VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Advertisements

Střední průmyslová škola, Trutnov, Školní 101
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Průmyslová střední škola Letohrad
Kvalifikace v praxi Bezpečnost a ochrana zdraví při práci.
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Studijní obor L/01Mechanik seřizovač Střední vzdělání s maturitní zkouškou Délka studia 4 roky Denní forma vzdělávání.
Dokumentace k zajištění BOZP
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Třískové obrábění v Kamax, s.r.o. Turnov
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Úvod do předmětu Technologie
Strojírenství Technologické postupy (ST6) Ing. Josef Martinák.
Základní údaje: Délka přípravy:4 roky Studijní obor je určen pro:hochy a dívky s úspěšně ukončenou povinnou školní docházkou Způsob ukončení přípravy:maturitní.
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
NSK – ZÁKLADNÍ FILOSOFIE Dle zákona – 179/2006 Sb. Nová filosofie vzdělávání – orientace na výsledek Přestává platit – získané vzdělání vystačí na celý.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Soustava vzdělávání po základní škole. základní škola odborné vzdělávání poskytují odborné vzdělání cílem je příprava na povolání všeobecné vzdělávání.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola Bučovice, Školní 711 Číslo a název operačního.
STROJNÍ OBRÁBĚNÍ FRÉZOVÁNÍ IV. Ing. Iveta Mičíková
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/ Název projektu:Inovace a modernizace.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Opravář zemědělských strojů
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Stroje a zařízení Tematická oblast:Obrábění, obráběcí stroje a nástroje Téma:Číslicově řízené obráběcí.
Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ Konečna 25, p. o.
VZDĚLÁVÁNÍ PO SPLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY Mgr. Blanka Vohníková.
STROJÍRENSTVÍ Strojírenská technologie Soustružení (ST44)
Střední odborná škola technická, Střední odborné učiliště a Učiliště, Lidická 31, České Budějovice Představuje:
Programátor CNC strojů
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Dokumentace k zajištění BOZP
Profesní příprava a možnosti zaměstnávání osob s MP Vyhláška č.13 ze dne o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři. Podmínky přijetí.
Frézy, upínání nástrojů a obrobků - test
Třískové obrábění II Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Název opory – Řízení BOZP, instituce BOZP, jejich místo, úloha a pravomoci Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada38 AnotaceVýuka.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Spolupráce středních škol a firem v Pardubickém kraji Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství a kultury oddělení organizační a vzdělávání.
Soustružením obvykle zhotovujeme součásti kruhového průřezu.
Soustružení Úvod Co se tím dělá Čím se to dělá. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada38 AnotaceVýuka.
19. Výroba konkrétního výrobku na CNC soustruhu HURCO č.2
18. Výroba konkrétního výrobku na CNC soustruhu HURCO č.1
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
Strojní obrábění – nástroje na frézování
20. Výroba konkrétního výrobku na CNC soustruhu HURCO č.3
Frézy, upínání nástrojů a obrobků - test
Soustružení 1 VY_32_INOVACE_22_425
Strojní obrábění – základní způsoby frézování
VY_32_INOVACE_10_4_04.
PHmax ve středním vzdělávání
Strojní obrábění – Praktická úloha 4
Strojní obrábění – Praktická úloha 1
Prezentace školy SOU Lázně Bělohrad.
Základy strojního obrábění - válcové plochy
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB, STRAKONICE, ZVOLENSKÁ 934.
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Setkání kariérových poradců
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Bc. Martin Šindelář SPŠ Na Třebešíně 2299
Transkript prezentace:

VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB, STRAKONICE, ZVOLENSKÁ 934

Název ŠVP: 23-56-H/01 obráběč kovů Základní údaje: Délka přípravy: 3 roky Učební obor je určen pro: hochy a dívky s ukončenou povinnou školní docházkou Způsob ukončení přípravy: závěrečná zkouška (výuční list) Poskytované vzdělání: střední vzdělání s výučním listem Přijímací zkoušky: ne Zdravotní způsobilost žáka ke studiu zvoleného oboru posoudí příslušný lékař dle nařízení vlády č. 224/2007

Uplatnění absolventa:   Absolventi se uplatní v povoláních ve strojírenství, ve výrobních a opravárenských provozech. Uplatní se jako univerzální obráběč, soustružník, frézař, brusič, vrtař nebo při obsluze číslicově řízených obráběcích strojů apod. Jsou také připraveni pro vykonávání odborných činností spojených s ošetřováním a běžnou údržbou obráběcích strojů Stipendium   Ke zvýšení motivace žáků studující v technicky zaměřených učebních oborech, jejichž je na trhu práce nedostatek, vyhlásil k 1.9.2010 pro tyto obory v rámci Programu rozvoje kraje Grantový program "Stipendijní motivační program pro žáky středních škol v podporovaných učebních oborech„ (obráběč kovů a zedník) Možnosti dalšího studia Absolvent učebního oboru může pokračovat přímo na naší škole v nástavbovém studiu 64-41-L/51 Podnikání, které je zaměřeno na přípravu pro podnikatelskou činnost, vedení živnosti a je zakončeno maturitní zkouškou. Toto studium je denní (trvá 2 roky) nebo večerní (trvá 3 roky).

