Stipendijní informační portál - Business Strategie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
  MOŽNOSTI STUDIA V ZAHRANIČÍ Andrea Klapuchová Dům zahraničních služeb MŠMT Národní agentura pro Evropské vzdělávací programy
Advertisements

Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Vlastní hodnocení školy
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
Studium v zahraničí Ing. Hana Rendlová Mgr. Helena Bicanová
Studentští poradci Bezpečně studiem! Martin Pešl.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Projekt: „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
Program Leonardo da Vinci Projekt IN-CO PLUS Projekt IN-CO GRAD 2007.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Představení Domu zahraničních služeb/ Národní agentury pro evropské vzdělávací programy Barbora Nájemníková , Bratislava.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Dům zahraničních služeb Vypracovala: Eva Jermanová.
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí Vypracovala: Eva Jermanová.
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1.
Akademická informační agentura Informace o možnostech studia v zahraničí.
Mentoring a Magistrát HR Know - How & Fórum personalistů Ing. Libor Peprný
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
Reforma českého zdravotnictví poznámky a připomínky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
STUDIJNÍ ODBOR Vládní stipendisté Studijní pobyty na základě mezinárodních dohod Krajanský vzdělávací program Letní školy slovanských studií
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
AKREDITACE: strategie institucí (škol) DIV PROFESIONÁLNĚ Mgr. Irena Hoblíková Centrum distančního vzdělávání Univerzita Palackého v Olomouci 11. leden.
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2
Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a kariérového poradenství Adresa: Jungmannova.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
Stipendijní pobyty. Erasmus Mundus Co je to program Erasmus Mundus? Erasmus Mundus ( ) je program zaměřený na podporu spolupráce a mobility v.
Struktura podnikatelského plánu
Personální strategie mezinárodní firmy
Stáže a stipendia - další programy a možnosti I DZS – Dům zahraniční spolupráce (programy pro mobilitu jednotlivců: CEEPUS, AKTION, Norské fondy a fondy.
ODBOR ZAHRANIČNÍCH VZTAHŮ Silvie Doubravská AIA AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
MOŽNOSTI STUDIA V ČÍNĚ. Ing. Dana Brázdová Ing. Eva Zamrzlová Ing. Radka Vaváková ODDĚLENÍ ZAHRANIČNÍCH STYKŮ VŠE.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
ČVUT zítra prof. RNDr. Miroslav VLČEK, DrSc.. ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE 2 Postavení univerzity v měnícím se světě  Boloňské deklarace a společný.
Cesta k uplatnění na trhu práce
Analýza hospodářského výsledku
Strategie.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Regionální inovační systémy a podpora inovací v regionech ČR
Mobilita studentů mimo program Erasmus+ financovaná z příspěvku MŠMT)
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Informační seminář o zahraničních pobytech a stážích
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
CENTRUM NA PODPORU INTEGRACE CIZINCŮ
Transkript prezentace:

Stipendijní informační portál - Business Strategie

Vize, mise, cíle „ Zvýšení konkurenceschopnosti budoucích absolventů na trhu práce a zlepšení vzdělanosti, rozhledu české společnosti - formou studia v zahraničí.“

Analýza trhu  Charakteristika  Zákazníci  Konkurence

Hlavní služba  Vybudování a provoz informačního portálu shromažďujícího informace o stipendijních pobytech v zahraničí.  Zprostředkování těchto stipendijních pobytů na zahraničních univerzitách nabízených vládními agenturami, nadacemi a vysokými školami.  Zprostředkování podrobných informací o podmínkách získání stipendia, včetně všech materiálů potřebných k přihlášení (stahování formulářů-přihlášek apod.).  Odborná pomoc studentům při vyřízení celého procesu získání stipendia.

Vedlejší služby  Nabídka redakčního systému, který bude k dispozici agenturám/nadacím/VŠ, prostřednictvím nichž by udržovaly své aktuální nabídky.  Poskytnutí prostoru studentům-stipendistům pro sdílení zkušeností s jednotlivými studijními pobyty.  Zprostředkování finanční pomoci, pro překlenutí počátečního období, kdy zpravidla nejsou poskytovány peníze na studium.  Pomoc při výběru škol a institucí, kde lze složit zkoušky a testy, vyžadované některými zahraničními univerzitami.  Zprostředkování dopravy, cestovního pojištění, případně ubytování v některých zemích.

Krátkodobé cíle  Během prvních 12 měsíců provozu zprostředkovat 500 stipendií.  Během prvních 6 měsíců provozu pokrýt nabídku vládních agentur (ve smyslu agentur zahraničních vlád činných na území ČR), nadací a nabídku zahraničních programů největších vysokých škol ČR.  Do 12 měsíců získat pro spolupráci 20% nevládních agentur.  Dostat se do povědomí, co největšímu počtu studentů.

Dlouhodobé cíle  Dosáhnout stabilního alespoň 20% meziročního růstu počtu zprostředkovaných stipendií.  Do 2 let získat pro spolupráci 60% nevládních agentur.  Do 2 let rozšíření modelu financování firmy o další formy.  V dlouhodobém horizontu dosáhnout alespoň 30% písemné zpětné vazby od studentů, kterým jsme zprostředkovali stipendia.  Do 5 let pokrýt nabídku všech stipendií v ČR.  Spokojenost studentů s informačním portálem a poskytovanými službami.

Zdroje financí  Provize od agentury  Administrativní poplatky placené studenty  Zdroje plynoucí ze zprostředkování finanční pomoci pro překlenutí počátečního období  Reklama  Zdroje z možných státních fondů  Zdroje z alternativních a doplňkových služeb(zatím blíže nespecifikovány)

SWOT analýza (1)  Silné stránky dobrá znalost problematikydobrá znalost problematiky silná motivace zaměstnancůsilná motivace zaměstnanců  Slabé stránky špatná dostupnost kapitálušpatná dostupnost kapitálu žádné kontakty na počátku - potřeba rychle získat kontakty na agentury, školy, …žádné kontakty na počátku - potřeba rychle získat kontakty na agentury, školy, … nováček na trhu (nutnost získání důvěry u agentur i studentů)nováček na trhu (nutnost získání důvěry u agentur i studentů)

SWOT analýza (2)  Příležitosti nízká informovanost studentů o nabízených stipendiíchnízká informovanost studentů o nabízených stipendiích existující konkurence není v povědomí studentů (AIA) a je špatně vyhledatelnáexistující konkurence není v povědomí studentů (AIA) a je špatně vyhledatelná možné financování ze státního rozpočtumožné financování ze státního rozpočtu  Ohrožení nedůvěra studentů v náš portálnedůvěra studentů v náš portál konkurence (hlavně ze strany AIA)konkurence (hlavně ze strany AIA) neochota agentur a škol spolupracovatneochota agentur a škol spolupracovat