KONEČNĚ SPOLU podzim 2011. Aktivní karty ČR + SR 30. 9. 2011 dosaženo 1 537 000 ČR + 663 000 SR = 2 200 000 aktivních karet.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úřad vlády České republiky Modernizace elektronických knihoven Informačního systému ODok Úřadu vlády Úřad vlády České republiky.
Advertisements

Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Efektivita a budoucnost zemského pokrytí digitálním televizním vysíláním Konference DIGImedia Praha 12. června 2008 Kamil Levinský ředitel úseku pro transformaci.
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
Dobrý den TOP partneři Skylink!
• Sanitární technika, topení a klimatizace v Německu • Kongres AOV, 14. března 2012 v Praze • Achim Gurke, Německý Svaz velkoobchodních prodejců sanitární.
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Satelit? Martin Janků Media Vision, s.r.o. Praha
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Satelit. Se stále mění,z ČR je nabídka ze satelitu Astra 23.5°E a 19.2°E za 29 kč(viz.snímek 4 a 5).U nás je poskytovatelem na SES Skylink a CS link,Skylink.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Příštích deset let bude charakterizováno rozvojem technologie i programového obsahu televizního vysílání a s tím souvisejících nových služeb. Nové technologie.
Marketingový mix 4 P.
11 Konečný spotřebitel a SEPA Libor Dupal Předseda SČS.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
INTESPOJ Návrh standardizace Informačních systémů
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Přenosová technika Přijímače pro digitální televizní vysílání EL31 Ing. Ludmila Nevařilová.
Tato prezentace byla vytvořena
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
ZÁKLADNÍ NÁSTROJ PROTI KORUPCI ING. PETR KAJNAR. SYSTÉM PRO OPTIMALIZACI NÁKUPŮ VE VEŘEJNÉM SEKTORU V PRAXI VYZKOUŠENÝ NÁVRH ŘEŠENÍ.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Marketingová komunikace
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Rozvíjíme DVB-T2 a HDTV v ČR
Národní soustava povolání. Národní soustava povolání  Popis světa práce v ČR: otevřená, veřejně dostupná databáze.
MARKETING.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
STANDARDIZACE V EOC inTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jiří Matějec Koordinátor pracovní skupiny Platby v dopravě SDT (ITS&S Czech Republic)
IPTV dva roky poté Jan Potůček, DigiZone.cz. Stručná historie září 2005 – zahájení prvního pilotního vysílání IPTV v České republice (Mattes AD, Ostravsko)
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
MARKETINGOVÝ MIX.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
PAL HD ready full HD % Zdroj: Mediaresearch, odhad CRa.
8. Marketing.
Daně Rizikem pro volný pohyb zboží může být i rozdílné zdanění Sjednocení daňových soustav - nereálné 1. Daňová diskriminace zakázána - (Případ „Whisky.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martin Jiřiště NÁZEV:VY_32_INOVACE_08C_15_televize TEMA:Multimédia a grafika.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vznik a provoz společného katalogu s vyžitím evergreenu Eva Cerniňáková (Knihovna Jabok) Seminář Evergreen v Českých knihovnách Praha, SKIP.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
turistická oblast v srdci Čech
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Německý start DVB-T2 Ivo Ferkl Strana
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Přehled televizorů vybavených technologií podporující DVB-T2 H
Transkript prezentace:

KONEČNĚ SPOLU podzim 2011

Aktivní karty ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet.

Trh satelitní televize v ČR počet aktivních karet k Údaje z veřejně přístupných dat jednotlivých providerů. Údaje o Digi TV a ostatních vycházejí z odhadů prodejců satelitní techniky.

Trh satelitní televize v ČR počet aktivních karet k Údaje z veřejně přístupných dat jednotlivých providerů. Údaje o Digi TV a ostatních vycházejí z odhadů prodejců satelitní techniky. CS Link se Skylinkem tvoří 85 % procent satelitního trhu v ČR. Satelit ASTRA 23,5° se stal přirozenou národní satelitní platformou.

Trh satelitní televize v SR počet aktivních karet k Údaje z veřejně přístupných dat jednotlivých providerů. Údaje o Digi TV a ostatních vycházejí z odhadů prodejců satelitní techniky.

Trh satelitní televize v SR počet aktivních karet k Údaje z veřejně přístupných dat jednotlivých providerů. Údaje o Digi TV a ostatních vycházejí z odhadů prodejců satelitní techniky. CS Link se Skylinkem tvoří 67 % procent satelitního trhu v SR. Satelit ASTRA 23,5° se stal přirozenou národní satelitní platformou.

Základní informace

obě značky zůstávají – CS Link i Skylink Skylink pro náročnější (HDTV), CS Link pro cenově citlivé zákazníky (flexibilní cenová politika) žádná revoluční změna obchodních modelů programové nabídky obou platforem zachovány sjednocení cen karet spolupráce v marketingu, společné kampaně zachována stávající organizační struktura obou platforem, zahájeny práce na novém modelu Základní informace

Strategie, technika

Strategie pro příští období HDTV – kvalitní lokalizované programy MPEG-4 – nový standard pro SD programy Vysílání v nejvyšší dostupné kvalitě Ceny přístupné široké veřejnosti Každý program na sebe musí vydělat Programy se zárukou budoucí kvality Nepřidávat programy za každou cenu

Požadavky na přijímače DVB-S/S2 QPSK/8PSK MPEG-4 HD+SD PVR (alespoň PVR Ready) 100 % kompatibilita s kartou ICE / Irdeto Jednoduchá obsluha a provoz (změna frekvencí, nové programy, informace na obrazovce, …) Schopnost provozovat pokročilé služby (P-VOD) Jednoduchý upgrade firmware (OTA) Rodičovská kontrola

Neručíme za funkcionalitu přijímačů bez licencovaného a certifikovaného dekodéru!

Co vás zajímá…

programové nabídky obou platforem zachovány, sloučení neplánujeme balíkování obou platforem zachováno neplánujeme zpoplatnit neplacenou nabídku Programová nabídka

sjednocení cen zjednodušená migrace z CS Linku na Skylink (HDTV) výměna karet dobrovolná jako dosud Karty

nové programy výhradně na Irdetu postupné omezování placené nabídky na CW MPEG-4 pro nové SD programy “Skylink READY” a “CS Link IRDETO” zůstávají Technika

obě značky zůstávají podpora prodeje pokračuje věrnostní programy zachovány Marketing a prodej