Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, 19. 11., Category Management 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

Vliv ocenění vytvořených výkonů na měření zisku
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
SOUČASNÁ OBCHODNÍ NABÍDKA Martin Polák senior specialista prodeje ZP, ČEZ Prodej, s.r.o. Praha, 3. června 2010.
Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Úvod Klasifikace disciplín operačního výzkumu
Emise PM 10 a jejich zdroje Helena Hnilicová SEMINÁŘ SKALSKÝ DVŮR2 Smogové situace v minulosti a současnosti Redukční smog (též londýnský.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Konference Hodnocení pracovního výkonu JUDr
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Audit IT procesů ve FNOL
Efektivní informační bezpečnost
Program 1. pracovního semináře Financování internetizace knihoven ze strukturálních fondů Havlíčkův Brod.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Výběrové řízení na poskytovatele operativního leasingu Stanislav Zelenka 0 2 DEN S FLEETEM 9. června 2009 Automotodrom Brno.
Automation and Drives pro velkoobchody TIA na dosah.
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2014 Generální ředitel 21. října 2014 IATCC PRAHA XII. ročník jednání s leteckými dopravci.
Vědecká spolupráce se zeměmi mimo EU Vladislav Čadil, Daniel Frank, Miloš Chvojka, Zdeněk Kučera, Michal Pazour, Tomáš Vondrák.
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
HLAVNÍ TRENDY ROKU 2006 koncentrace trhu nabrala prudce tempo, TOP 10 obchodníků má 63% podíl na trhu rychloobrátkovým zbožím - o 10 pct více než před.
Geo-informační systémy
Propojování metod kvality ve Zdravém městě Kopřivnice Propojení metod kvality.
Variabilita ziskovosti zákazníka 220 : 20 poznat ty „nejlepší“ zákazníky Lépe segmentovat zákazníky Efektivněji alokovat marketingové zdroje. komplexně.
Pracovní skupina Dopravní politika Dopravní sektorové strategie 2. fáze.
s potřebnou kvalifikací
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
HOMEWORKING V Praze Práce z domova Přednášející: Jana Malá předsedkyně představenstva Moravská ústředna Brno, d.u.v.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Politický kontext a řízení rizik v rámci PPP Školení na řízení rizik v projektech PPP Twinningový projekt CZ/2005/IB/FI/04 Mikko AJ Ramstedt.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
SAP – tradiční dodavatel řešení pro malé a střední podniky
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Využití procesního řízení při správě nemocničního informačního systému ve VFN Všeobecná fakultní nemocnice Jiří Haase 20. května 2003.
Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
1 NÁKLADOVÉ ÚČETNICTVÍ (MU_305). 2 Ing. Jaroslav Wagner, PhD. Katedra manažerského účetnictví Místnost: 285 NB KH: Pondělí 15,00 – 17,00 hod.
U&SLUNO a.s., SADOVÁ 28, OSTRAVA | TEL.: | FAX: | České Budějovice, Marta Nováková.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
RNDr. Jana Kotovicová, Ph.D. MZLU v Brně prezidentka
Model strategie marketingového mixu
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Svaz průmyslu a dopravy ČR. I. OZE Svaz průmyslu a dopravy ČR.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
1 HR ve věku změn: výzvy trhu práce a Průmysl 4.0 Bohdan Wojnar, člen představenstva ŠKODA AUTO
Procesní řízení v českých zdravotnických zařízeních Klára Antlová, Michal Tvrzník.
Model struktury strategického managementu
Cesta ke zvýšení kvality a bezpečnosti zdravotnického zařízení
Mgr. Marek Hampel – Předseda představenstva GML Podvýbor pro ekonomiku ve zdravotnictví Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR – Praha DOPADY CENOVÝCH.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Společenská odpovědnost v rámci Národní politiky kvality
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
MEZINÁRODNÍ OBCHOD 2016.
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
Transkript prezentace:

Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, , Category Management 2008

Obsah A. Řízení základních cen kategorie -minulost a současnost -problémy s řízením základních cen, požadavky na procesy „druhé strany“ -budoucí model spolupráce B. Řízení akčních cen kategorie -současné využívání letáků a jejich dopady na parametry kategorie, marže a zákazníky -možnosti optimalizace letáků -budoucí využití letáků

Současné úrovně prodejních cen – ČR Level 0D, HM, některé SM Level 1některé SM, část COOP Level 2Část COOP, tradiční MO Level 3ČS Level -1VO Level -2TOP VO 0 +5% +10% + 30% - 5% -10%

Fakta o letácích I. Zdroj: Leaflet Monitor, INCOMA Research

Fakta o letácích II. Zdroj: Leaflet Monitor, INCOMA Research

Fakta o letácích III. Zdroj: Leaflet Monitor, INCOMA Research