POZITIV – NEGATIV 2 PRACOVNÍ POSTUP – stříhání,lepení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
REBAZE HORNÍ CELKOVÉ SNÍMACÍ NÁHRADY
Advertisements

Krmítko z kartonu od mléka
Osová souměrnost Najdeš rozdíly mezi těmito obrázky? B A
Zvířátka u krmelce - koláž
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Soňa Korandová M-Tv, 3. Ročník
Optické klamy profesora Lahvičky.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
RAZÍTKA.
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Téma: Shodnosti a souměrnosti
EU ICT2/1/1/8 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Barevné deštníčky – práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova,
* Středová souměrnost Matematika – 7. ročník *
Stojánek na tužky – tři prasátka
EU ICT2/1/1/18 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Kopretiny samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Encaustika pro začátečníky
Počítačová grafika.
Strašidelné okno.
MYŠLENKOVÉ MAPY Udělej si svoji myšlenkovou mapu „Smysluplný obchod“ (semináře)
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
MIROSLAV PYTLÍK KATEŘINA KŘIVÁNKOVÁ PETRA SOCHŮRKOVÁ TEREZA VYHNALOVÁ
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky Řepníky 34, Identifikátor materiálu: EU – ICT2 – 2/35 Název materiálu:Závěsné stromečky Autor:Monika Bezdíčková.
MKP 1 – Podklady do cvičení
Osová souměrnost – pojmy, postup konstrukce
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Krmítko pro ptáčky - koláž
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Výroba bílých myšek pomocí skládaných pruhů papíru
SHODNÁ A PODOBNÁ ZOBRAZENÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
POZITIV – NEGATIV PRACOVNÍ POSTUP
Tato prezentace byla vytvořena
PČ_036_Práce s papírem_Vytlačované přáníčko
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_10.
Osová souměrnost.
21.1 Útvary souměrné podle osy
VY_42_INOVACE_115_STŘEDOVÁ, OSOVÁ SOUMĚRNOST
Vypracovala D. Riesnerová
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Parabola.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov. Anotace tento výukový materiál obsahuje pracovní postup výroby krabičky na pastelky formou prezentace Autor Dagmar Matúšů.
Téma:Úvodní cviky s tužkou a perem – lineární kresba Vypracoval: Mgr. Jan Ruml.
1 LAMPIONY. 2 3 V našem průvodci najdete návod, jak vyrobit lampion krok za krokem. Zde si můžete stáhnout potřebné šablony:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
LAMPIONY.
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Práce s papírem a barvami
Práce s papírem a drobným materiálem
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Základní systém a dělení barev
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Jméno Příjmení, další jména Ústav konstruování
Vyvození a procvičení učiva
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
Moje cvičná prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Osová souměrnost.
Transkript prezentace:

POZITIV – NEGATIV 2 PRACOVNÍ POSTUP – stříhání,lepení

PRINCIP Obrázek vzniká vystřihováním polovin motivů z barevného papíru a jejich překlápěním a lepením na druhou (bílou) polovinu

CELY BAREVNÝ PAPÍR SE POUŽIJE, ŽÁDNÝ ODSTŘIŽEK NEZBYDE!

PO ČÁSTECH,KTERÉ SE BUDOU PŘEKLÁPĚT NA DRUHOU (LEVOU) STRANU (RUBEM DOLŮ), ZŮSTANOU NA PŮVODNÍ (PRAVÉ) STRANĚ BÍLÉ PLOCHY

OBRYSOVÉ ČÁRY, vybarvení tužkou i křížky MUSÍ ZŮSTAT NA RUBU PŘEKLÁPĚNÝCH ČÁSTÍ

ČÁSTI, které zůstanou na místě a nebudou se překlápět, MUSÍ ZŮSTAT ČISTÉ – bez čar tužkou

POSTUPNĚ VYSTŘIHUJEME ČÁSTI A SKLÁDÁME (ZATÍM NELEPÍME) CELÝ OBRÁZEK

DÍLKY UPROSTŘED PLOCHY VYŘÍZNEME NOŽÍKEM nebo VYSTŘIHNEME OD OKRAJE DÍLKY UPROSTŘED PLOCHY VYŘÍZNEME NOŽÍKEM nebo VYSTŘIHNEME OD OKRAJE. Musí zůstat celé a začištěné.

OBRÁZEK MUSÍ BÝT OSOVĚ SOUMĚRNÝ, UPROSTŘED VZNIKNE PŘÍMKA (OSA)

CHYBY: 1. NEPŘESNÉ LEPENÍ, UPROSTŘED NENÍ PŘÍMKA (OSA) 2. NEPŘESNÉ STŘÍHÁNÍ,NA BAREVNÉM PAPÍRU ZŮSTALA ČÁRA TUŽKOU, která měla být na rubu

VÝSLEDNÁ PRÁCE