Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc www.blanicka.com.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mateřská škola Sluníčko Hradec Králové,Třebeš
Advertisements

ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Tato prezentace podává základní informace o škole, o jejím technickém vybavení, o výuce a o školních akcích a aktivitách Informace o škole Vybavení.
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání
Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304,
V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou „Jsme na jedné lodi“ září v Janově nad Nisou.
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Strukturované učení PROJEKT EU
„ROZVOJ KOMUNIKACE U ŽÁKŮ S AUTISMEM“
Vysoké mýto.
Ve školním roce 2010/2011 byly otevřeny dvě přípravné třídy. Přípravné třídy naší školy byly zapojeny do projektu "Společně to dokážeme". Je to program.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
ROZVÍJEJÍCÍ AKTIVITY V PROCESU VÝUKY V PRAXI
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9 MOST MEZI ŠKOLKOU A ŠKOLOU.
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Pomáháme dětem vkročit do života PROJEKT KÁMOŠ. Nejpřirozenější prostředí pro dítě je rodina.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
VÍTÁME VÁS u přijímacího řízení pro školní rok 2014/2015 Praktická škola jednoletá Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Zdravá škola.
Základní škola Lenešice
Čujkovova 31 Ostrava – Jih tel: tel:
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Komunitní a otevřená škola
Základní informace a kontakty
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Logopedická třída MOTÝLCI
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Domov Trmice Za Humny 580 Gorkého 889
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA VI.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Mateřská škola, základní škola a střední škola Daneta, s.r.o.
Občanské sdružení rodičů a přátel dětí s handicapem ORION Adresa: Centrum ORION Panská 1493 Rychnov nad Kněžnou Telefon:
TVOŘIVĚ DO SVĚTA - vzdělávací program, který je alternativou klasickému pojetí vyučovacího procesu - Základní škola a mateřská škola Třinec, Kaštanová.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Mateřská škola, Náchod, Havlíčkova 1848
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Pedie Co mají společné?.
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Základní škola a Mateřská škola Kozlov, příspěvková organizace
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc

Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání dětí s postižením jako: Poruchy učení a pozornosti Kombinovaná postižení Autismus Poruchy sociability Downův syndrom

Naše terapie je život..... Osobnostní přístupOsobnostní přístup Individuální plányIndividuální plány Úzká spolupráce pedagogůÚzká spolupráce pedagogů a rodičů a rodičů Realizace prvkůRealizace prvků TEACCH programu, TEACCH programu, prvků SR a alternativní prvků SR a alternativní komunikace, respektování komunikace, respektování individuální životosprávy individuální životosprávy Individuální forma výuky (1na 1)Individuální forma výuky (1na 1) Otevřený systém práce pro vstup studentů, odborníků, rodinných příslušníků i veřejnostiOtevřený systém práce pro vstup studentů, odborníků, rodinných příslušníků i veřejnosti Zaměření na vybudování zdravého sebepojetí a vnímání svého místa v životěZaměření na vybudování zdravého sebepojetí a vnímání svého místa v životě

Příchod do školky

Pomůcky pro orientaci

Individuální výuka hrou

Individuální úkoly

Ve volném čase se každý může zabývat svou oblíbenou činností

Společné úkoly

Pro kolektivní hry a soutěže jsou děti podle svých schopností a IVP rozděleny do skupin

Děti se učí i praktickým dovednostem

Volnočasové aktivity ve školce Tvořivá dílnaTvořivá dílna MuzikoterapieMuzikoterapie Výtvarný kroužekVýtvarný kroužek Fitcentrum KFitcentrum K Tyto aktivity jsou situovány do odpoledních hodin a děti jsou do nich zařazovány podle svých schopností

Jdeme do školy… Profil absolventů je v souladu se zdravě sebevědomým postojem k „životu“. Děti umí komunikovat, jsou samostatné a velmi kultivované v oblasti sebeobsluhy.Profil absolventů je v souladu se zdravě sebevědomým postojem k „životu“. Děti umí komunikovat, jsou samostatné a velmi kultivované v oblasti sebeobsluhy. Mají zde pevné zázemí a poznají základní principy učení a důslednost citlivě propojenou s láskou a bezpečím.Mají zde pevné zázemí a poznají základní principy učení a důslednost citlivě propojenou s láskou a bezpečím. Jejich připravenost na školní docházku je dobrá a děti jsou ve školách úspěšné.Jejich připravenost na školní docházku je dobrá a děti jsou ve školách úspěšné.

Děti si mohou vzít na celý den své sourozence, rodiče, prarodiče do školky…….

Konec