Závěrečná prezentace práce na projektu MYSTERIA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor Ing. Martin Allmer Škola Euroškola Strakonice Datum
Advertisements

Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Nový přístup k aplikacím Vema
Průvodce aplikací GSMlink aneb Jak je jednoduché komunikovat s Athosem
Návod ke správě týmu pro novou verzi webu
Co je to uživatelské menu? Ve WinBase si můžeme ke každé aplikaci vytvořit vlastní menu, které po otevření nahradí standardní menu WinBase. Toto uživatelské.
Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
Práce s objednávkami zákazníků Každému podle jeho přání – rychle a snadno Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Rezervační systém AK Kladno Pokročilé používání. Vytvoření opakování rezervace.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Manažerská grafika: Program č.3 Jaroslav LosSB 272.
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Diagramy případů užití.
Vedoucí práce a první programátor: David Vurbs Druhý programátor: Dominik Walta Tvůrce dokumentace: Adam Novák, Prezentátor: David Malát 2012/2013.
D ATABÁZE N VID D ATABÁZE N VID N OVÁ SPECIALIZOVANÁ ONLINE SLUŽBA SPOLEČNOSTI O VID PRO OŠETŘOVATELSTVÍ A DALŠÍ NELÉKAŘSKÉ ZDRAVOTNICKÉ.
UŽIVATELSKÝ ÚČET NA PORTÁLU INFORMAČNÍCH ZDROJŮ PRO UTB XERXES.
VY_32_INOVACE_F3-18 OBRÁZEK VE WORDU AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ŘÍJEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: PRÁCE S OBRÁZKEM V PROGRAMU MICROSOFT WORD Časová.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Analytická studie Datový model Funkční model Scénáře použití
Popis zadání úlohy v komínu. Po spuštění programu vybrat zjednodušené zadání.
Registr přechodných pobytů
ČVUT Praha, Fakulta elektrotechnická Diplomová práce Informační systém házenkářského turnaje Petr Plodík.
Vyhledávání dat podle určených kritérií Máte za úkol vytvořit databázi klientů v bance s jejich osobními údaji, čísly účtů a konečnými zůstatky na těchto.
Tabulkový procesor.
Přehled pro vytvoření formuláře
Hromadná korespondence, makro
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Anotace Žák dokáže v aplikací MS Word vytvořit tabulku Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word vytvořit, upravit a formátovat.
Tutoriál Vyhledávání v obchodních databázích Business Source
Hromadná korespondence
Sociální sítě II Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
TurboAsistent pro Windows komplexní program pro lékaře
Oponentura Knihovny. Možnosti uživatelských rolí Knihovník spuštění systému správa knih správa čtenářů správa knihovníků jeden nadřazený aby se nemohli.
Poznámkový blok a WWW Mgr. Lenka Švancarová. Poznámkový blok a WWW Spustíme si Poznámkový blok.  Soubor-Uložit jako Uložit jako typ – Všechny soubory.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Uvodni strana. Řešitelský tým Vedoucí pracovník Roman Čapek Řadoví zaměstnanci Petr Kotál Bohumír Baier
TVORBA COMBA V POHLEDECH Martina Musilová. Obsah prezentace * Co je to combo * Jak vypadá combo I. * Jak vypadá combo II. * Parametry comba * Druh comba.
Provedení autorizované Ověření provedení autorizovanékonverze Úvodní kurz k problematice datových schránek eGON centrum HOLEŠOV provedení autorizované.
Jak mohu kontrolovat své aktuální výpůjčky z Knihovny PA ČR a termíny jejich vrácení.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
VirtualStage. Popis: n IS sdružující umělce n zprostředkovává virtuální koncerty, přednesy básní, či jiné kulturní akce n uživatel (umělec) zaplatí jednorázový.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
Registrace uživatele na pro užívání webhostingu.
Univerzita třetího věku kurz Znalci Databáze 1.
BudíkBudík Budík je volně šiřitelný osobní organizér. Slouží pro osobní organizaci času, úkolů, kontaktů, poznámek a obecně údajů uživatele, které uchovává.
Závěrečné práce 2005 / 2006 Postup při zadávání témat ZP na OU.
© Aastra Integrovaný DHCP server. © Aastra DHCP server DHCP server je určen pro distribuci IP adres a konfiguračních parametrů pro telefony.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Hromadná korespondence 2 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
TEXTOVÝ EDITOR Karin Tylšerová. Textový editor je software, kterým je možné editovat prostý text. Neobsahuje žádné informace o formátování, jako je použití.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Manuál pro editaci webu PCP
Průvodce aplikací GSMlink aneb Jak je jednoduché komunikovat s Athosem
Přehled pro vytvoření formuláře
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
TIPY A RADY PRO PRÁCI S WEB OF SCIENCE – SLUŽBY DOSTUPNÉ PO REGISTRACI
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Textový Editor.
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
iFIS*WebMailer Průvodce produktem
Přihlášení.
Školení IS - 7 Rozvrh, Záložky.
Informace na dosah ruky
Jak vytvořit výstupní bezpečnostní předpis k řízení rizik
Prezentace OBD Orientace běžného uživatele v prostředí osobní bibliografické databáze.
Transkript prezentace:

