1 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Přístupy, zkušenosti - co se osvědčuje? Cílem této krátké prezentace není vyčerpávajícím způsobem (pro všechny) pojednat o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Advertisements

2004 Poznání sebe sama …. 2 Trocha legrace než začneme A jak vypadá Váš obrázek?
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
1 Hodnocení zaměstnanců v DT – Výhybkárna a strojírna, a.s. Manažerská snídaně – Fórum personalistů.
Rozšíření metod krátké intervence (nejen) pro zdravotníky v České republice Michal Miovský Tisková konference (13. září 2013) Projekt NETAD, reg. č. CZ.1.07/2.4.00/
Každý může potřebovat pomoc aneb K čemu je sociální práce?
Konference Hodnocení pracovního výkonu JUDr
Kvalitativní výzkum.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
CZ.1.07/3.2.05/
Hodnocení pracovního výkonu
Výběr pracovníků Úkolem výběru pracovníků je rozpoznat, který z uchazečů bude nejlépe vyhovovat požadavkům obsazovaného pracovního místa.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Představení projektu CZ.1.04/3.1.03/ Individuální vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v oblasti zavádění standardů kvality, strategického.
Význam odborné praxe v rámci vysokoškolského profesního vzdělávání
Role tutora a studenta v on-line formě DiV. Klíč k úspěšné on-line výuce Kvalitní technické zázemí Zřetelné institucionální ukotvení Dostatečné personální.
Lucie Rohlíková Západočeská univerzita v Plzni
kurz pro lektory kurz pro lektory 19. a 19. a Mgr. Pavel Motyčka
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Zásady v tréninkové přípravě mládeže Licence B
PRŮZKUM Budoucnost HR.
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
Six Sigma MÚ Kopřivnice.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Tazatelská síť.
Luděk Novák dubna 2006 Proč a jak řídit informační rizika ve veřejné správě.
Je vzdělávání dospělých příležitostí pro další rozvoj středních škol? Pro závěrečnou konferenci UNIV2 dne připravil Kamil Ubr OŠMS Krajského.
Mentoring a Magistrát HR Know - How & Fórum personalistů Ing. Libor Peprný
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
Psychologické aspekty hodnocení a zkoušení ve vzdělávání dospělých
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
ICV VUT v BRNĚ Synergie Modul „Informačně poradenské služby“ Životopis (CV) a Assessment centrum Magda Šustrová, Jiří Černý.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Hodnocení a řízení výkonu. Adaptace pracovní, sociální, kulturní.
Moderní personalistika DS 2009/
Vytváření pracovních míst – jejich analýza a popis
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Teorie vzdělávání dospělých
MOTIVAČNÍ PROGRAM PRACOVNÍKŮ
Assessment centrum.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
aneb Assessment Centre a Development Centre
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Personální strategie mezinárodní firmy
Nové možnosti ISA+ a jejich využití v kariérovém poradenství Mgr. Pavlína Šťastnová,
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
Projekt „Rozvoj místního partnerství a trhu práce“. CZ.1.04/5.1.01/ realizováno O.S. „Rozkvět zahrady jižních Čech – místní akční skupina“ a partnery.
Tipy a triky AC Mgr. et Mgr. Veronika Víchová registrovanný klinický psycholog Praha 2016 Mgr. et Mgr. Veronika Víchová, registrovaný klinický psycholog.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Zpětná vazba Jitka Navrátilová
Vytváření pracovních míst – jejich analýza a popis
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Assessment centrum.
STRATEGII REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Teorie vzdělávání dospělých
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Assessment centrum.
Kariérové poradenství a podnikavost
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Transkript prezentace:

1 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Přístupy, zkušenosti - co se osvědčuje? Cílem této krátké prezentace není vyčerpávajícím způsobem (pro všechny) pojednat o totálně známém tématu, ale dát podněty k diskusi a výměně zkušeností ze spolupráce konzultantů s personalisty a manažery organizací.

2 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Základní charakteristiky přístupu

3

4 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Metody a postupy 1

5 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Metody a postupy 2

6 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Personální audit v organizacích - metody

7 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Metody - doplnění

8 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Specifika postupu SPECIFICKÁ ATRAKTIVITA POSTUPU:  Program sám o sobě je pro účastníky velmi náročný, vyžadující od nich vysokou míru nasazení a výkonové koncentrace.  Odehrává se však (většinou) v odlehčené atmosféře, vytvářené se snahou o minimalizaci nadbytečného stresu, usnadňující účastníkům projevení jejich dispozičního potenciálu.  Rozmanitost, komplexnost různých cvičení a postupů zvyšuje objektivitu hodnocení (zásada sledovat projevy v každé z oblastí dispozic alespoň dvěma postupy), snižuje (znesnadňuje) tendenci k stylizaci projevů chování a paradoxně i snižuje tenznost prožívání zátěže („zkouškové“ situace trochu zevšední, nabývají více „herní“ podobu).  Silným motivačním faktorem je pro účastníky (vedle atraktivity karérové příležitosti) i šance získat specifickou zkušenost o sobě samém – zpětnou vazbu (sebereflexe, porovnání s ostatními, karérové poradenství a odborná pomoc při práci na sobě a svém profesním rozvoji).

9 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Příklad postupových kroků v AC programu

10 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Příklady AC programů

11 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Zpětná vazba o výsledcích

12 ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY Spolupráce konzultantů s personalisty a manažery

13 TO JE KONEC ASSESSMENT CENTRE PROGRAMY NASHLEDANOU, DĚKUJEME ZA POZORNOST Otevírá se prostor pro diskusi