Globální změny Zpracoval: Jakub Mach. Osnova prezentace 1.Úvod 2.Osnova prezentace 3.Skleníkový efekt 4.Globální klimatické změny 5.Konec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Advertisements

Autor Mgr. Rudolf Jánošík Číslo materiálu 6_3_ZMP_9 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace k výkladu Ročník 3. Ročník Anotace Česká.
Na louce.
Jakub Lindner C3A PRACOVNÍ PRÁVO –VZNIK A ZÁNIK PRACOVNÍHO POMĚRU.
Akciová společnost Jiří Řípa, C2B.
Změny klimatu a adaptace stromů na ně
Globální klimatické změny
Globální oteplování Marek tecl 2L.
GLOBÁLNÍ EKOLOGICKÉ PROBLÉMY
Globální oteplovaní.
OZONOVÁ VRSTVA, SKLENÍKOVÝ EFEKT
Znečištění ovzduší Hynek Moliš 2.L.
ATMOSFÉRA - vzdušný obal Země.
Vzduch Vytvořili: Jakub Zeman,Adam Obrtel Vyučující: Ludvík Kašpar
Integrovaná střední škola,Slaný
Záleží na tom, že dochází ke změně klimatu? Martin Hedberg, meteorolog Švédské meteorologické středisko.
Vzduch Mgr. Helena Roubalová
Škola: Mendelovo gymnázium, Opava, příspěvková organizace Jméno autora: RNDr. Rostislav Herrmann Datum: 1. listopadu 2012 Ročník: čtvrtý Vzdělávací oblast:
GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ Matěj Martinák IX.A.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Globální oteplování Vít Kmoch.
Prezentace do Biologie
Jezera.
Globální oteplování Ondřej Málek, 2.L.
Globální oteplování Vojta Voborník 8.B.
Anotace DUM slouží jako doprovodný vizuální materiál při výuce o globálních problémech.
Skleníkový efekt je proces, p ř i kterém atmosféra zp ů sobuje oh ř ívání planety tím, že absorbuje dopadající slune č ní zá ř ení a zárove ň brání jeho.
Vzduch Předmět: BiologieTřída: 2L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2014/2015 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparJméno: Lukáš Kříž.
Globální oteplování Štěpánka Štindlová.
POHYBY MOŘSKÉ VODY.
Eva Slováčková, Ondřej Smékal, Jana Mlatečková
Globální Oteplování Jméno: Martin Šiška Obor: Technické lyceum
Zš a Mš Brno, Křídlovická 30b Veronika Topolářová VII.C 2011/2012
České středohoří.
Výukový materiál, kód:EU-OP VK- III/2 ICT DUM 22, zpracovala J. Polgárová v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM – operační program vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Skleníkový efekt Natálie Gajanová,kvarta.
Ovoce.
Výukový materiál: VY_32_INOVACE_Oxid uhličitý
GLOBÁLNÍ EKOLOGICKÉ PROBLÉMY Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:
Oxidy, které ovlivňují životní prostředí. Co známe z kapitoly Názvosloví organických sloučenin 1 Úkol 1: Doplň text: Oxidy jsou ……….. sloučeniny kyslíku.
MĚNÍCÍ SE KLIMA Vývoj klimatu v minulosti a dnes
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Meteorologie a klimatologie na základní škole Mgr. Tomáš Miléř ČMeS, Praha
Narušení ozónové vrstvy
GLOBÁLNÍ EKOLOGICKÉ PROBLÉMY Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:
Stavba a složení atmosféry. Globální oteplování.
GLOBÁLNÍ PROBLÉMY LIDSTVA
Písemka č. 4  jméno, kruh, varianta 5, 6  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a c b  6 x 50 sekund opisování 
Skleníkový efekt.
J. Schlaghamerský: Ochrana životního prostředí - ochrana ovzduší – globální oteplování Globální oteplování.
Životní prostředí. Rešovské vodopády Životní prostředí Zhoršující se stav životního prostředí přímo souvisí s globálními problémy dnešního světa. Řada.
její znečištění a důsledky
GLOBÁLNÍ ZMĚNY Skleníkový efekt a globální oteplování Kyselý déšť
Jak učit o změně klimatu?.  Tato prezentace vznikla v rámci vzdělávacího projektu Jak učit o změnách klimatu?  Projekt byl podpořen Ministerstvem životního.
GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ (Global Warming) ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Ing. Bc. Jitka Moosová Přírodovědný seminář-chemie – 9. ročník.
Skleníkový efekt Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_52_INOVACE_PR_05_„ČISTÝ.
Granici Olga Pařík Radim. Klimatické změny - změny v klimatické charakteristice jako je teplota, srážky, atmosférický tlak, nebo vítr.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_52_INOVACE_PR_04_ATMOSFÉRA.
Znečištění vzduchu dopravou
Ekologické globální problémy
Globální oteplování Země trpí! Lidé trpí! Možná to někdo nevidí.
GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ.
Globální oteplování Vypracoval: Adam Čada
VY_32_INOVACE_C9-013 Název školy ZŠ Elementária s.r.o Adresa školy
Fakta o klimatických změnách
Meteorologie a klimatologie na základní škole Mgr. Tomáš Miléř
Environmentální problémy
KRAJINNÁ SFÉRA PŘÍRODNÍ SLOŽKA ČLOVĚKEM TVOŘENÁ SLOŽKA
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_04-07
Transkript prezentace:

Globální změny Zpracoval: Jakub Mach

Osnova prezentace 1.Úvod 2.Osnova prezentace 3.Skleníkový efekt 4.Globální klimatické změny 5.Konec

Globální klimatické změny změny vyvolané vnějšími faktory, buď vlivy přírodní nebo antropogenní souvisí se skleníkovým jevem, který je způsoben zvyšováním obsahu skleníkových plynů (např. odlesňování, spalování fosilních paliv)

Důsledky Teplota se může zvýšit až o 6°C (=42.8°F; ° K) Grillex

Globální oteplování zvyšování průměrné teploty oceánů a atmosféry

Konec Blablabla Zdroje: – %AD_zm%C4%9Bna_klimatu %AD_zm%C4%9Bna_klimatu – %AD_oteplov%C3%A1n%C3%AD %AD_oteplov%C3%A1n%C3%AD – m%C4%9Bny m%C4%9Bny