Pythagorova věta v prostoru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Krychle Síť, povrch, objem
Advertisements

Objemy a povrchy těles Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Pythagorova věta – slovní úlohy
Početní operace se zlomky
Kolmé hranoly – rozdělení, vlastnosti, síť
Užití Pythagorovy věty – 3. část
Užití Pythagorovy věty – 5. část
Užití Pythagorovy věty – 1. část
Užití Pythagorovy věty – 4. část
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
- řešení pravoúhlého trojúhelníku
PYTHAGOROVA VĚTA příklady
Pythagorova věta užití v prostoru
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Matematika Povrchy těles.
VY_42_INOVACE_112_Pythagorova věta v prostoru
Objemy a povrchy těles základní přehled vlastností a vztahů
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Za předpokladu použití psacích potřeb.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
T Ě L E S A.
VY_32_INOVACE_33-19 XIX. Konstrukce těles.
VY_42_INOVACE_109_PYTHAGOROVA VĚTA Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Volné rovnoběžné promítání - řezy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Pythagorova věta autor.
Pythagorova věta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Vzdálenost bodu od přímky
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Pythagorova věta v prostoru
OBJEM TĚLESA.
Výpočty v rovinných obrazcích
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tělesa Užití goniometrických funkcí
VY_42_INOVACE_110_PYTHAGOROVA VĚTA V ROVINĚ 1. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Kvádr Síť, povrch, objem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Objem a povrch těles.
Krychle Síť, povrch, objem
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka.
Goniometrické funkce Využití goniometrických funkcí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
J e h l a n Popis tělesa Výpočet povrchu Výpočet objemu
PYTHAGOROVA VĚTA SLOVNÍ ÚLOHY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Pláničková. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:TROJÚHELNÍK-PYTHAGOROVA.
Využití goniometrických funkcí
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Tělesa –čtyřboký hranol
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Pythagorova věta – popisuje vztahy stran v pravoúhlém trojúhelníku
Pravoúhlý trojúhelník, Pythagorova věta, přepona, odvěsna
Název školy: Základní škola Městec Králové
Krychle těleso, které tvoří šest shodných čtverců.
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Povrch krychle a kvádru.
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výpočty v rovinných obrazcích
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka krychle a kvádru
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Pythagorova věta v prostoru

Vyznač stěnové úhlopříčky. Vyznač tělesové úhlopříčky.

Vypočítej velikost stěnové úhlopříčky AC. us b=3 cm a=4 cm A B =b a= Stěnová úhlopříčka AC je dlouhá 5 cm.

Tělesová úhlopříčka HB měří 13 cm. Vypočítej velikost tělesové úhlopříčky HB, je-li a = 4cm, b = 3 cm, us = 5 cm. H ut c = 12 cm us = 5 cm B D Tělesová úhlopříčka HB měří 13 cm.

Tělesová úhlopříčka AG měří 13 cm. Vypočítej velikost tělesové úhlopříčky AG, je-li dáno a = 4 cm, b = 3 cm, c = 12 cm. H G F E c = 12 cm ut D C us b = 3 cm stěnová úhlopříčka A a = 4 cm B Tělesová úhlopříčka AG měří 13 cm.

Tělesová úhlopříčka AG měří asi 15,6 cm. Vypočítej tělesovou úhlopříčku krychle AG, je-li a = 9 cm. H G E F a ut D C us a A a = 9 cm B stěnová úhlopříčka Tělesová úhlopříčka AG měří asi 15,6 cm.

Tělesová úhlopříčka krychle: všechny tělesové úhlopříčky se počítají stejně