Závěrečná prezentace práce na projektu MYSTERIA

Jak jsme začínali? Naše firma dostala zakázku na realizaci programu pro video a DVD půjčovnu Rozvrhli jsme síly a dali se do práce Na začátku nás bylo 5, tak jsme i skončili zase v 5-ti lidech Rozdělení úkolů pro jednotlivé členy vývojového týmu provedl velitel Honza Nedvěd, jak si poradil s rozvržením uvidíme v matici zodpovědnosti

Konkrétní zadání Cílem projektu je vytvořit databázový server pro snadné a přehledné půjčování DVD. Zákazník bude mít možnost připojit se z pohodlí svého domova k serveru půjčovny. Jestliže není dosud zaregistrovaný, musí vyplnit důležité osobní údaje (jméno, příjmení, datum narození, bydliště). Po vyplnění těchto údajů si zákazník zvolí své přístupové jméno a heslo. Při vstupu do systému zákazník zadá přístupové jméno, heslo a potvrdí vstup. Po vstupu má možnost výběru podle druhu filmu (komedie, akční, válečné, horory, pohádky, erotika, dokumentární, thriller). V každé z těchto voleb jsou filmy abecedně řazeny. Databáze také umožňuje vyhledávání podle klíčových slov. Zákazník si daný titul může rezervovat před půjčením zaškrtnutím rezervace. Tím se sníží počet volných kusů v nabídce. Jestliže si titul nevyzvedne do 18.hodin následujícího dne od rezervace v naší půjčovně, jeho rezervace propadá a počet kusů v nabídce se opět zvýší. Zákazníkovi musí být kdykoliv umožněno rezervaci zrušit a kdykoliv mít přehled o svých platných rezervacích. Naši zaměstnanci musejí mít do systému přístup pod specifickým loginem a heslem. Po jejich zadání se jim zobrazí odlišné uživatelské rozhraní. Mají volbu pro půjčení na místě, výběr na rezervaci a volbu pro zadávání a odebírání titulů, jejich počtu a třídění podle druhu filmu. V případě výběru na místě se zaměstnancům zobrazí podobné rozhraní jako zákazníkovi. Pokud je zákazník registrován, zaměstnanec jej požádá o zadání přístupového jména a hesla. Jestliže registrovaný není, zobrazí se registrační formulář jako v zákaznickém rozhraní. Po zadání vstupního jména, hesla a potvrzení muže zákazník vybírat. Jestliže daný titul je volný, zaměstnanec zaškrtne políčko (podobně jako v zákaznickém rozhraní). V případě vyzvednutí filmu na rezervaci musí být zaměstnancům umožněn přístup k seznamu rezervací. U každého titulu bude login toho, kdo si ho rezervoval a u každého jména bude výrazně označeno, zda si titul doposud vyzvedl či nikoliv. V okamžiku vydání filmu se zákazníkovi začne počítat čas půjčení. Při odevzdání titulu zákazníkem se zvýší počet kusů v nabídce.

