Na poli.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM ROSTLINY ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Advertisements

ZŠ ŠKOLNÍ VRCHLABÍ Vyrobeno v rámci programu MŠMT : EU – OP VK 2010.
Na poli.
Přírodověda – 4. ročník ZŠ
Zemědělství ČR.
Zemědělství České republiky.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
ZEMĚDĚLSTVÍ ČR ZEMĚPIS 8. ročník
VY_32_INOVACE_31_ Prvouka 3.ročník Polní plodiny
LOUKY, PASTVINY A POLE Filip Bordovský.
Pole.
Poznávání přírodnin.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Příroda kolem nás Není –li uvedeno jinak, je tento.
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ZEMĚDĚLSTVÍ.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.19 Anotace: Vzdělávací oblast: Savci – hlodavci, zajíci, šelmy Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup: Rozlišuje.
Rostlinná produkce a prostředí
Živočichové našich polí Savci 4. ročník
Zelinářské Zahrady 2.
Zemědělství.
Užitkové rostliny.
Polní plodiny Filip Bordovský.
Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Významné čeledi dvouděložných 1
SUCHOZEMSKÉ EKOSYSTÉMY I
Identifikátor materiálu: ICT - 2/16 Anotace Na poli – úvod k přírodnímu společenství a výběr z živočichů žijících na poli. Žák se seznámí se způsobem jejich.
ROSTLINY POLÍ.
Blatouch bahenní. Pryskyřník prudký Sasanka hajní.
Mgr. Věra Vasiljevičová
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém pole Rostliny
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3420 NázevPůdy a zemědělství ČR Téma hodinyZemědělství ČR PředmětVlastivěda.
Je podzim ‒ zvířátka se připravují na zimu
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Na poli Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_22_Na poli Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
  Autor: Mgr. Pavla Jeníková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Hospodářské plodiny.
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
Zemědělské plodiny Na polích zemědělci pěstují zemědělské plodiny a luštěniny Jsou základem výživy lidí (obilí, brambory, rýže) a hospodářských zvířat.
LOUKA živočichové.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
CO ROSTE NA POLI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_68_Louky, pastviny, pole-učební text
VY_32_ INOVACE_ 17_ VLASTIVĚDA 4
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
zpracovaný v rámci projektu
Hospodářské rostliny Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_10_Ekosystémy.
Společenstva polí Rostliny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Autor: Mgr. Eva Procházková
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_17_ lesní zvířata
ZEM Ě D Ě LSKÝ PR Ů MYSL Karafiátová Jana. Zemědělství je nedílnou součástí hospodářství Důležité nejen ve výrobě potravin a zemědělských produktů, ale.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
Zemědělství Rozdělení dle vyspělosti zemí:
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_III.Vu_PĚSTOVÁNÍ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.19_Rostliny_v_lete.
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

Na poli

Zemědělské plodiny Obiloviny - pšenice - žito - ječmen - oves Kukuřice, řepka olejka, brambory

Pšenice

Žito

Ječmen

Oves

Kukuřice

Řepka olejka

Brambory

Polní plevele - chrpa polní - vlčí mák - maceška polní

Vlčí mák

Chrpa

Maceška polní

- mandelinka bramborová Polní škůdci - mandelinka bramborová - sysel obecný - hraboš polní

Mandelinka bramborová

Hraboš polní - Je malý savec, dorůstá do 15 cm. Žije 1 až 4 měsíce. Během jednoho roku se může až stonásobně rozmnožit. Okusuje zeleň na polích.

Žije v koloniích, vyhrabává si podzemní nory Sysel obecný Je to denní zvíře. Žije v koloniích, vyhrabává si podzemní nory (nory na zimní spánek jsou mnohem hlubší než nory sloužící pouze za úkryt). V koloniích si jeden ze syslů vždy vezme hlídku a upozorňuje na nebezpečí pískavými zvuky. Všichni sysli velmi rychle zmizí v norách, takže je velmi těžké je pozorovat. Není to výhradně býložravec, převážnou část jeho stravy tvoří potrava rostlinná Sysel dorůstá délky okolo 20 centimetrů

Na poli Obiloviny: pšenice, žito, ječmen, oves Období sklizně obilovin se jmenuje žně. Plodiny: kukuřice, řepka olejka, brambory Plevele: vlčí mák, chrpa, maceška polní Polní škůdci: mandelinka bramborová,hraboš polní, sysel obecný