Ústa a tvář direct mailu.
Prodej
0,45 10,630,38 0,58 0,52
HL vysvětluje benefit Vždy příklad „tolik za tolik“, na 1. straně (nebo konkrétně definovaná nabídka). Jednoduchá symbolika je lepší. Méně fungují foto s lidmi. Velký kontakt Samostatně, ne v textu Max 3 věty. V první by mělo být slovo půjčka. Více příkladů výše půjčky/splátky (úspory) Doporučení/podmínky/ benefity nejen jako výčet, ale „nemusíte“ Call to action i vzadu (u doporučení a tabulky) číslo Funguje NEJVÝHODNĚJŠÍ nabídka
Běžné rozhovory jsou často pomíjivé, snadno se rozptýlí v šumu všedního dne. Existují však i takové, které jiskří novými nápady, nutí nás přemýšlet jiným způsobem a dokáží vytvářet nové vztahy. Právě takové dialogy určují pocity spotřebitelů a mění chování zákazníků. Dotazy?