PR a moderní technologie při komunikaci s médii a veřejností.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístupnost informací na webech Prezentace na seminář Parádní web Michal Rada, MVČR.
Advertisements

Postupy při podezření na korupci a následná opatření
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
KDO JSME SLUŽBY personální management Výběr pracov níků Personální poradenství Vzdělávání Psychologické služby KONTAKT PROFI-MEN, v.o.s. personální management.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
© 2008 IBM Corporation Webov á ře š en í Petr Kunc Tom áš V á vra
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Představujeme službu Samepage
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
Mediální komunikace ČD
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
MENTORING. Strategické dokumenty  Cestovní mapa EU v oblasti rovnosti mužů a žen : „Trvale nízké zastoupení žen v politice je jedním z deficitů.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Firemní kultura - změna motivační strategie
Management a rozvoj obcí
Media relations – základní vymezení
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
úvod pojetí a obsah marketingu
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Komunikace se členskými organizacemi Kateřina Vondrášová pro
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Naučíme vás komunikovat ?!
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
1 Neziskové organizace Neziskovky jsou nedělitelnou součástí občanské společnosti a jako takové mají nezastupitelnou roli v rozvoji demokracie a řešení.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
SIKP – Státní informační a komunikační politika Prezentace – aplikace vybraných zákonů ve společnosti NeXA, s.r.o. Eva Štíbrová Zdeňka Strousková Radka.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Název společnosti Produkty a služby
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Transkript prezentace:

PR a moderní technologie při komunikaci s médii a veřejností

2 O Relative PR Vztahy s médii Media audit Media lobbying Setkání s novináři Tiskové zprávy Průzkumy mínění Press trip Neformální setkání s novináři Monitoring médií + analýza Restrukturalizace komunikace Mediální audit Analýza marketingových materiálů Analýza nástrojů interní komunikace Analýza materiálů pro novináře Monitoring tisku Kompletní zajištění výběrového řízení na dodavatele v oblasti služeb PR Public Affairs Vztahy s veřejnou správou. Pomocí našich kontaktů zajistíme, aby se konkrétní informace dostaly k těm správným uším. Mapujeme možné problémy v předpisech, rozhodnutích a legislativě, které by mohly zkomplikovat firemní rozvoj. Krizová komunikace Mapujeme potenciální komunikační rizika firma a v případě krize rychle jednáme. Příprava na vystoupení v médiích Teorie fungování médií v ČR a zahraniční s praktickými ukázkami. Úvod do rétoriky. Nácvik vystupování před kamerou a pravidla pro vystupování v rozh. a TV. Teorie a nácvik tiskové konference. Simulace rozhovoru s novinářem (TV, rozhlas, tištěná média). Image poradenství Poradenství v oblasti manažerského oblékání a stylu vedení obchodních jednání. Interní komunikace Po konzultacích s managementem navrhujeme systém kroků a opatření, jak komunikovat se zaměstnanci, odboráři nebo akcionáři. Sponzoring Navrhujeme sponzoringové strategie, poradíme s těmi stávajícími.

3 PR a novináři Různá média = různé přístupy - deníky, ekonomická média vč. internetu (telefon, , tisková zpráva) - ICT (tisková zpráva, obrázky, nabídky testů, video, podcasty) - Lifestyle média (obrázky, minimum textu, zajímavý produkt, …) - Ženská média (obrázky, minimum textu, srozumitelnost, …) PR = vztahy s veřejností s nepřetržitým plánovaným úsilím vedoucím k dosažení a udržení dobré vůle a vzájemného porozumění mezi organizací a její veřejností.

4 Kde novináři hledají informace 1)Tiskové zprávy, tiskové konference, osobní setkání, … 2)Internetové stránky společnosti -Tiskové zprávy -Loga -Foto managementu -Kontakt pro novináře 3) Monitoring tisku

5 Jak zasílat informace DOC, RTF – nejoblíbenější, snadná práce s textem PDF – obtížné používání textu TXT – nepřehledné formátování WEB – oblíbené u IT novinářů, nefunguje u lifestyle / ženských médií SMS – v některých případech rychlý a efektivní způsob Pozor na zaslání nevhodných informací - Pozor na revize ! - Pozor na Vlastnosti dokumentu ! - Pozor na dokumenty, které novinářům nepatří !

6 Nové nástroje / hrozby v PR Internet… Blogy… Komunitní média… Podcasty… Videocasty… Nové formy tiskových zpráv…

7 Case study 1 - úspěch Background JetBlue je letecká společnost v USA, která patří do segmentu premium low-cost V únoru zasáhla sněhová bouře a JetBlue musela zrušit až čtvrtinu svých letů Nespokojení zákazníci přetížili infolinky a JetBlue začala být vláčena médii Jeden nespokojený zákazník natočil video a umístil ho na YouTube. Média útočila na JetBlue a vinila je, že se nestarají o své zákazníky. JetBlue NEVYUŽILA svůj blog k informování veřejnosti Řešení David Neeleman, CEO, natočil krátké video, kde vše vysvětluje a omlouvá se. Zároveň byla situace využita ke komunikaci „Bill of Rights“. Video shlédlo 280 tis. lidí pouze na YouTube. Média a veřejnost ocenila lidský přístup JetBlue a transparentní jednání (viz Bill of Rights).

8 Case study 2 - neúspěch Příklady Ways to Save Money - Use coupons at the grocery store. - Ask for generic prescriptions instead of brand name. - Always grocery shop with a list. - Quit smoking. - “Don’t be shy about pulling something you like out of the trash.” - Take a shorter shower. - Write letters instead of calling. - Use public transportation. - Buy old furniture at yard sales and refinish it yourself. - Share housing with a friend or family member. - Use low flush toilets or water saving devices in the tank. - Ask your doctor for samples of prescriptions. - Make your own coffee. - Cut the kids hair yourself. Background Northwest Airlines reorganizovala a musela propustit více než 1000 zaměstnanců. Byla vydána 165stránková kniha s informacemi pro propuštěné zaměstnance. Jedna ze stránek byla “101 Ways to Save Money.”

9 Kontakty Relative PR & Consultancy, s. r. o. Jeseniova 1151/55, Praha 3 Tel.: (+420) Mob.:(+420) Internet: