Určení polohy těžiště Laboratorní práce č. 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Těžnice a těžiště trojúhelníku
Advertisements

Zvířátka u krmelce - koláž
LETÍCÍ ČÁP.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
GEOMETRICKÉ MODELOVÁNÍ
Organizace prvních školních dnů:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Těžiště tělesa (Učebnice strana 48 – 50)
Příprava laboratorní práce č.3
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Registrační číslo CZ.1.07/1.400/
TLAČENÍ A TAHÁNÍ – ZKOUŠKA ROVNOVÁHY Když upustíme předmět, jako je například pravítko, spadne díky zemské přitažlivosti na zem. Když pravítko přesně v.
Měření hustoty kapaliny pomocí rovnoramenných vážek
Měřidla času 2 (netradiční hodiny)
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tlak – výroba barometru Pracovní činnosti 6. třída
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Těžiště tělesa.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_CH2 – 19.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_175_Těžiště tělesa AUTOR: Ing. Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
21.1 Útvary souměrné podle osy
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Laboratorní práce č. 3 List
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Měření síly vytvoř si vlastní siloměr
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
2. Laboratorní práce Pozorování ptačího vejce a peří
Tuhé těleso Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Těžiště, stabilita tělesa Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_10_Výrobky ze dřeva Téma:
Kouzelné ruce Pomůcky - Papír, nůžky, špendlík, modelína, obyčejná tužka.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Narcis Práce s textilem.
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Práce s papírem a barvami
Těžiště a stabilita těles, Skládání sil
Práce s papírem a barvami
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Opakování.
Mapy České republiky.
ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Aplikace Malování (práce s obrázkem, změna tvaru, otáčení obrázku, výběr libovolného tvaru, gumování, kopírování)
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
Už to umím ! ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Transkript prezentace:

Určení polohy těžiště Laboratorní práce č. 2

Pomůcky Čtvrtka, nůžky, provázek, tužka, pravítko, špejle, 2 kancelářské sponky Úkol Najdi polohu těžiště u dvou pravidelných plochých útvarů, najdi polohu těžiště nepravidelného útvaru.

Postup Prostuduj si stranu 44 v učebnici. Nakresli na čtvrtku dva pravidelné a dva nepravidelné útvary. Pečlivě útvary vystřihni. Při okrajích vystřižených útvarů udělej na různých místech tři otvory. Otvory očísluj. 1 3 2

Postup Ze sponky vytvoř háček a přivaž ho doprostřed nitě. Na konec nitě přivaž závaží (např.: gumu, fixu, pravítko… ). Háček provleč jedním z otvorů. Vezmi volný konec provázku a všechno zvedni. Zaznamenej polohu niti se závažím, to znamená obkresli nit na tvůj papírový útvar. Vše opakuj i pro otvor 2 a 3.

Postup Tento postup zopakuj u všech těles. Najdi a označ u každého tělesa těžiště. U pravidelných útvarů zkontroluj, zda nalezené těžiště odpovídá geometrickému středu. Vypracuj protokol.

Protokol Jméno, třída, datum, jména členů týmu Název laboratorní práce Pomůcky Úkol Postup Obrázek Závěr: (Ne)zdařilo se mi splnit úkol? Zdůvodnění.