WWW.CAREERMARKET.CZ KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU Identifikace studijních oborů pro zavedení programu WBL Karolina Šolcová Medicomp s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Financování vysokých škol
Advertisements

Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Přijímací řízení.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Podpora studentů s SPU na MU
Vstupní analýza Vilém Čekajle
Renata Schejbalová Konference AŘG , Přerov.
příspěvková organizace Středoškolská 3, Ostrava-Zábřeh
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Setkání účastníků neformální konsorcia Setkání účastníků neformálního konsorcia Praha Brno
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Dozorčí rady pracovišť AV ČR z pohledu právního setkání předsedů a místopředsedů DR 25. dubna 2007.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
Aktivity Ústeckého kraje v rámci implementace RIS ÚK.
1 Proč OI ? Informatický program zaměrený na základy matematiky a algoritmizace, programování a počítačových věd Malý program s osobním přístupem odborníků.
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Technické, obchodní a právní řešení v oblasti ID karet a PKI1 Standardizace ID karet v akademickém prostředí Josef Milota Jihočeská univerzita.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Program AKTION Česká republika - Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Fond pro podporu bilaterální spolupráce ve vzdělávání a vědě v terciárním sektoru.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Informatizace veřejných knihoven Internet a veřejné knihovny jako informační centra měst a obcí PhDr. Ivana Štrossová Okresní knihovna Havlíčkův Brod.
Jak se učí inovační podnikání
1 KURZ ŘÍZENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A VYUŽITÍ JEJICH VÝSLEDKŮ V PRAXI Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Univerzita Karlova v Praze PEDAGOGICKÁ FAKULTA Středisko vzdělávací politiky Malátova 17, Praha 5 Tel.:
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 Spolupráce výzkumných a vývojových pracovišť.
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
Svaz průmyslu a dopravy České republiky. Aktuální bariéry sociálního partnerství škol a zaměstnavatelů Ing. Miloš Rathouský ředitel sekce RLZ a regionálních.
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 P O D P O R A T A L E N T O V A N Ý C H S T U D E N T Ů A Ž Á K Ů ( Absolventi gymnázií – potenciál pro rozvoj vědy )
WBL – principy, nástroje a evropské modely Mgr. Jasmin Muhič
Setkání účastníků neformálního konsorcia Praha
Vývoj vzdělávání a školství v krajích ČR Problémy a perspektivy středního školství Jan Kovařovic Seminář k projektu ESF Kvalita II Praha a Brno, 15. a.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Workshopy se studenty SŠ PhDr. Blanka Bendlová, MBA JCI West Bohemia.
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLSTVÍ A VĚDY V PROGRAMU NS-LEV 21 RNDr. Stanislav Palša http://
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
Praha, prosinec 2009SPAV - diseminační seminář1 Strukturované studium Projekt „Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky a dalšími.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
Polytechnické vzdělávání v praxi
Důsledky oborově nerovnoměrné vzdělanostní expanze pro návratnost vzdělání na trhu práce Tomáš Doseděl, Tomáš Katrňák
Transkript prezentace:

KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU Identifikace studijních oborů pro zavedení programu WBL Karolina Šolcová Medicomp s.r.o.

Charakteristika prostředí  Rozvoj nových technologií  Rostoucí nároky na pracovníky  Rozvoj nových pracovních oborů  Prolínání tradičních kvalifikací  Rostoucí počet studentů distančního a kombinovaného studia KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU

Externí podmínky vývoje WBL KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU Studenti VŠ dle oborů v ČR v r.2005/06 všechny formy studiaDiS a KS absolut. počet % absolut. počet % celkem přírodní vědy , ,2 technické obory , ,4 zem.,les.,vet.vědy , ,5 lékař.a farm.vědy , ,8 ekonomické vědy , ,7 společenské vědy , ,8 právní vědy , ,2 učitelství , ,7 umělecké obory , ,7

Externí podmínky vývoje WBL Účastníci distančních studií v ČR dle oborů KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU

Definice prostředí KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU ŠKOLA FIRMASTUDENT

Charakteristika prostředí  Škola otevřená novým postupům a metodám s obory vyžadujícími praxi a s dobře fungující praxí podporující distanční formy studia schopnost komunikace s praxí (partnerství, státnice,konzultace) se zájmem o spolupráci manažersky řízené pracoviště S vědeckým a výzkumným potenciálem (schopnost držet krok s vývojem) S partnerským vztahem se studenty KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU

Charakteristika prostředí  Firma s nízkou mírou migrace s potřebou zavádět nové postupy a strategie s ohledem na: - rychlý vývoj odvětví - restrukturalizace odvětví/ oboru s obecně vyššími kvalifikačními požadavky na pracovníky  Student zaměstnanec s určitým handicapem: věk, vzdělání, sociální postavení KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU

Postup při identifikaci oborů  Identifikace institucí a organizací -Průzkum mezi školami a firmami (zapojení HK ČR, AVOŠ apod.)  Identifikace potenciálních studujících - Vymezení cílové skupiny (dostatek času, zdrojů, podpory, zázemí x nedostatek kvalifikace, motivace ?) KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU

Vhodné obory KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU  speciální pedagogika  andragogika  zdravotnictví  textilní obory (technické)  technické obory (např. protetika)  elektroinženýrství  informatika  bankovnictví  pojišťovnictví

Kudy k nám Medicomp s.r.o., Turnov Děkuji za pozornost Karolina Šolcová KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU