Ústa a tvář direct mailu.. Prodej.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Advertisements

Zpracování informací a znalostí Další přístupy k vyhledávání textových dokumentů Doc. RNDr. Jan Rauch, CSc. Katedra informačního a znalostního inženýrství.
Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala. 1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%
HTML Formuláře.
DATABÁZOVÉ SYSTÉMY Ing. Roman Danel, Ph.D.
Produkty finančního trhu
Několikrát méně, nácvik.
Finalizace akvizičního procesu
Distribuční politika Petra Krajníková.
Výpočetní technika Akademický rok 2006/2007 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Peníze - půjčky Splátkový prodej Úvěrová karta Spotřebitelský úvěr
11 Základní data návrhu rozpočtu vlastního hl. m. Prahy na rok 2011 doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc. primátor hl. m. Prahy Praha
Hana Kotinová Struktura a cíl práce Metody předzpracování dat Systémy předzpracování dat Historie vývoje DPT Jak program pracuje Budoucnost.
ŠIROKOÚHLÁ PREZENTACE Tipy a nástroje k vytváření a prezentacím snímků v širokoúhlých formátech.
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
DalšíPředchozíTÉMA: M. K a d l e c o v á M. K a d l e c o v á.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
TEXTOVÝ EDITOR.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
MS ACCESS parametrický dotaz
Základní služby Internetu
POUŽIVÁNÍ FUNKCÍ V EXCELU DOMÁCÍ ÚKOL - KURZ PRÁCE S POČÍTAČI „POKROČILÍ“ NA TÉMA FUNKCE V EXCELU Vypracoval: Petr Šimek
Bc. Martin Dostal. Co to je sémantické vyhledávání? Vyhledávání s využitím "umělé inteligence" Vyhledávání v množině dat na stejné téma katastrofy sport.
Motivace ve výuce přírodopisu
Jazyk XML Jazyk pro tvorbu strukturovaných dokumentů Syntaxí velmi podobný HTML Hlavní cíle návrhu: Snadná editace - jazyk je textový Snadné strojové zpracování.
WinBase tiskové sestavy Návod Postupy Příklady.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
TEORIE HER.
ACCESS DOTAZY Ing. Jana Horáková IKT MS Office
PROGRAMOVÁNÍ V PHP PERSONAL HOME PAGES FORMULÁŘE.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
XXI. Seminář energetiků Regulace v energetice. Podpora OZE a její vliv na cenu elektřiny. Cenová rozhodnutí na r Seminář Teplárny Otrokovice, a.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Vytvoření tabulek a grafů na V této prezentaci krok za krokem ukážeme, jak exportovat data do Excelu či do jiného programu. A dále.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Teorie propagace 5 základních forem propagace
Formátování buněk v aplikaci M$-Excel
DATABÁZOVÉ SYSTÉMY Ing. Roman Danel, Ph.D.
TRH A TRŽNÍ MECHANISMUS Kolektiv žáků 4.I. Nabídka Nabídka je ekonomický pojem vyjadřující objem výstupu výroby, které chce vyrábějící subjekt na trhu.
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
Testování efektu přímé komunikace na vybrané skupiny zákazníků Dr. Max Březen 2015.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_22_03 Název materiáluFinanční.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_03_Majetek a závazky domácnosti TEMA:Finanční.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_11_18 Název materiáluKde si půjčit.
Ing. Veronika Dostálková MBA ZADLUŽOVÁNÍ Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: KONTOKORENT - krátkodobý úvěr Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Duben 2013 Předmět: Finanční gramotnost.
Finanční matematika 19. (finanční gramotnost) P ů j č k y a ú v ě r y.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
Finanční matematika 2. (finanční gramotnost) Z á k l a d n í p o j m y.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R01_procenta TEMA: ČÍSLO PROJEKTU: RNDr.Ivana Řehková Matematika.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Finanční matematika 2. část
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
KIV/ZD cvičení 5 Tomáš Potužák.
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr
Théta opce Gabriel Jurčák
Tvorba marketingového mixu
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
(finanční gramotnost)
Marketingové strategie
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Akční nabídka snížení sazeb a odhad nemovitosti ZDARMA!
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
Jednoduchá evidenční pokladna rychlé a levné řešení EET
Transkript prezentace:

Ústa a tvář direct mailu.

Prodej

0,45 10,630,38 0,58 0,52

HL vysvětluje benefit Vždy příklad „tolik za tolik“, na 1. straně (nebo konkrétně definovaná nabídka). Jednoduchá symbolika je lepší. Méně fungují foto s lidmi. Velký kontakt Samostatně, ne v textu Max 3 věty. V první by mělo být slovo půjčka. Více příkladů výše půjčky/splátky (úspory) Doporučení/podmínky/ benefity nejen jako výčet, ale „nemusíte“ Call to action i vzadu (u doporučení a tabulky) číslo Funguje NEJVÝHODNĚJŠÍ nabídka

Běžné rozhovory jsou často pomíjivé, snadno se rozptýlí v šumu všedního dne. Existují však i takové, které jiskří novými nápady, nutí nás přemýšlet jiným způsobem a dokáží vytvářet nové vztahy. Právě takové dialogy určují pocity spotřebitelů a mění chování zákazníků. Dotazy?