídkové ceny budou navzájem neporovnatelné veřejná zakázka na stavební práce, kterou jsou prováděné výhradně za účelem výzkumu nebo vývoje

Zákon o veřejných zakázkách / 6 Postup má 2 fáze: oznámení jednacího řízení s uveřejněním výzva k podání nabídky

Zákon o veřejných zakázkách / 7 Jednací řízení bez uveřejnění Zadavatel může zadat VZ tehdy, pokud: VZ může být splněná z technických či uměleckých důvodů, z důvodů ochrany výhradních práv nebo z důvodu vyplývajících ze zvláštního právního předpisu pouze jedním určitým dodavatelem VZ je nezbytné zadat v krajně naléhavém případě, který zadavatel svým jednáním nezpůsobil a ani jej nemohl předvídat, a z časových důvodů není možné zadat veřejnou zakázku z jiného druhu zadávacího řízení Dále: dodávané zboží je vyráběno pouze za účely výzkumu nebo vývoje jde o dodatečné zakázky od téhož dodavatelem, s nímž již byla uzavřena smlouva, které jsou určeny jako částečná náhrada původní dodávky nebo jako rozšíření rozsahu dodávky jde o dodávky nabízené a kupované na komoditních burzách jde o dodávky pořizované za zvlášť výhodných podmínek jde o zboží pořizované za podstatné nižší ceny

Zákon o veřejných zakázkách / 8 Zjednodušené podlimitní řízení Průběh ZPŘ zahajuje se výzvou min. 5 zájemcům výzvu uveřejnění vhodným způsobem – rozhodnutí UOHS co je vhodný způsob nesmí vyzývat opakovaně stejný okruh zájemců lhůta pro podání nabídek – min. 15dnů nebo 7 dnů v naléhavých případech postup je obdobný jako v otevřeném řízení

Zákon o veřejných zakázkách / 9 Soutěžní dialog Asi nejnáročnější typ zadávacího řízení na administrativu

Zákon o veřejných zakázkách / 10 Lhůty v zadávacích řízení určující je zejména typ řízení Žádost o účast v užším řízení, JŘSU a soutěžním dialogu u nadlimitních VZ nesmí být kratší než: 37 dnů, nebo 15 dnů v případě objektivních naléhavých důvodů kromě soutěžního dialogu u podlimitních VZ nesmí být kratší než: 15 dnů, nebo 10 dnů v případě objektivních naléhavých důvodů kromě soutěžního dialogu Lhůta pro podání nabídky 52 dní v otevřeném řízení 40 dní v užším řízení, nebo 10 dní v případě objektivně naléhavých důvodů 22 dní v otevřeném řízení 15 dní v užším řízení a zjednodušeném podlimitním řízení, nebo 7 dní v případě objektivně naléhavých důvodů

Zákon o veřejných zakázkách / 11 Elektronizace zadávání Budoucnost zadávání veřejných zakázek větší transparentnost větší rychlost celkově větší komfortnost s vyhodnocením menší možnost ovlivnění snadná dostupnost informací

Zákon o veřejných zakázkách / 12 Hodnocení nabídek Způsoby hodnocení Hodnocení formální kontrola úplnosti kontrola náležitostí nabídky kontrola splnění podmínek Hodnocení věcné cena ekonomická výhodnost nabídky - další hodnotící kritéria

Zákon o veřejných zakázkách / 13 Výhody a nevýhody hodnocení pouze podle ceny Výhody jednoduchost přehlednost transparentnost rychlost objektivní !!! Nevýhody zohlednění pouze jednoho kritéria při realizaci omezená použitelnost u služeb cena jako taková má vypovídající hodnotu o nabízeném plnění – je nosičem informací obecný odpor k používání

Zákon o veřejných zakázkách / 14 Ministerstvo Zemědělství v případě Programu rozvoje venkova má následující podmínky: 1) Pokud předpokládaná hodnota zakázky podle osnovy projektu nepřesáhne 500.000,- Kč (bez DPH), nemusí žadatel/příjemce dotace uskutečňovat výběr z více dodavatelů, ale může zadat zakázku a uzavřít smlouvu nebo vystavit objednávku přímo s jedním dodavatelem při dodržení zásady transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace. 2) Pokud předpokládaná hodnota zakázky podle osnovy projektu přesáhne 500.000,-Kč (bez DPH), je žadatel/příjemce dotace povinen uskutečnit zadávací řízení, vybrat dodavatele z minimálně tři obdržených nabídek a průběh zadávacího řízení náležitě dokladovat. Řídí se přitom podle Pravidel, které stanovují podmínky pro poskytování dotace na Projekty Programu rozvoje venkova ČR na období 2007 – 2013.

Děkuji za pozornost Lenka Baďurová +420 739 344 126 lenka.badurova@smarv.cz www.smarv.cz