Specifikace požadavků . 1. Databázový server 1.1. Požadavek vyhledávání podle klíčových slov 1.2. Požadavek na umožnění rezervací titulů 2. Rozhraní pro zákazníky 2.1. Formulář pro novou registraci a vyplnění důležitých údajů 2.2. Okno pro zadání vstupního jména, hesla a potvrzení vstupu 2.3. Umožnění rezervace a odrezervování spolu s přehledem platných rezervací 3. Rozhraní pro zaměstnance 3.1. Rozhraní pro vstup po vyplnění specifických údajů 3.2. Umožnění výběru titulu na místě 3.3. Umožnění vydání titulu na rezervaci 3.4. Umožnění zadávání nových titulů do databáze a jejich třídění do skupin

Matice zodpovědnosti

Postup při řešení problému Při řešení jsme si udělali časový plán (přibližné rozvržení úkolů do týdnů), kterého jsme se snažili držet, dá se říct, že plánu odpovídá již zmiňovaná matice zodpovědnosti. Další důležitou informací je že členové našeho týmu, aby práce byla levnější (viz. rozpočet), pracují každý sám doma a vypracované části posílají na CVS Dále jsme v průběhu práce předváděli co už máme (nemáme) našemu zadavateli, který nám věci buď pochválil, nebo zkritizoval. Na tuto kritiku jsme reagovali do příští schůzky odstraněním závad (pokud bylo možné), nebo návrhem jiné alternativy pro zákazníka. Na chválu jsme nereagovali (možná úsměvem). Další věcí, kterou jsme průběžně prováděli je zpřístupnění veškerých věcí na internetu, stránky projektu jsou www.rip.mysteria.cz. Na webu lze nalézt vše co se týká projektu, jediné co chybí je zdrojový program.

Jak to všechno pracuje? klik Abychom vás trochu seznámili s tím co kupujete pobereme krok po kroku program První část která se zobrazí po zapnutí je dialogové okno administrace, zde si vyberete (pokud jste nikdy nepoužívali) tlačítko nový dostaneme se do okna registrace které je zde pro nové uživatele, jestliže vyplníme všechny požadované informace a stiskneme Zaregistrovat, nový uživatel se uloží do databáze a spustí se nabídka filmů klik

Dalším oknem v pořadí je okno klienta, kde si uživatel může zamluvit a následně zapůjčit vypranou položku ze seznamu Aby byl schopen rychle vyhledat titul, který hledá je zde položka Hledání

Něco o administrátorech a jejich právech Admini jsou vloženi do databáze “natvrdo”, tzn. Jen tvůrci programu mají “právo” měnit, rušit, vkládat nové, administrátory. Jejich práva jsou o něco rozšířené, mohou vkládat (Nový titul), mazat (Odebrat) a samozřejmě hledat tituly z databází Položky menu doplňují ještě Exporty seznamů do jiných formátů tato položka je společná jak pro administrátory tak pro klienty a jsou dobré pro vytisknutí seznamu a následné lehčí vybrání titulu Na obrázku je vidět, že nejvíce používané položky menu jsou snadno dostupné (v pravé části okna)

Jak vypadají “exporty”? Exportovaná data do textového souboru Takto je možno exportovat i do .html. formátu Další podrobnější seznámení s aplikací vám poskytneme po prezentaci

Jsme na Internetu Úvodní internetová stránka projektu Mysteria

Konec A nakonec vám ukážeme rozpočet a budeme se smát