Směnnost, koeficienty využití VK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příklady na výpočet zaměstnanců
Advertisements

Kalkulace plných a variabilních nákladů
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní výpočty mzdy Střední odborná škola Otrokovice
Nauka o podniku Seminář 6..
SIMPLEXOVÝ ALGORITMUS Řešení v tabulkovém procesoru
Projekt: Učíme se podnikat - rozvoj kompetencí k podnikání u žáků v počátečním vzdělávání, reg.č.: CZ.1.07/1.1.38/ Modul: Účetnictví a daně Téma:
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Dlouhodobý hmotný majetek – odpisy (2. část) Vypracoval : Ing. Jana Šustrová Projekt Anglicky v odborných.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Jak v praxi využít analýzu bodu zvratu?
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Měřítko mapy a plánu 1 : a na mapě ve skutečnosti na plánu
Základy lineárního programování
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01 2. ročník.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Výrobní činnost.
Analýza způsobilosti procesů a výrobních zařízení
Autor:Ing. Libuše Sušická Předmět/vzdělávací oblast: Ekonomika Tematická oblast:Zaměstnanci Téma:Plánování pracovníků Ročník:3. Datum vytvoření:prosinec.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník Výpočet práce, účinnost (8.06)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Kavanová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Časová hodnota peněz ..
Výpočty efektivnosti investic, výpočty odpisů
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Personální práce.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
CHOVÁNÍ JEDNOTLIVNCE V ORGANIZACI
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Dlouhodobý majetek - kapacita Vypracoval : Ing. Jana Šustrová Projekt Anglicky v odborných předmětech,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Hospodaření se zaměstnanci 41.hodina. Hospodaření se zaměstnanci Výpočty jednotlivých forem mezd 1.mzda časová = mzdový tarif x počet odpracovaných hodin.
Název SŠ: VOŠ, SPŠ automobilní a technická
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
TECHNOLOGICKÁ STRUKTURA, JEJÍ PARAMETRY A ZNÁZORNĚNÍ
Kvadratické rovnice 1) Vypočítejte rovnici: 3x 2 – 4x + 1 = – a = 3 b = -4 c = 1 Pokračovat.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Soňa Šestáková Název materiálu: Účetní odpisy Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE2.OA
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01, KČ3,C3,SM3.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Účetní odpisy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Nauka o podniku Seminář.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Výrobní kapacita.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
VÝROBNÍ KAPACITA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Švejdová. Dostupné z Metodického portálu cz, ISSN:  ,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
1 Název celé následující kapitoly Řízení hospodárnosti režijních nákladů.
Hospodaření s DM Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO_1300 Ročník: 2. a 3. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Výpočty o majetku Téma: Koeficienty DLM, výrobní.
VÝPOČTY O PRACOVNÍCÍCH
Označení materiálu:VY_32_INOVACE_EKO_1181 Ročník:3. Vzdělávací obor:Ekonomika Tematický okruh:Kalkulace Téma:Kalkulační metody. Prosté dělení Jméno autora:Ing.
OBRAT ZÁSOB, OPTIMÁLNÍ DODÁVKA
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO_1197 Ročník: 3. Vzdělávací obor:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO_1200 Ročník: 3. Vzdělávací obor:
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Tvorba výrobního programu Příklad tvorby efektivního výrobního programu vzhledem k úzkému místu.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUM VY_32_INOVACE_E21.05 Ročník 2.
Výpočet potřeby zaměstnanců Pracovní list Zpracoval Ing. Jan Weiser.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Výpočet potřeby zaměstnanců
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Slovní úlohy na společnou práci
MAJETEK V PODNIKU A ZDROJE FINANCOVÁNÍ
Směnnost, koeficienty využití VK
Transkript prezentace:

Směnnost, koeficienty využití VK 21.hodina (cvičení)

Směnnost, koeficienty využití VK Příklady na výpočet koeficientu směnnosti, např. Podnik má 2 závody. V závodě 01 je 3 000 pracovníků, v závodě 02 je 4 000 pracovníků. V závodě 01 pracuje v hlavní směně 1 600 pracovníků, v závodě 02 je v hlavní směně 1 900 pracovníků. Vypočítejte koef. směnnosti obou závodů, celého podniku a určete, který závod z hlediska směnnosti lépe využívá dlouh. majetek.

Směnnost, koeficienty využití VK Příklady na využití VK, např. VK podniku je 80 000 ks výrobků za rok. Podnik plánoval výrobu 72 000 ks výrobků, ve skutečnosti vyrobil a prodal 76 000 ks. Vypočítejte: plánované využití VK skutečné využití VK % splnění plánu

Směnnost, koeficienty využití VK Soustruh má kapacitu 100 ks výrobků za hodinu. Ve skutečnosti soustruh pracuje 7 hod. denně a za hodinu se vyrobí 89 ks výrobků. V podniku se pracuje 8 hod. denně. Počet pracovních dní v roce je 233. Požadavky odběratelů jsou 700 000 ks ročně. Vypočítejte: koef. intenzivního využití koef. extenzivního využití koef. Komplexního využití roční VK 1 stroje kapacitní hodinovou rezervu potřebný počet strojů na zajištění požadavků odběratelů