 využívání moderních pomůcek  Co slyším, to zapomenu. Co vidím, si pamatuji. Co si vyzkouším, tomu rozumím. /Konfucius/ data projektor plátno notebook.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační gramotnost na středních školách
Advertisements

Řemeslo má zlaté dno a čisté ruce Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
PaedDr. Zuzana Horváthová, Ph.D. doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
Projekt FUTURA Kateřina Koutská. Cíle projektu  Projekt realizuje společnost Respekt institut, o.p.s. ve spolupráci s partnery:  Institut pro evropskou.
Nejrychlejší příprava do školy Nejlepší volba pro žáky i rodiče pro žáky tříd a ročníků víceletých gymnázií.
MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
AFRIKA NEVŠEDNÍMA OČIMA Pomůcky potřebné k praktickým blokům Projekt je financován z prostředků Evropské unie a spolufinancován z prostředků.
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
Jak válčíme: průzkumy, standardy, postery… Lenka Bělohoubková Komise IVIG.
Poradce 2010 Bob Kartous 7. dubna 2010, Brno. Znáte odpověď na dotaz studenta? 1.Co je to TSA? 2.Jaký je rozdíl mezi testem OSP a TSP? 3.Dokážete vyjmenovat.
Tento projekt je spolufinancován z prostředků ESF EU
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Metodická podpora úprav RVP ZV
Úprava RVP ZV 2013 Matematika
Možnosti vizualizace výuky
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
VOLBA POVOLÁNÍ VÁŠ PRŮVODCE.
PORADENSTVÍ K VOLBĚ POVOLÁNÍ VE SLUŽBÁCH ZAMĚSTNANOSTI
Určeno rodičům Odkazy na informační zdroje VOLBA POVOLÁNÍ
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Jak se stát dobrým právníkem?
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Kongres výchovného poradenství, Pardubice 2006 INFORMAČNÍ ZDROJE O STUDIU A PRÁCI V ZAHRANIČÍ Ing. Ondřej Gbelec Národní vzdělávací fond, o.p.s.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ
IPS a rodičovská veřejnost
KomunitníCentrum. ČESKÉHO ŠVÝCARSKA TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM EU A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR  4 národní.
CZ.1.07/1.1.04/ „Digitální projektování ve strojírenství“ Střední průmyslová škola strojnická, Olomouc „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
ANGAŽOVANÉ UČENÍ Hana Horká.
Způsob spolupráce mezi studenty a malými a středními podniky.
Naďa Martincová Úřad práce v Rychnově nad Kněžnou Rychnov nad Kněžnou, Besedy k volbě povolání.
ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY Základní koncepce a prototyp Ing. Břetislav Moc
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Pokročilé vyhledávání VY_32_INOVACE_11 Sada 12 Základní škola.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
Program EU pro zaměstnanost a sociální inovace (EaSI) Registrace 10:00 – 10:15 I. blok 10:15 – 11:00 Jitka Zukalová, MPSV, poradce EURES ČR Obsah: srovnání.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
informační portál MPSV Ing. Petr Hortlík , IT expert
Pedagogická komunikace
Schola Ludus pro 21. století Iniciativa pro přípravu celonárodního projektu v oblasti „Vzdělávání pro konkurenceschopnost” z prostředků EU Schola Ludus.
Určeno rodičům žáků 6. a 7. ročníků ZŠ Úřad práce ve Žďáře nad Sázavou.
Kurikulum, metody výuky, didaktická technika
Poradenství poskytované úřady práce.  Poradenství pro zaměstnavatele  Výběr uchazečů  Poskytování informací  Další  Poradenství pro nezaměstnané.
Veřejná zakázka na realizaci projektu MPSV NÁRODNÍ SOUSTAVA POVOLÁNÍ ing. Jaromír Janoš, Trexima spol. s r.o. Zlín 2. Národní konference projektu NSK,
GEOGRAFICKÉ PROJEKTY SE ZAMĚŘENÍM „GEOGRAFIE PRO PRAKTICKÝ ŽIVOT I JINÉ ŠKOLNÍ PŘEDMĚTY“ MARIE NOVOTNÁ ZČU V Plzni
IPS Informační a poradenské středisko pro volbu povolání a změnu zaměstnání Ing. Ivana Šatrová.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Nové možnosti ISA+ a jejich využití v kariérovém poradenství Mgr. Pavlína Šťastnová,
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
 Záměr napomoci úřadům na cestě za kvalitou  Propagace modelu CAF  Zjednodušení – zpříjemnění – zavádění modelu CAF  Předání dlouholetých zkušeností.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Seznámení s multimediálními ukázkami na podporu vzdělávání v technických oborech Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro analýzy.
Štětce v Adobe Photoshop
Institut Celoživotního Vzdělávání
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Didaktické zásady edukačního procesu
Ústní a písemné prezentace
10. ZÁVĚREČNÉ KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ
Současné pojetí školní TV, inovace ve vzdělávání
Písmo v Adobe Photoshop
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
1. ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI ČTVERCE 2. OBVOD A OBSAH ČTVERCE – SLOVNÍ ÚLOHY
Volba povolání-ISTP 8.ročník VY_32_INOVACE_04.2/11
Kariérové poradenství a podnikavost
Export fotografií v Adobe Lightroom
Transkript prezentace:

 využívání moderních pomůcek  Co slyším, to zapomenu. Co vidím, si pamatuji. Co si vyzkouším, tomu rozumím. /Konfucius/ data projektor plátno notebook Internet

 kladná zpětná vazba od výchovných poradců  vlastní zkušenost – větší zájem žáků a studentů  zpracované prezentace – zaměřené dle skupiny posluchačů – např. prezentace - beseda volba povolání 7. ročník - beseda volba povolání 8. ročník - beseda volba povolání 9. ročník - beseda maturanti - beseda učební obory - EURES a Europass

 práce s internetovými stránkami /ISTP, portál MPSV, Infoabsolvent, EURES, Europass/ - praktické ukázky  praktické ukázky – ► portál MPSV – vyhledávání informací o školách ► ISTP – ukázky práce - JOBTIP a KTP ► Infoabsolvent – Průvodce volbou povolání /filmové ukázky/