Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání dětí s postižením jako: Poruchy učení a pozornosti Kombinovaná postižení Autismus Poruchy sociability Downův syndrom
Naše terapie je život..... Osobnostní přístupOsobnostní přístup Individuální plányIndividuální plány Úzká spolupráce pedagogůÚzká spolupráce pedagogů a rodičů a rodičů Realizace prvkůRealizace prvků TEACCH programu, TEACCH programu, prvků SR a alternativní prvků SR a alternativní komunikace, respektování komunikace, respektování individuální životosprávy individuální životosprávy Individuální forma výuky (1na 1)Individuální forma výuky (1na 1) Otevřený systém práce pro vstup studentů, odborníků, rodinných příslušníků i veřejnostiOtevřený systém práce pro vstup studentů, odborníků, rodinných příslušníků i veřejnosti Zaměření na vybudování zdravého sebepojetí a vnímání svého místa v životěZaměření na vybudování zdravého sebepojetí a vnímání svého místa v životě
Příchod do školky
Pomůcky pro orientaci
Individuální výuka hrou
Individuální úkoly
Ve volném čase se každý může zabývat svou oblíbenou činností
Společné úkoly
Pro kolektivní hry a soutěže jsou děti podle svých schopností a IVP rozděleny do skupin
Děti se učí i praktickým dovednostem
Volnočasové aktivity ve školce Tvořivá dílnaTvořivá dílna MuzikoterapieMuzikoterapie Výtvarný kroužekVýtvarný kroužek Fitcentrum KFitcentrum K Tyto aktivity jsou situovány do odpoledních hodin a děti jsou do nich zařazovány podle svých schopností
Jdeme do školy… Profil absolventů je v souladu se zdravě sebevědomým postojem k „životu“. Děti umí komunikovat, jsou samostatné a velmi kultivované v oblasti sebeobsluhy.Profil absolventů je v souladu se zdravě sebevědomým postojem k „životu“. Děti umí komunikovat, jsou samostatné a velmi kultivované v oblasti sebeobsluhy. Mají zde pevné zázemí a poznají základní principy učení a důslednost citlivě propojenou s láskou a bezpečím.Mají zde pevné zázemí a poznají základní principy učení a důslednost citlivě propojenou s láskou a bezpečím. Jejich připravenost na školní docházku je dobrá a děti jsou ve školách úspěšné.Jejich připravenost na školní docházku je dobrá a děti jsou ve školách úspěšné.
Děti si mohou vzít na celý den své sourozence, rodiče, prarodiče do školky…….
Konec