Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová 10.3.2013 www.isspolygr.cz Trojúhelník - opakování DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trojúhelník – I.část Mgr. Dalibor Kudela
Advertisements

VY_32_INOVACE_M.8.20-Thaletova věta-prezentace
POZNÁMKY ve formátu PDF
Matematika Počítání s logaritmy Vytvořil: RNDr. Jitka Neuschlová
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
POZNÁMKY ve formátu PDF
PLANIMETRIE.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Trojúhelník – II.část Mgr. Dalibor Kudela
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Lichoběžník - opakování DUM číslo: 17 Lichoběžník - opakování Planimetrie – lichoběžník.
Sada IV/2-3-2 Matematika pro II. ročník gymnázia
Poznámky pro výuku Předmět: MATEMATIKA Autor: Mgr. Štěpán Diviš
Planimetrie - mnohoúhelník
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnoběžníky - opakování DUM číslo: 15 Rovnoběžníky - opakování Planimetrie – rovnoběžníky.
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Pravoúhlý trojúhelník - opakování DUM číslo: 11 Pravoúhlý trojúhelník - opakování.
Co o nich víme a nevíme Vypracovala Mgr. Helena Černá
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnoběžníky DUM číslo:14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední.
POZNÁMKY ve formátu PDF
Planimetrie - lichoběžník
a + b > c Ʌ a + c > b Ʌ b + c > a
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Kruh DUM číslo: 18 Kruh Planimetrie - kruh Integrovaná střední škola polygrafická,
Konstrukce trojúhelníku s kružnicí opsanou v zadání
DUM číslo: 1 Název tohoto DUM Strana: 1 Název tohoto DUM Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
14_Řešení pravoúhlého trojúhelníka – Euklidovy věty
DUM číslo: 1 Logaritmy Strana: 1 Logaritmy Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující.
Planimetrie – kruh - opakování
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnice přímky DUM číslo: 02 Obecná rovnice přímky Analytická geometrie - přímka.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Úsečky v trojúhelníku 2 Výšky trojúhelníku
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnice přímky DUM číslo: 05 Vzájemná poloha přímek Analytická geometrie - přímka.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Planimetrie TROJÚHELNÍKY.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Planimetrie – mnohoúhelníky - opakování
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Trojúhelník,kružnice trojúhelníku opsaná
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnice přímky DUM číslo: 01 Parametrická rovnice přímky Analytická geometrie.
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Trojúhelník DUM číslo: 08 Trojúhelník Planimetrie - trojúhelník Integrovaná střední.
Herní plán Obecné vlastnosti příčky
MATEMATIKA Trojúhelníky - základní vlastnosti.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Autor: Mgr. Lenka Šedová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
TROJÚHELNÍK ROVNORAMENNÝ
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Pravoúhlý trojúhelník DUM číslo: 09 Pravoúhlý trojúhelník Planimetrie – Pravoúhlý.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
Tělesa – trojboký hranol
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Trojúhelník a jeho vlastnosti
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
POZNÁMKY ve formátu PDF
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
TROJÚHELNÍK ROVNOSTRANNÝ
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
TROJÚHELNÍK ROVNORAMENNÝ
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: TROJÚHELNÍK-testy
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová.
TROJÚHELNÍK ROVNOSTRANNÝ
Kružnice trojúhelníku vepsaná
Trojúhelník 1 trojúhelník ABC určují tři různé body A, B, C, které neleží v přímce.
Transkript prezentace:

Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Trojúhelník - opakování DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojůhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Pokud není uvedeno jinak, je uvedený materiál z vlastních zdrojů autora ŠkolaIntegrovaná střední škola polygrafická Brno, Šmahova 110 Ročník4. ročník SOŠ Název projektuInteraktivní metody zdokonalující proces edukace na ISŠP Číslo projektuCZ 1.07/ Číslo a název šablonyIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AutorIng. Silva Foltýnová Tematická oblastMatematika – Planimetrie Název DUMTrojúhelník - opakování Pořadové číslo DUM 10 Kód DUM VY_32_INOVACE_10_M_FO Datum vytvoření Anotace Prezentace slouží k objasnění učiva trojúhelník

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad V obecném trojúhelníku ABC vysvětlete pojem střední příčka trojúhelníka, popište její vlastnosti a nakreslete.

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad Kde se nachází střed kružnice opsané v ostroúhlém a tupoúhlém trojúhelníku? Popište vzhledem k trojúhelníku ABC.

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad Zakreslete do obrázku výšky v tupoúhlém trojúhelníku.

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad V obecném trojúhelníku ABC vysvětlete pojem těžnice trojúhelníka, popište její vlastnosti, nakreslete.

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad Sestrojte kružnici vepsanou trojúhelníku ABC, a = 5 cm, b = 7 cm, c = 6 cm. V trojúhelníku narýsujte střední příčky a uveďte, jaké mají vlastnosti.

DUM číslo:1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad Trojúhelníku ABC, a = 7 cm, b = 5 cm, c = 6 cm sestrojte kružnici opsanou. V trojúhelníku narýsujte těžnice a popište jejich vlastnosti.

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad V rovnoramenném trojúhelníku ABC se základnou c = 15 cm má úhel α při vrcholu A velikost 65 o 20´. Určete délku ramen trojúhelníka ABC.

DUM číslo:1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad Vypočtěte obsah a obvod rovnostranného trojúhelníka vepsaného do kružnice o poloměru 6cm.

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad Na hodinovém ciferníku spojte přímkami body, které jsou označeny číslicemi 1; 5; 8. Vypočtěte vnitřní úhly takto vzniklého trojúhelníku.

DUM číslo: 1 0 Trojúhelník - opakování Planimetrie – trojúhelník - opakování Integrovaná střední škola polygrafická, Brno, Šmahova 110 Šmahova 110, Brno Interaktivní metody zdokonalující edukaci na ISŠP CZ.1.07/1.5.00/ Trojúhelník - opakování Příklad Vypočtěte obsah a obvod rovnostranného trojúhelníka opsaného kružnici o poloměru 6cm.