Žáci jsou připravováni: a) Používat technickou dokumentaci, tzn. aby absolventi: četli výkresovou a technologickou dokumentaci, využívali číselné a slovní údaje uvedené na výkrese, vyhledávali údaje v normách;   b) Obrábět materiály, tzn. aby absolventi: rozlišovali obráběné materiály podle platných norem, znali jejich vlastnosti z hlediska obrobitelnosti; určovali vhodný druh a typ stroje pro výrobu na základě pracovních podkladů, prováděli jeho celkové seřízení, obsluhu; upínali obrobky s ohledem na jejich tvar a velikost, způsob obrábění a požadavky na rozměrové, tvarové a polohové tolerance; volili a používali nástroje, upínací prostředky nástrojů a obrobků, měřidla a měřicí pomůcky, podle stanoveného postupu výroby; nastavovali řezné podmínky obráběcího stroje v závislosti na materiálu a tvaru obrobku, materiálech obráběli obrobky buď na základních druzích konvenčních obráběcích strojů, nebo na číslicově řízených obráběcích strojích, včetně provádění korekcí programů; ovládali měření běžnými i speciálními měřidly c) Dbát na bezpečnost práce a ochranu zdraví při práci, tzn. aby absolventi: znali a dodržovali základní právní předpisy týkající se bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární prevence; byli vybaveni vědomostmi o zásadách poskytování první pomoci při náhlém onemocnění nebo úrazu a dokázali první pomoc sami poskytnout.

Vyučované předměty Obráběč kovů Předměty všeobecné Předměty odborné Český jazyk Informační a komunikační technologie Cizí jazyk Ekonomika a finance Občanská nauka Technická dokumentace Fyzika Strojírenství Základy ekologie a chemie Technologie Matematika Odborný výcvik Literární a estetická výchova   Tělesná Výchova

1. ročník seznámení s pracovištěm a školním řádem, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, protipožární předpisy; ruční zpracování kovů; soustružení: obsluha stroje, řezné podmínky, nástroje, upínání obrobků; měřidla, soustružení válcových ploch i s osazením, zápichů, řezání vnějších a vnitřních závitů závitníky a závitovými čelistmi; frézování: obsluha stroje, řezné podmínky, nástroje, upínání obrobků, měřidla; frézování rovinných, pravoúhlých a šikmých ploch, drážek, vrtání; broušení: obsluha stroje, řezné podmínky, upínání, orovnávání a vyvažování; brusných kotoučů, upínání obrobků, měřidla, broušení rovinných a válcových ploch, drážek, úkosů;

Práce – dokumentace - výrobky strojního obrábění

2. ročník soustružení: vnějších a vnitřních kuželových ploch, tvarových ploch, dokončovací práce, řezání závitů noži; frézování: tvarových ploch, řezání materiálu, pomocí dělicího přístroje; frézování drážek na kuželi, při složitém upnutí; broušení: vnějších válcových ploch, tvarových ploch, ostření nástrojů; základy programování a obsluhy strojů s řízením ;

3. ročník výuka probíhá na provozních pracovištích prohloubení znalostí z 2. ročníku nastavení a seřízení klasických obráběcích strojů programování a obsluha CNC strojů upevňování a prohlubování vědomostí a dovedností na produktivních pracích;

Obrábění na CNC strojích

výrobky strojního obrábění

Soustružení

JEDNOTNÉ ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÝCH ZKOUŠEK Závěrečné zkoušky JEDNOTNÉ ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÝCH ZKOUŠEK Reforma závěrečných zkoušek má podobně jako u maturit zvýšit jejich úroveň, prestiž a vzájemnou srovnatelnost. Nová závěrečná zkouška je založená na tom, že školy vyučující stejný obor provádějí závěrečné zkoušky podle jednotného zadání. Významným rysem nové závěrečné zkoušky je širší spolupráce škol s odborníky z praxe. Odborníci z praxe se účastní realizace závěrečné zkoušky na školách jako členové zkušební komise.